Totenkopf Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Hva har 2 bein, og er rød og våt? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 jeg rakk det gratulerer Nikkor 13 min igjen.. bruk dem vist.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Den orddelingsfeilen der, er et eksempel på at man burde lese hva man skriver, før man poster, wh1t3inc... ? Uansett, ny pult i hus. Fra dette, til dette Har du rana sessions' klistremerkelager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Har du rana sessions' klistremerkelager? Nei, var bare meget fast kunde hos dem i mine tidligere brett-dager og fikk det ved et kjøp. Savner å tryne på asfalten, snø er for mykt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Wørd! Snø er gøy det også, though. *glede seg til sommer, sol og brett i frognerparken* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Uansett, ny pult i hus. Den tolket jeg veldig feil... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Uansett, ny pult i hus. Den tolket jeg veldig feil... JEg også. Tenker bare litt koffert nå, ille det her. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Hva har 2 bein, og er rød og våt? feilmontert data benk fra ikea *!!! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Greit, spurte litt på IRC om følgende spørsmål, men (utrolig nok) ble det bare masse tullesvar, så jeg spør her. Hvordan foregår denne tråden? Hva snakker vi om? Alt mulig? Akkurat som en IRC-samtale? Er litt usikker.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Vi bare... snakker! Fortell om livet ditt, hva du har gjort, hva du skal gjøre, hvordan du har det.. osv Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Alright, then. Greit, jeg så nettopp Romeo Must Die på TVNORGE, faktisk ganske bra. Syke fighting-scener. Har faktisk sett fire filmer denne uka, må være ny rekord. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Nå så jeg nettopp ferdig filmen på Tv2, best filmen på mange måneder jeg har sett nå.. Holdte på og gråte opptil flere ganger Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Gratulerer med dagen igår Nikkor Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Nå så jeg nettopp ferdig filmen på Tv2, best filmen på mange måneder jeg har sett nå..Holdte på og gråte opptil flere ganger du er jo nettopp fylt 15 og da så.. Bare barnet du Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Thx. Den var joh trist får det da... Også han lillegutten sin stemme ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jaja... Nå skal jeg laste ned til musikk til turen hjem i morgen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Har faktisk sett fire filmer denne uka, må være ny rekord. Uje. Min rekord er 8 på en dag. Sant nok lever jeg for film... Uansett, ny pult i hus. Den tolket jeg veldig feil... Det gjorde han som sitter ved siden av meg også og jeg skjelte ham ut. Kanskje jeg valgte feil ord...? Endret 21. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Nå så jeg nettopp ferdig filmen på Tv2, best filmen på mange måneder jeg har sett nå..Holdte på og gråte opptil flere ganger KA film var dette da? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Jack the Bear Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Jack the Bear Bare tittelen LYSER hittil ukjente dimensjoner av STANK. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Film: Jack the bear Amerikansk drama Alenefaren John Leary (Danny DeVito) er ikke som andre fedre. Han presenterer skrekkfilmer på den lokale tv-stasjonen. Hjemme sitter den eldste sønnen Jack (Robert J. Steinmiller jr) og passer lillebror. Det er ikke alltid like lett å vite hvem som er voksen. I rollene: Danny DeVito (John Leary), Robert J. Steinmiller jr (Jack Leary), Miko Hughes (Dylan Leary), Gary Sinise (Norman Strick), Julia Louis-Dreyfus (Peggy), Reese Witherspoon (Karen Morris), Art LaFleur (Mr. Festinger), Stefan Gierasch (svigerfar), Erica Yohn (svigermor) Den. Edit: Noen tok den før meg.. Endret 22. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg