Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun hadde fått den som hun aldri har fått den før. Men hun er ikke noe bombe for meg. Ser ut at det blir lite so3 på meg framover. Hunden tar mye tid. Igår lærte den å gå opp trappene og idag lærte den og gå ned trappene. Den er forsatt redd for å gå ut men utforsker mer og mer. Idag pisset den ute i altanen. :w00t:

 

Ellers så hadde mine foreldre besøk av noen og datteren på 18 var med.... :dribble: damn hun var digg. Hadde så lyst å nøkke henne med meg inn på rommet og besudle henne. :green:

Lenke til kommentar

Forresten eg har ikke wanket siden tirsdag. Dro til oslo på fredag og delte rom med folk. Nå når eg kom hjem så har eg ikke kunnet tuklet siden vofsen nekter å å være på ett annet rom enn meg. Altså eg kan jo ikke wanke mens hunden er rett ved siden av. Klarer det bare ikke. Blir ikke noe wank på meg helt til den klarer å være alene.

 

 

:S

Lenke til kommentar
Forresten eg har ikke wanket siden tirsdag. Dro til oslo på fredag og delte rom med folk. Nå når eg kom hjem så har eg ikke kunnet tuklet siden vofsen nekter å å være på ett annet rom enn meg. Altså eg kan jo ikke wanke mens hunden er rett ved siden av. Klarer det bare ikke. Blir ikke noe wank på meg helt til den klarer å være alene.

 

 

:S

Sitter bikkja å ser på deg legge kabler også ?? :wow:

 

Men livet er ikke bare wanking... Hund er mye morro, har bikkja mi her også nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...