Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei guys.. TRENGER HJELP SÅRT!!!

Saken er: Jeg har jugd til kjæresten min, og han fant det ut. Saken er at jeg har såret han ganske mange ganger fra før. Han sier at denne gangen har han fått nok, men har sagt ja til å komme hjem til meg på dagen for å høre på hva jeg har å si. Skal jeg kjøpe noe til han, trygle på mine klær..er det i det hele tatt noe jeg kan gjøre for å få han tilbake? typisk..når jeg først får seriøse følelser for han har han fått nok... :cry: jeg vet at det er dumt å lyve, og at jeg har såret han ganske mange ganger, men likevel..klarer ikke la han gå... what should I do?

Lenke til kommentar

Saken er: Jeg har jugd til kjæresten min, og han fant det ut. Saken er at jeg har såret han ganske mange ganger fra før. Han sier at denne gangen har han fått nok, men har sagt ja til å komme hjem til meg på dagen for å høre på hva jeg har å si. Skal jeg kjøpe noe til han, trygle på mine klær..er det i det hele tatt noe jeg kan gjøre for å få han tilbake? typisk..når jeg først får seriøse følelser for han har han fått nok... :cry: jeg vet at det er dumt å lyve, og at jeg har såret han ganske mange ganger, men likevel..klarer ikke la han gå... what should I do?

Vell.. Jeg er ingen ekspert her desverre ,men jeg vet hvor lett det er og lyve til noen. Jeg sier til megselv: jeg må si det til ho\han ,men så går det liksom i glemmeboken. Er det viktig nok så sier jeg det ,men det er ikke en ting jeg egentlig liker.

Men jeg ville ha snakket godt ut med han og sagt at du var lei deg ,men ikke overdriv. Hvis han spiller "hard to get" så er nok løpet kjørt siden jeg ikke ville ha likt at noen ville ha tryglet meg. (uten at jeg tror at det kommer til og skje altså :roll: )

Men håper det ordner seg for deg Thea.. Er utrolig deilig og ha en og dele følelsene sine med..

Jeg vil si at Odsen er 60/40 på din side =) Iallefall hvis han tenker som meg og de jeg snakker med.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Legg korta på bordet, det er det eneste håpet ditt nå. Mer ljuging / hvite løgner / sannhetsutlatelse er nok svært lite pop nå. Fortell ham ærlig at du aldri vil ljuge igjen, og at du håper at han vil ha deg tilbake, fordi han betyr alt for deg, eller noe. Ikke forsøk å ty til kroppslige ting, selv om en god klem og nærhet kan være på sin plass. Bestikkelser er nok også lite pop tror jeg.

bfisk

Lenke til kommentar

hmm...jeg vet ikke. uansett hvor mange ganger du juger, vil han nok fortsatt ha følelser for deg. det er bare det at han har tatt til fornuft.

du må ta fra han fornuften på en eller anen måte.

når jeg sier fornuft mener jeg ikke noe vondt mot deg...

men i han oppfatning så er det nok det.

edit: må ete nå

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Legg korta på bordet, det er det eneste håpet ditt nå. Mer ljuging / hvite løgner / sannhetsutlatelse er nok svært lite pop nå. Fortell ham ærlig at du aldri vil ljuge igjen, og at du håper at han vil ha deg tilbake, fordi han betyr alt for deg, eller noe. Ikke forsøk å ty til kroppslige ting, selv om en god klem og nærhet kan være på sin plass. Bestikkelser er nok også lite pop tror jeg.

bfisk

Enig med deg her =) Ikke noe kroppslig kontakt siden det vil være skikkelig turnoff (for meg iallefall) hvis stemningen ikke er rett. Og sånn som jeg tolker det så er ikke stemningen rett her. (imotsettning til Amerikanske filmer der makeupsex skal være skikkelig populært)

En god klem er alltid koselig ,men vet ikke om typen vil det da. Men jeg ville satt pris på og få litt nærhet og kroppskontakt (vennlig kropskontakt.. ikke noe mer)

Lenke til kommentar

håp på det beste... lite du kan kjøpe til deg, og vil du at han vil være sammen med deg bare fordi du kjøpte no fint til han? du får prøve å legge alle kortene på bordet og håpe på det beste.. good luck

Lenke til kommentar
hmm...jeg vet ikke. uansett hvor mange ganger du juger, vil han nok fortsatt ha følelser for deg. det er bare det at han har tatt til fornuft.

du må ta fra han fornuften på en eller anen måte.

når jeg sier fornuft mener jeg ikke noe vondt mot deg...

men i han oppfatning så er det nok det.

edit: må ete nå

Vell.. og komme til fornuft? Hva slags drittpreik er det? Greit nok at man kan være litt omtåket noen ganger ,men du må roe ned litt nå..

Og man kan gjøre ganske mange ting hvis man liker en person.. Og jeg er som jeg har sagt mange ganger før imot og bruke ordet "elsker deg" før man er 100% sikker på noe. Og da snakker jeg ikke om 3-4mnd. Da snakker jeg om ganske lang tid hvor man kjenner personen skikkelig og alle uvanene og slike ting.

Men det er bare meg da.. Og jeg er ikke alene om og ha den oppfattningen

Lenke til kommentar

Gode råd. Jeg hadde ikke tenkt å bestikke han med sex, nei, var ikke helt det jeg hadde i tankene. Skal jeg bare fortelle han hele sannheten selv om den er ganske ille (ja, det er om en annen gutt..derfor svir det litt ekstra)... jeg vet at jeg har driti meg ut, dere trenger ikke fortelle meg det, jeg må bare få han til å tenke med hjertet og ikke hodet..

Lenke til kommentar

Auda! :( Vel, sies mye bra over her, ærlighet vares som sagt lengst. sagt/gjort noe forferdelig? Eller er han sur pga. selve løynen? :shrug:

EDIT: Der fikk jeg svaret på den ja :| Vel, det finnes typen mennesker som hardnakket på påstår at "en gang utro, alltid utro"... la oss håpe han ikke er slik.

EDIT2: BAH! Så det VAR ikke sånn? :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Skal jeg bare fortelle han hele sannheten selv om den er ganske ille (ja, det er om en annen gutt..derfor svir det litt ekstra)...

Vet du hva... Akkurat dette har skjedd med meg også Thea. Du skulle bare visst hvor sur jeg var i et par dager og jeg gikk rundt og var irritabel på alt og alle (utenom de nærmeste kameratene mine da siden vi pratet lenge om akkurat dette.. Jeg kan nesten ikke takke kalle nok for dette , selvom vi snakket på samme halvseriøse måten vi alltid gjør)

Nå vet ikke jeg hva du har gjort ,men jeg kan tilgi det meste (alt for mye har jeg hørt av mange jeg har snakket med om dette emnet) ,men et sted går grensen.

Men en klem er på sin plass.

Lenke til kommentar

Tusen takk folkens.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere. Vennene mine sier bare "synes sååå synd på deg" uten å gi meg noen tips... so thanks :yes: skal si hvordan det går, enten det går til ****** eller ikke.. tusen takk..

cdf... jeg liker måten du tenker på.. jeg er også imot å si ordet elske før man er 100 % sikker...!

And, Haltan, takk for at du prøvde..selv om du editet vilt... :p

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
cdf... jeg liker måten du tenker på.. jeg er også imot å si ordet elske før man er 100 % sikker...!

Bra du også er enig. En veninne til ccx var helt forskrekket når jeg ikke hadde sagt at jeg elsker henne. Ble nesten litt irritert på meg. Så mennesker er nok forskjellige der.

Men dette ble nok litt for personlig til og skrive videre på.

PS YOU GOT A LOOOONG PM

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...