dimiles Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg blir gal av denne læreren, blir greit nok likt av alle lærere, men denne er en pest og plage! La hun brenne! :@ Ellers er jeg i godt humør i dag Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 :@ Hm..det er den styggeste smileyen jeg noen gang har sett Hva skal den egentlig forestille? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ^^ msn-smily for hissig... (den røde greia) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 noe greier som heter it's learning It's learning er no dritt, bare vent til fravær, anmerkninger osv havner der. Ingen lapper som mistes lenger. For sene innleveringer funker ikke lenger osv. Er no skikkelig drit. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 noe greier som heter it's learning It's learning er no dritt, bare vent til fravær, anmerkninger osv havner der. Ingen lapper som mistes lenger. For sene innleveringer funker ikke lenger osv. Er no skikkelig drit. Vet, det suger :gretten: Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 noe greier som heter it's learning It's learning er no dritt, bare vent til fravær, anmerkninger osv havner der. Ingen lapper som mistes lenger. For sene innleveringer funker ikke lenger osv. Er no skikkelig drit. Vet, det suger :gretten: Enig med dere begge... vi og bruker det. Arg jeg har lyst og elliminere hele greia!! Suger hardt at den ikke kan bruker under Linux... skolen driver jo søren meg med Windows tvang as... det skulle ikke vert lov!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skolen (asker vgs) har begynnt med openoffice. Lagret en fil der en dag og sendte inn med it's learning (også kjent som "ITL" fra lærere) Tror du læreren klarte å åpne den filen, neida. Sugent opplegg. Men It's learning funekr jo med opera, og opera finnes til linux, går ikke det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Fy flate så det regner! BLAH! Glad jeg nådde gammlingen før jeg måtte gå fra sortland og hjem Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nei... ITL har en innloggins funksjon som bare funker i windows etter det jeg har funnet ut... Møkka greier... Forstår ikke at dem gidder en gang... i tillegg er det så ustabilt at det ligner ikke grisen. Vi hadde prøve på Pcen en gang som skulle leveres på ITL, men da var jo seff hele systemet nede. Greitt ass... vist det var vedlikehold eller noe så kunne dem da ha gjort det etter skoletid... I tillegg er det java meny i den.. akuratt det har jeg liten sans for... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Heldagsprøve i matte imorra.. er det mulig da! Når vi egentlig burde øve til tentamen til jula får vi istede en heldagsprøve til! Jaja.. Skolen har fått classfronter(skal være bedre enn itl siden skolen bytta det ut..).. noen andre som har det? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kan vel ikke være værre enn It's learning? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ikke at jeg vet hva classfronter og ITL er.. Men er det sånn..skolepcgreier jeg ikke aner hva er? Ja? Husker vi hadde noe som het NetOP school elns :O Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 *Gjeesp* @ ya'll /me moon'er SnowDOG_ :ide: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 *Gjeesp* @ ya'll /me moon'er SnowDOG_ :ide: /me wanker til wabby's sexy butt.. (i like big butts, and i can no lie, you all brothers can not deny..) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ikke at jeg vet hva classfronter og ITL er.. Men er det sånn..skolepcgreier jeg ikke aner hva er? Ja? Husker vi hadde noe som het NetOP school elns :O Internett siden der alle elever har hver sin pålogging. Så har man alle fagene der med planer osv (hvis lærerene gidder å legge de ut da) Kan også levere ting der, sende meldinger til andre osv. Anmerkinger og fravær kommer også dit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er irriterende og ikke kunne nå daglig leder når man vet at sjangsen for å få stillingen er ganske lav. ARGH Fan også...oppgir de mobil nummer i annonsen så burde de fan være tilgjengelig minst kl 20:00 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er nesten helt fantastisk kor mye eg kjeder meg. Tror ikke eg har kjedet meg så mye på flere mnd'r. Nesten så eg håper tiden flyr så eg kan gå og legge meg og sove vekk denne dagen. :S Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er nesten helt fantastisk kor mye eg kjeder meg. Tror ikke eg har kjedet meg så mye på flere mnd'r. Nesten så eg håper tiden flyr så eg kan gå og legge meg og sove vekk denne dagen. :S Kan du ikke bare sette deg sjæl i fengsel da mann! ...da skal du se dagene flyr da. Mat, tv og husly får du uten å stresse med ting og tang selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg