Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg er midt i en ommøblering av rommet... Skal få laget en "hule" til der maskinen står med noen spot'er i taket.

Skal bli bra, krever bare en del tiltak og jobb...

Det blir fett :)

En liten "hule" hvor du kan se på porr uten å bli forstyrret :p

Men så kan du faktisk ha folk hjemme hos deg uten å bli beskyldt for å være data "nerd"....

legg opp no bilde da, av plassen og den stasjonære...

CFD: OMFG! er det de Urge flaskene du prater om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke så mye å fortelle idag. Ingenting nytt har skjedd med meg i det siste. Vel jo en vennine ringte isted men eg tok ikke tlf'n og eg ringte tilbake og hun sa at hun bare skulle takke meg for den cd'n eg brant til henne. Det er damen til beste kompisen. Så begynte folk å banke og hamre utenfor vinduet mitt så eg måtte ut i stuen men min mor satt og så på glamour.

Sånn spennende dag har eg hatt.

Nå skal eg ut med hunden og leke litt med den med ball.

Btw har ikke penger til røyk så dette er den 3 dagen uten røyk :wow:

Dette beviser at eg fint klarer å slutte hvis eg måtte. Er ganske røyke sugen men det er ikke total krise liksom.

:grine:

Lenke til kommentar
Nå er flaskene pantet.. 380.50kr... Slå den dere! ;)

En helg med fest hjemme CFD så er den slått ;)

Men det koster masse rydding og litt naboklager *grin*

BjaA - I will, må bare få gjort resten av det... Kan ta litt tid med alle de teite vaktene jeg har fått og slik... men men...

Lenke til kommentar

Kl 0800 i dag var det syykt glatt. Kjørte til skolen, saaaakte fordi jeg hadde sladdet endel alerede. Så kommer et fotgjengerfelt der noen mennesker går ut. Jeg kjører 20km/h, alikevel så var de 20 meterene jeg hadde å stoppe på litt lite. Stoppet en halv meter innpå fotgjengerfeltet. Resultat: fotgjengere i sjokk :p

Lenke til kommentar
Er det ikke bare Penta og CreatureCanis da?  :roll:

Og min kjære Cnadyfloss, aka Thea. :))))

Grattis med jobb, b-real. :D

Huff'a, dere har posta grusomt mye de to siste dagene. Orka ikke å lese fire sider i går, så jeg leste åtte i dag, istedet. Egentlig orka jeg ikke det heller.

I går eide jeg i Excel. Fikk til noe ingen andre klarte - ikke en gang læreren (ok da, det var en dewd som greide det fem timer etter meg). Vi hadde liksom en liste med navn - noen med mellomnavn, noen uten, og noen med flere mellomnavn - som skulle ha filtrert ut alle navnene i kolonnene "Fornavn" "Mellomnavn" og "Etternavn", og jeg greide det - på ti minutter. :cool: Riktignok skal det meget vanskelig gjøres uten egendefinerte funksjoner, men vi alle hadde jo samme utgangspunkt.

I dag eide jeg norsken. Hadde en bitteliten stil som inneholdt litt CS, og da jeg leste den opp, fikk jeg skikkelig applaus og sånn. :p

Og ang hule, så har jeg hatt det lenge. Anbefales.

Lenke til kommentar
Vel, alle spansklærere som jeg har hatt har vært wh0res, så jeg kjenner følelsen :grumpy:

Jau, har hatt tre spansklærere og alle har vært helt fakka! Har ikke hatt så mange lærere jeg har likt egentlig, men et par har det vært! Fysikk og matte læreren min på videregående var helt genial, kjemilæreren jeg hadde i 2KJ også... skikkelig kjeminerd var han - ganske inspirerende egentlig å ha en lærer som er så inne i faget sitt, og som kan snakke i timevis om cellespenning og monosulfonering...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...