fAight Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvor er det du kjøper datautstyr nikkor? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) På computer city i købehavn... Masse digg der,og litt billig visst de har fått inn mange varer av produktet også... Endret 19. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hva snakker du om? Jeg fikk ikke mer en 60 fps i 1.5 igår. Så tenkte jeg: vsync... vsync? skrudde du av vsync da. du kan vel overskride skjermfrekvensen. det gjorde jeg med nvidia og ati som jeg har nå. Lenke til kommentar
8-) Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 huff jeg kan ikke spille musikk på 13 minutter . moren min er natte vakt og hun sover i et rom vegg i vegg med mitt. og nå som jeg endelig har fått montert opp den siste av de to høytalerne og alt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 OH! Da fikk vi problemmaskina til en dude til å funke! Eneste som er kjipt er at ene SATA disken ikke kan brukes, fordi den da sees som bootdisk, og den er tom... Så en av to disker oppe, og win + alt mulig annet. Noen ideer? Kan det funke å bytte om kablene mellom de to diskene på HK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hva snakker du om? Jeg fikk ikke mer en 60 fps i 1.5 igår. Så tenkte jeg: vsync... vsync? skrudde du av vsync da. du kan vel overskride skjermfrekvensen. det gjorde jeg med nvidia og ati som jeg har nå. Skrudde det rett av. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 OH! Da fikk vi problemmaskina til en dude til å funke! Eneste som er kjipt er at ene SATA disken ikke kan brukes, fordi den da sees som bootdisk, og den er tom... Så en av to disker oppe, og win + alt mulig annet. Noen ideer? Kan det funke å bytte om kablene mellom de to diskene på HK? Det går no vel ann å stille inn bootrekkefølgen i BIOS? Bare å sette den disken med WIN på til å bote først.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 mm-mm, sant, glemte jeg hihioasioa /me laem /me sulten, mens brodern prøver å tvinge meg til å lage MIDDAG til både meg OG ham... DET fortjener han ikke for fem øre... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 *kjede seg* Skien er det værste hullet i Norge (nesten hvertfall) Skjer jo ingen ting her..bare trist og kjedlig...Det mest "spennende" som skjer er "hvem blei pumpa om lørdag talk'n" på mandagene når det er skole KLYVE=værste hullet i Skien *flytte* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Skien er det værste hullet i Norge Affirmative. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du kjenner feil folk BjaA Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Har ikke lyst til å fortsette å bo her etter jeg er ferdig med skole... Igrunn kan jeg gå på skole i Arendal, da har jeg hus også (borteboer stipend hadde passet fint i tillegg) Er bare så ****** lei denne plassen...Om vinteren har jeg nesten ikke en dritt å finne på her...Men om sommeren kan jeg hvertfall stikke til Helgeroa og ta livet med ro ellerno... Sommeren, om du hører meg nå...Jeg SAVNER deg Wabby, si meg hva er det som er kult i Skien på vinterstid utennom å drekke? Endret 19. februar 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Drekke mer ? Damer, tur med bikkja, biljard, breisladder... men en ting som ikke er kult er å bytte travers om vinteren. *Grrr* Vet ikke om noen som har en hall å låne meg. Får kansje lånt garasjehalle til Rica Ibsen hotell da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Godt med pils ja! Blir en bitteliten tur ut i kveld tror jeg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Godt med pils ja! Blir en bitteliten tur ut i kveld tror jeg Og her er jeg på jobb med sikkel i munnviken og sjesker på øl som bare det... Deng skulle du hatt hartge... Deng... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 *raaaaaaaaaaaaap* Drekka mer! Drekka mer! ....jeg drikker bare cola Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 *drikke kakao og begynner å bli farlig mett* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Drikker tine melk ekstra lett og eter nybakt brød.. mett! mmmhmm.. So, any recent happenings i should know about? Hvis ingen kommer med en eller annen stor ting som har skjedd i livet deres den aller siste tiden, så spanker jeg sparks!! (*tar på seg latexboots og går i skapet for å finne pisken*) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 attention all units!! hvordan få tall nede? som f.eks CH4..bare en liten fire? Hjelp meg før team Antonsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg