Oovz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jaujau, det må du gjerne Endret 16. februar 2004 av Oovz Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vell.. Hvis vi får Sosohal , zed , atticus inn her så kan vi jo sammenligne med hvordan det var for 6mnd siden.. Lenge siden ventrilo nå, sikkert fordi Jan er kjip på BW'en. Men vi møtes sikkert på tg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Neida, bare sånne folk jeg syntes virker kjempeinteressante...men så virker ikke det som de synes det om meg.. (les: de tror jeg erfjortis ) Jeg vet jeg virker(er) kjempeinteressant, men du trenger ikke være redd for å prate med meg av den grunn! hehaeha Hadde jeg kommet inn før hadde jeg fyllt opp denne posten med vakre visdomsord(kanskje ikke vakre, men de hadde hatt meningsfulle tanker bak seg, fra min side, anyways), men det aller meste er blitt sagt både til deg Thea, og Christian.. =) Good luck! Kommer til å skrive mer her senere, men akkurat nå har jeg større problemer med å holde øyelokkene vekk fra synet mitt..heh, så good night people..! Forresten, now playing: The Doors - The End Good night, sleep tight my dear and beloved dudes & dudettes =) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 @LoS Det er et bilde av meg jeg har selv-vektorisert i illustrator. Det her må vi se videre på, det var kult Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 god natt folkens. i morgen er en ny dag...blablabla *spam* Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 NÅ er det en ny dag Natta. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Natta ppl Skal bare ta en runde C&D for jeg køyer Edit: Arg får ikke spilt fordi pappa har satt meg som begrenset konto på pc'en hans Endret 16. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) måtte bare fortele om drømmen min. drømte at jeg var inni farcry, og hadde på meg hangglider i vanned og var feste til en båt med tau. båten kjørte og jeg fløy opp..langt opp. så jeg kunne fly lenge og vel,,,og det var jo ekstremt bra grafikk og vannet var varmt og godt. det neste jeg drømte var at jeg skulle starte firma. ÅN produktions. slik..natta. skrivefil pga ligger og skriver...orker ikke på rette. EDIT: hehe, ikke bra nikkor. Endret 16. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hehe, kul drøm Edit: You watching ja Endret 16. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 ja klikker på oppdateringsknappen til jeg sovner Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) mmmm! i am happy... sitter og snakker med typen... jeg tror jeg har rodd båten i land ..nå mangler bare i morgen... ahhh.... life can be good orker ikke sove... døgne? Endret 16. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 så bra! Congratsx10(^18 (nerdehumor)) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 skjønte den ikke.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har bursdag om 4 dager RaZzOrHopP Kos kos Edit: Åsmund: ja klikker på oppdateringsknappen til jeg sovner Visst jeg gjør det hele tiden, får jeg aldri sove Mpå skru av hele greia jeg..jaja.. Endret 16. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) kan ikke dere skrive små historier som jeg kan lese da? Edit: fortsatt her nikkor? svake menneske Endret 16. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hms, kunne lagt ut noen bilder fra i sommer Men får adgang nektet så det går ikke ARG... Historier: Det satt en rar man forran på meg bussen til danmark og han luktet vondt even Edit'sR0x Endret 16. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg kjeder meg, og ingen spennende å snakke med på Msn heller. Og det var litt boring @ irc atm. Someone entertain me! Eller burde jeg legge meg? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) /Me can entertain you fjOrTiSSnIcK :P:P:P:P:P Haha Hihi Neida Pic's upcoming Edit: Det er litt sent da... Endret 16. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg kjeder meg, og ingen spennende å snakke med på Msn heller. Og det var litt boring @ irc atm. Someone entertain me! Eller burde jeg legge meg? Er ikke jeg spennende nok?! Nah dimiles stakk ifra msn, sagt natta til nikkor. Time 2 søvn Endret 17. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg