darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg vil ha en kosete en! En fin og kosete. Miiiiiin puuuus!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er gjort. Se posten over din hehe.. Youre to fast for me.. =P Men får de tilslaget så er muligheten for lærlingplass for meg mye høyere enn den er nå. Virker som det ikke er nok arbeid for en ekstra person der atm.. Så man kan da håpe =) PS. og jeg kan ta alle uteoppdragene jeg kan jeg. Så jeg kommer bort til deg hele tiden.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hehe. Ja. Synes du burde "ordnet" en g-max-maskin til meg. Hihi. Har jeg forresten sagt at jeg har TO 17" flatskjermer på jobb nå? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg synes du skulle ha fått en tynn klient. De er vifteløse og er vell på omtrent 200mhz =) En slik NCD som jeg kaller den =) Jeg sitter og roter på TCI uten maskin atm jeg.. Grunnen er at min maskin ikke akkurat er livsviktig. (er tross alt bare IRC på den omtrent ) og de flytter opp i nye lokaler om noen dager. Er en 21" CRT ,men den holder imo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det synes ikke jeg Frekke menneske. Jeg må jo kunne installere alle de luddige tingene mine, og kunne bruke cdrom, diskettstasjon og litt farger Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du skal jo tross alt jobbe på den.. Men jeg jobber jo ikke akkurat da.. Sitter med boken åpen ,men er alivell på forumet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 NC'er passer til helsefolkene. De skal bare skrive journaler på sikker sone uansett Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du sier noe. Men er endel i Bydelsadm og endel helseheimer som har noen. Men jeg driver og har det gøy og tar opp her jeg =) Tar opp at folk snakker =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg tenker på å skaffe meg en pus. Har du pus, CFD? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 For your pleasure Kine http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175517 Jeg har hatt.. men tror ikke du vil høre erfaringene mine angående emnet Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg tenker på å skaffe meg en pus. Har du pus, CFD? Ved nærmere ettertanke så vet jeg ikke hva slags pus du snakker om. Men nå er jeg vell tvilende til begge2. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har driitsøt katt Darkness! )) Kanskje jeg skal ta et spennende bilde av den nå som jeg har cam? )) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har driitsøt katt Darkness! )) Kanskje jeg skal ta et spennende bilde av den nå som jeg har cam? )) Gjør det! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Endret 18. februar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har driitsøt katt Darkness! )) Kanskje jeg skal ta et spennende bilde av den nå som jeg har cam? )) Gjør det! Kan vell fortelle om det egentlig. Den første katten min ble avlivet fordi den ble mishandlet av drittungene på byggetfeltet jeg bygde før Når vi flyttet over til vestlandet bodde det en katt der vi bor ,men når søsteren min lene ble født så kastet vi den ut og bygde ut hus utenfor. Da ble det en katt som ofte kom hjem med sår osv. Engang kom den ikke hjem og du kan jo bare gjette på hva jeg tror siden vi bor ved siden av E16. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) jeg har 3 katter. konkuranse, hvem sin katt er snålast? men gidder ikke ta bilde nå. nå skal jeg på skitur, snart må ete osv først. mindre koseligt CFD hadde noen misshandla kattene mine vet jeg ikke om jeg kunne holdt sinnet mitt. Hadde vel klart det nå...men ikke for 2-3 år siden. alle unger liker jo å plage dyr. Er sikker av naturlige grunner. bare jeg som ikke forstår nytten av det. Endret 18. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Haha husker en drøm jeg haddde idag. Jeg var på irc tror jeg, også sa jeg til Haltan 'Hvorfor tenker jeg på kommunisme når jeg åpner kontrollpanelet?' Også sa jeg noe med lyder i windows osv Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du var ikke logget inn. Fant ikke nicket ditt og dermed trodde jeg har du hadde logget ut og ikke bryr deg om oss lenger.. Kanskje jeg overdriver litt ,menmen.. Er litt ensom her Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 *kose på CFD* jeg var ute til lunsj. tilbake nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg