Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok... En kort presentasjon.

 

Jeg er en gutt på 16.. og jeg bor i Asker, går fortiden på risenga ungdomsskole. og jeg håper på å komme inn på Asker vidregående til høsten... Er det noe mer du vil vite så kan du jo spørre.

Hehe, Hører det er høye krav for å komme inn på Asker nuh. Går i 3. klasse der, vakke slik før. Grei skole hvis du liker almennfag. Bra Fysikkrom, gymlærere som er sadister (hvor er de ikke det?) Siden du begynner nå får du vel muligens bærbar også. Mener alle som begynnte i år fikk. Sleskete at ikke alle andre også fikk (jeg vil ha ja)

Lenke til kommentar
Hehe, Hører det er høye krav for å komme inn på Asker nuh.

 

Ja kravet er på ca 4.8 på første inntaket( det sier iallefall rådgiveren på ungdomskolen). og det hadde vært fett med en bærbar til å sitte å loke med i de kjedelige timene.. :yes:

 

Men nå kan det hende at arakterene mine går til ******... har vært syk og lærerne gidder ikke å gå igjennom det jeg ikke skjønner, som de andre lærte mens jeg var borte... :mad:

Lenke til kommentar

heheh. Er jo wlan på hele skolen, men internett er til tider litt sirup. Men kan jo alltid loke på pc'en, spille liero osv. Sikkert ingen krise å havne på nesbru heller. Hvis du begynner på asker anbefaler jeg deg å komme deg med på revyen, scenearbeiuder, snekker, lydmann eller noe sånt. Blir kjent med mange folk og bra fester. Party i kveld, blir tung dag imorgen (bussen kommer tilbake til skolen 0300 fra oslo tror jeg)

 

Btw, noen som har vært på Faktor i oslo eller vet noe om stedeet?

Lenke til kommentar
Btw, noen som har vært på Faktor i oslo eller vet noe om stedeet?

Ja.

Det er lite og trangt, men det er noen kule stenger der man kan bruke som "strippestenger" hvis man vil. :ermm: Det ble fort et veldig trangt og klamt å utålelig sted å være på. FOR lite! :no:

 

Skal straks dra på jobb btw...sitter på skolen nå... fikk drittkarakter i norsken... (jeg synes alt under 5 er lousy)..

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Men problemet er jo ikke det å sovne på bussen... Problemet er å stå opp så tidlig at du rekker bussen ;) . og det er mitt problem, når jeg først gidder å gå ut av sengen, da er jeg oppe og helt våken.

DEt er greit å sovne på skolen også, er noe med luften/rommene tror jeg. Er alltid trøtt på skolen. Våkner når jeg drar.

Lenke til kommentar

før likte jeg å ta med madrasser og puter inn på badet for å sove til badelyden.

 

På barneskolen når vi skulle ha svømming, noe jeg misslikte pga litt vannskrekk, syns jeg det var så koselig når jeg var sjuk, å se på de andre og sitte å slappe av i stolen, høre på lydene.

 

aner ikke hvorfor. tror det er pga lydene som stenger ute allt annet.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet faktisk 20min overtid i dag...så fan ikke på klokken en gang at jeg hadde gått 20 min overtid. "er pga trivsel" sa jeg bare og fikk på meg yttertøyet og dro. Noe som egentlig er sant. Trives faktisk utrolig bra.

 

Men men...Så film i går: The Anarchy Cookbook (elns).

Ble positiv overrasket faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...