Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Økonomi Verdens verste matteprøvre i dag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 I dag får jeg bilen min hey kult!!! .......ka bil forresten? var det ikke snakk om golf noe? Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Har litt vondt i magen da jeg tok ca 100 sit-ups tilsammen i går før jeg la meg... Vet det er så irriterende, støl leenge etterpå. Ta heller armhevninger Åh, imorra begynner vi klokka 13:00 pga en streik, diiigg. Har fått inn 2 1.5L cola (Ja Jens ), men HVA skal jeg bruke all denne tiden på? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Morn folkens Da er jeg hjemme igjen, jeg har ikke hatt internett på 1 fuckings dag, og da kjedet jeg røva av meg forran pcen.. Men jeg dro ned til byen i Arendal og skulle bowle og få taki en burger, så til min store forskrekkelse så var Rigmor og Finn BORTE Jeg som hadde lyst på en ****** gammeldags hamburger ! Spiste ikke annet enn Grandiosa i helga, så nå skal jeg ikke spise Pizza på leeeeenge håper jeg... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 No fekk eg veldig lyst på burger ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 /me spiser selvlaga klubb sænnvitsj! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Eg ble ganske sulten nå. Skal snart fyre i en grandiosa (løk og kjøtt utgaven) Men først på tur med vofsen! Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Quickz guides 2 leetness : 1. Ha winamp 2. Last ned denne og unzip den i din /plugin folder under 'winamp'-mappa. 3. Last ned denne (42mb) 4. Stikk inn i mappa der du extract'a alle filene, og søk etter "*.sid" og load alle disse inn i din playlist. 5. Trykk play. Nr 1,2, og 3 er essensielle, 4 og 5 er bare for xtrem-leete Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 God morgen(?) folkens Klarte å forsove meg til bilteori timene som begynner kl 17.30, rekker ei bussen dit nå *knaske pizza originale* zed, tar en titt på "guiden" din i kveld Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Hihi lattis-alert. Denne er old, men sikkert noen som ikke har sett den. Her (ca 9mb) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 OLDOLDOLDOLD! Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Fresh Fresh Fresh! Endret 17. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Ahhh, kjipt. Bør neseblod nå, og har gjort det den siste halvtimen. Satt her og leste så begynnte det plutselig bare å renne. Lurer på om det er mer blod igjen i resten av kroppen min no (ja, det blør ganske heftig ja). Noen som har noen som vet noen gode måte å stoppe faenskapen på? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) fjortisfjortisfjortisfjortis (EID ) EDIT: *fikse bilde* og sjekk her http://hem.passagen.se/addebalja/Baljabilder/ Endret 17. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hva? *ikkeskjønnenoe* Haha så bildet ditt nå Haltan Endret 17. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Mye rart på google imagesearch :D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Hey, no babe-thead her! Blir vist stuck her hjemme i dag tror jeg. Ingen som har bil som orker å kjøre eller no. Typisk...folk stikker av og hører ikke med andre om de vil være med. Kan ikke trøste meg med dig'cam heller. Kabelen ligger i grotta, der jeg har masse LAN bilder jeg tok i helga. Go figure... Thea: Sannheten er best...lyger du en gang så må du lyge oppå den løgnen og så baller det bare på seg til det til slutt går meget galt. Men fint at du fant en løsning på problemet =) I gårkveld så drømte jeg at jeg dro fra barnehagen runt omkring matpausen, jeg bare dro uten å si noen til de andre, og så skjedde det noe stuff...tror jeg var innom Smia og fant meg et kvinnfolk. Var mørkt ute og drit og tydeligvis et karneval på sortland. Så hadde jeg gått i en bakgate av et eller annet slag og drept denne kvinnen og kom ut med skjorta full av blod og drit og der sto gammlingene og bare lo av meg av en eller annen grunn... Psyco... Meneh...tror jeg setter på litt Doors (LA Woman) og tar meg en røyk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 *Kjede seg* *Være sinna på CD-ROM* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 *ringe og advare eksen til b-real* EDIT: ... and that's what happens when you listen to black metal. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 *ringe og advare eksen til b-real* EDIT: ... and that's what happens when you listen to black metal. Erm...var en ukjent damemenneske dah så vidt så jeg husker. Husker ikke så mye fra "hendelsen" egentlig Og det er feil å skylde på BM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg