Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, bare sånne folk jeg syntes virker kjempeinteressante...men så virker ikke det som de synes det om meg.. (les: de tror jeg erfjortis :scared: )

Jeg vet jeg virker(er) kjempeinteressant, men du trenger ikke være redd for å prate med meg av den grunn! hehaeha :mrgreen:

 

Hadde jeg kommet inn før hadde jeg fyllt opp denne posten med vakre visdomsord(kanskje ikke vakre, men de hadde hatt meningsfulle tanker bak seg, fra min side, anyways), men det aller meste er blitt sagt både til deg Thea, og Christian.. =)

Good luck!

 

Kommer til å skrive mer her senere, men akkurat nå har jeg større problemer med å holde øyelokkene vekk fra synet mitt..heh, så good night people..!

 

Forresten, now playing: The Doors - The End

 

Good night, sleep tight my dear and beloved dudes & dudettes =)

Lenke til kommentar

måtte bare fortele om drømmen min. drømte at jeg var inni farcry, og hadde på meg hangglider i vanned og var feste til en båt med tau. båten kjørte og jeg fløy opp..langt opp. så jeg kunne fly lenge og vel,,,og det var jo ekstremt bra grafikk og vannet var varmt og godt.

 

det neste jeg drømte var at jeg skulle starte firma. ÅN produktions.

 

slik..natta.

skrivefil pga ligger og skriver...orker ikke på rette.

 

EDIT: hehe, ikke bra nikkor.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg, og ingen spennende å snakke med på Msn heller.  Og det var litt boring @ irc atm. Someone entertain me!

 

Eller burde jeg legge meg?  :)

Er ikke jeg spennende nok?! :cool:

Nah dimiles stakk ifra msn, sagt natta til nikkor. Time 2 søvn :laugh:

Endret av zed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...