Dr3as Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg sitter fast hjemme, i helgene skal søss og x'n hennes ha visning i leiligheten dem har sammen, fordi di skal selge den nå som det er slutt. og da må noen passe på hunden deres.. gjett hvem. og mamma og pappa er i thailand.. så da må jeg være her. Og det samme skjer hver 3. dag.. siden søss jobber natt.. glad i den voffsen.. bare sur på søss :( Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 sovesovesovesove jobbe? sovesovesovesove Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jaja, nå snakker vi om noe annet hva..? F.eks hva skal dere i vinterferien? villige til å gi meg noen tips? mitt alternativ er: jobbe, trene og sove... ta vekk sove og trene så har du hva jeg skal gjøre i vinterferien Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tør nesten aldri å sende PM selv om jeg har lyst til enkelte... Hihi, noen som fant en kjekkas eller 7 i recent pics post? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 HalTan, hvor har du "laga" den avataren der? i en sånn automat og scanna det inn, eller har du bare brukt et bilde og en websak som fikser det for deg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tør nesten aldri å sende PM selv om jeg har lyst til enkelte... Hihi, noen som fant en kjekkas eller 7 i recent pics post? you know me too well... Neida, bare sånne folk jeg syntes virker kjempeinteressante...men så virker ikke det som de synes det om meg.. (les: de tror jeg erfjortis ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg er superrask når det gjelder important stuff, men hvis det er bare sånne dumme spm over pm så svarer jeg SJELDEN på dem. Tør nesten aldri å sende PM selv om jeg har lyst til enkelte... PM er liksom så skummelt... Pingle? haha.. Ikke akkurat skummelt og skrive pm nei. Men at folk viser de du skriver til andre er kjipe saker. EN ting som virkelig skremmer meg.. eller ikke så mye nå lenger ,men det er ikke noe morsomt. Det er og møte folk jeg har snakket med ifra forumet. Grunnen til dette er at jeg aldri er sikker på hvordan de kan reagere på stammingen min.. Men heldigvis er det et par personer som har gitt meg evig mye selvtillit i det siste da =) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Stammer du? Jeg ble kjent med en karatemann engang, og han stammet. Han holdt jeg kontakten med i seks måneder. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva en sier hvis man virkelig vil høre det personen sier Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Mye som hadde skjedd siden sist her ja! Snowdog: Grattis med hund! Selv har jeg lite til overs for hunder, liker dem pga de lukter, sikler og røyter slik. Men de er søte som små Razor: Det beste er nok å legge alle kortene på bordet. Du må være overbevisende når du forteller sannheten, og ikke lyve noe. Det er lett å gjennomskue om du prøver å lyve. ¨ Jeg tror du skal kjøpe en rose til han, gutter blir overrasket og glad når de får det. Jeg fikk det et par ganger når jeg var syk, eller når lillian hadde gjort noe dumt. Det funket veldig bra! Lov han at du skal skjerpe deg! Ikke lov gull og grønne skoger, det må være realistisk det du lover, ellers så blir det for dumt! Ta små skritt, lov ting du VET du kan holde. Vet du at du ikke kan holde de minste løftene, så tror jeg at du kan glemme han, da elsker eller ikke er glad nok i han. Dette må du finne ut selv. I dag har jeg solgt min gamle bil I morra skal jeg hente min nye bil. Gleder meg vanvittig til det Kommer seff bilder av den i morra PS: Skal selge en RDS cd spiller type JVC KD-SX992R og Pyle 9*6" for 2000kr. Legg inn bud i PM eller mail Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) RaZoRBlaDeKiSs: sKjØnNeR iKkE hVoRfOr FoLk TrOr Du Er FjOrTiS neida. Seriøst, stort sett alle her er imøtekommende til de grader, sikkert bare hyggelig om du tar kontakt CFD: Jeg har hørt deg snakke, du stammer så og si ikke Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Undertegnede skal på fjellet, nærmere bestemt Gudbrandsdalen Der har vi hytte... Vi er så og si nærmeste nabo til Kvitfjell-anlegget.. Heis opp til toppen rett nedenfor hytta... EDIT: Baksiden til Kvitfjell-anlegget Endret 16. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Stammer du? Jeg ble kjent med en karatemann engang, og han stammet. Han holdt jeg kontakten med i seks måneder. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva en sier hvis man virkelig vil høre det personen sier Vell.. Jeg vet ikke hvordan det er selv siden jeg ikke hører det selv lenger ,men bare se hva som folk som har snakket med meg sa: [09:28] +allyse: CFD: Du stammer ikke what so ever [09:28] @B|Real: CFD: nada stamming da du pratet med meg. [09:29] dimiles: tror ikke du stammer CFD Jeg har også ringt Hartge og BBC og hartge sa at det ikke var noe der.. De skulle bare visst hvor mye dette varmet =) Så det kommer nok ann på sitasjonen. Om jeg stoler på personene. Og jeg stoler på endel på #hw.no ja. Har jo snakket med dem daglig i 2år snart. Men.. spørsmålet er: Mener de det fordi de skal være snille eller er det sannheten? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 CFD: Jeg har hørt deg snakke, du stammer så og si ikke Vell.. Hvis vi får Sosohal , zed , atticus inn her så kan vi jo sammenligne med hvordan det var for 6mnd siden.. Men jeg har et mye bedre selvbilde nå.. Og det er bare grunnet 1person Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lykke til thea.. Legg korta på bordet og vent med å plukk inn korta til han har tenkt seg om.. Altså, ikke trekk deg når du forteller, og vær sikker på det du sier så det ikke blir sånn "og eller".. Håper du finner esset da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Men.. spørsmålet er: Mener de det fordi de skal være snille eller er det sannheten? Let's break it down: * Du STAMMER ikke, what so ever... Det er ærlig tale fra meg. * Ja, du har en ganske spesiell stemme, som uligens bærer preg av tidligere stamming, men du STAMMER ikke per i dag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nå har ikke jeg hørt deg snakke.. Men utifra min krystallkule stammer du ikke.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 @LoS Det er et bilde av meg jeg har selv-vektorisert i illustrator. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Omg. Jeg har blitt mongo i ankelen. Må gå med en slags mutert skinne i 4 uker. Det var blodløypa som knakk meg Men jeg får iallefall fri fra skolen i morgen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Omg. Jeg har blitt mongo i ankelen. Må gå med en slags mutert skinne i 4 uker. Det var blodløypa som knakk meg Men jeg får iallefall fri fra skolen i morgen Jeg skal se etter deg på skolen ja En mongo med ødelagte ben! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 PM:CFD: sant nok. (følte det blei litt for chatte aktig å svare på nytt på den måten) Jaura i morgen kommer nevøen min. foreldra har overtatt pc-en hans. de må ha den selv, har ikke egen og dermed tar pc-en til eivind...stabilt. hadde ikke godt her i huset!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg