Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

jeg sitter fast hjemme, i helgene skal søss og x'n hennes ha visning i leiligheten dem har sammen, fordi di skal selge den nå som det er slutt. og da må noen passe på hunden deres.. gjett hvem. og mamma og pappa er i thailand.. så da må jeg være her.

 

Og det samme skjer hver 3. dag.. siden søss jobber natt..

 

glad i den voffsen.. bare sur på søss :( :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tør nesten aldri å sende PM selv om jeg har lyst til enkelte...  :blush:

Hihi, noen som fant en kjekkas eller 7 i recent pics post? :p

you know me too well... :roll: Neida, bare sånne folk jeg syntes virker kjempeinteressante...men så virker ikke det som de synes det om meg.. (les: de tror jeg erfjortis :scared: )

Lenke til kommentar
Jeg er superrask når det gjelder important stuff, men hvis det er bare sånne dumme spm over pm så svarer jeg SJELDEN på dem. Tør nesten aldri å sende PM selv om jeg har lyst til enkelte... :blush:

 

PM er liksom så skummelt... :ermm: Pingle?

haha.. Ikke akkurat skummelt og skrive pm nei. Men at folk viser de du skriver til andre er kjipe saker. EN ting som virkelig skremmer meg.. eller ikke så mye nå lenger ,men det er ikke noe morsomt. Det er og møte folk jeg har snakket med ifra forumet. Grunnen til dette er at jeg aldri er sikker på hvordan de kan reagere på stammingen min.. Men heldigvis er det et par personer som har gitt meg evig mye selvtillit i det siste da =)

Lenke til kommentar

Mye som hadde skjedd siden sist her ja!

 

Snowdog: Grattis med hund! Selv har jeg lite til overs for hunder, liker dem pga de lukter, sikler og røyter slik. Men de er søte som små:)

 

Razor: Det beste er nok å legge alle kortene på bordet. Du må være overbevisende når du forteller sannheten, og ikke lyve noe. Det er lett å gjennomskue om du prøver å lyve.

¨

Jeg tror du skal kjøpe en rose til han, gutter blir overrasket og glad når de får det. Jeg fikk det et par ganger når jeg var syk, eller når lillian hadde gjort noe dumt. Det funket veldig bra! :)

 

Lov han at du skal skjerpe deg! Ikke lov gull og grønne skoger, det må være realistisk det du lover, ellers så blir det for dumt! Ta små skritt, lov ting du VET du kan holde. Vet du at du ikke kan holde de minste løftene, så tror jeg at du kan glemme han, da elsker eller ikke er glad nok i han. Dette må du finne ut selv.

 

I dag har jeg solgt min gamle bil :thumbs: I morra skal jeg hente min nye bil. Gleder meg vanvittig til det :w00t: Kommer seff bilder av den i morra :green:

 

PS: Skal selge en RDS cd spiller type JVC KD-SX992R og Pyle 9*6" for 2000kr. Legg inn bud i PM eller mail

Lenke til kommentar
Stammer du? Jeg ble kjent med en karatemann engang, og han stammet. Han holdt jeg kontakten med i seks måneder. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva en sier hvis man virkelig vil høre det personen sier :yes:

Vell.. Jeg vet ikke hvordan det er selv siden jeg ikke hører det selv lenger ,men bare se hva som folk som har snakket med meg sa:

 

[09:28] +allyse: CFD: Du stammer ikke what so ever

[09:28] @B|Real: CFD: nada stamming da du pratet med meg.

[09:29] dimiles: tror ikke du stammer CFD :)

Jeg har også ringt Hartge og BBC og hartge sa at det ikke var noe der..

 

De skulle bare visst hvor mye dette varmet =)

Så det kommer nok ann på sitasjonen. Om jeg stoler på personene. Og jeg stoler på endel på #hw.no ja. Har jo snakket med dem daglig i 2år snart.

 

Men.. spørsmålet er: Mener de det fordi de skal være snille eller er det sannheten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...