Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grusomt hvor mye styr det skulle være for tida. Også kommer fulle folk å plager meg på toppen av det hele. Jeg kan bli så sinna.....

 

Anyways i morgen(søndag) er det årsfest for hotellet, og kan tro at da blir det drikking så det holder. Gleder meg som en unge. Skal gjøre så mye dumt at jeg kommer til å skjemmes i masse måneder :)

 

Anyways, sitter å hører på pulp fiction soundtracket i resepsjonen nå. Jeg digger det!

Lenke til kommentar

Hehe, henger på forumet her omtrent bare.

 

Tar backup av alt mulig "viktig" på pc'n, som om ikke det er nok at maskin er på trynet, så må jeg sitte i internett explorer også :sick:

 

Henger litt på irc å glaner på ingenting, alle sover omtrent :dontgetit::p

 

erhm, vurderer å lage noen mysql baserte tcl scripts til eggdrop, men har ikke flere idèer igjen.

 

Nåja, er du god i PS?

Lyst til å dele litt arbeid? må ha noe artig å gjøre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

God? Tja, jeg har da mine år på nakken. Jeg driver svært lite med grafikk fra bunnen av i PS, bruker det mest til å retusjere/manipulere bilder. Bilderedigering må vike fremfor videoredigering. Klarte å sette vannflasken på prisen som lå på bordet. Messy.

 

Fikler litt med en side om mine maskiner. Poster link snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var vannflaska kald og eller? Slik at det ble sånne sandpannekaker man lagde når man var liten? :p

Indeed.

 

Man bruker selvfølgelig iTunes. Three Doors Down - Superman.mp3

Lenke til kommentar
Hva bruker du mysql til da?

Så lenge jeg ikke har tatt meg bryet å lære hvordan jeg skriver til filer på serveren, så bruker jeg mysql isteden, ryddigere, tryggere, og enklere, syns nå jeg da =)

 

Bruker det i forbindelse med php, spesielt viktig er det jo at det ikke blir lagra slik at andre kan lese av filen uten å egentlig ha tilgang til den.

 

Bruker det litt i tcl og, lagde et script her for å sjekke hlstats plasseringen og hvor mange poeng man har når man spiller cs på en server hvor de har hlstats :)

Sjekker det på irc gjennom en eggdrop faktisk :)

 

Men ellers, God natt! :)

 

btw, iexplorer er, *brrrr* stygt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...