Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er gjort. Se posten over din

hehe.. Youre to fast for me.. =P

Men får de tilslaget så er muligheten for lærlingplass for meg mye høyere enn den er nå. Virker som det ikke er nok arbeid for en ekstra person der atm.. Så man kan da håpe =)

 

PS. og jeg kan ta alle uteoppdragene jeg kan jeg. Så jeg kommer bort til deg hele tiden.. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes du skulle ha fått en tynn klient. De er vifteløse og er vell på omtrent 200mhz =) En slik NCD som jeg kaller den =)

 

Jeg sitter og roter på TCI uten maskin atm jeg.. Grunnen er at min maskin ikke akkurat er livsviktig. (er tross alt bare IRC på den omtrent :p ) og de flytter opp i nye lokaler om noen dager. Er en 21" CRT ,men den holder imo.

Lenke til kommentar
Jeg har driitsøt katt Darkness! :)))

 

Kanskje jeg skal ta et spennende bilde av den nå som jeg har cam?  :)))

Gjør det! :)

Kan vell fortelle om det egentlig.

 

Den første katten min ble avlivet fordi den ble mishandlet av drittungene på byggetfeltet jeg bygde før

 

Når vi flyttet over til vestlandet bodde det en katt der vi bor ,men når søsteren min lene ble født så kastet vi den ut og bygde ut hus utenfor. Da ble det en katt som ofte kom hjem med sår osv. Engang kom den ikke hjem og du kan jo bare gjette på hva jeg tror siden vi bor ved siden av E16.

Lenke til kommentar

jeg har 3 katter. konkuranse, hvem sin katt er snålast?

men gidder ikke ta bilde nå. nå skal jeg på skitur, snart må ete osv først.

 

mindre koseligt CFD

hadde noen misshandla kattene mine vet jeg ikke om jeg kunne holdt sinnet mitt.

Hadde vel klart det nå...men ikke for 2-3 år siden.

alle unger liker jo å plage dyr. Er sikker av naturlige grunner. bare jeg som ikke forstår nytten av det.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...