Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en post om hvorda få siste ordet ... tja ikke dumt

 

noen som har sett noe bra på tv da ??

Har ikke kikket på tittekassa på 3 måneder jeg ;)

Datanerd? jeg? neida :blush:

du må jo ha tv i samme rom som datan da .. kan du se på begge boxene samtidig da

Ja jeg veit, den står ca 2 meter fra meg, men orker ikke skru den på, er så mye dritt på tv uansett :)

 

SnowDOG_: grattis med hund da, fikk lyst på hund jeg og nå :love:

Lenke til kommentar

Nei.. Nå er jeg så lei datamaskiner at jeg holder på og spy her..

 

Grunnen er:

 

kjøpte en Shuttle SN45 ,men der var strømforsyning for liten. (Det kom en svak tikkelyd ifra PSU. Jeg utdanner meg til og bli service elektronikker så jeg kjenner igjen den lyden.

 

Kjøpte et R9800pro.. Det begynner og ryke ifra den ene kjøleribben og lukte svidd (okda.. mosfeten under kjøleribben)

 

Kjøpte et AMD64HK og AMD 3000+ ,men de vil ikke virke siden det er noe med IDE kontrolleren som gjør at den henger seg under oppstart. Har testet med annet minne osv..

 

 

Jeg som skulle selge den ene må nå sende den tilbake! Jeg skulle også egentlig vært på byen sammen med noen folk og sett Startrek idag ,men jeg måtte droppe det siden jeg måtte mekke maskiner. f.aen!!

Lenke til kommentar

Det er ikke det som har skjedd her. Jeg har satt sammen langt over 50maskiner og regner at jeg vet hva jeg driver med (driver jo service på maskiner 16timer i uken på jobb).. Har også drevet service og byttet deler på langt over 100stk.

 

Så hvorfor skal dette skje?

Lenke til kommentar

nei..mente bare at om man blir sinna over at ting ikke virker så blir det værre om det fks er trangt...slik er det ialefall med meg. jeg blei så irritert at jeg moste ram-brikka inn feil vei. smart.

 

edit: du var ikke med som deg..men mer som "om man" om du skjønner

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Nå er jeg trøtt, 8 timer i buss tar på hvertfall når man ikke finner den rette ligge stilingen...

Skal snart ned og leie en film tenker jeg meg..hmm Pirates of the...

Varmt her i København da, nesten 10 grader :p

Fikk prøvd 3G i sted to, kult med ordentlige internett sider, og nyheter live osv...

Men kostet 500 i måneden da :roll:

I morgen skal jeg bare gå rundt og sose i byen, fått så lyst på en Imac skjerm her 21 tommer, sykt digg og se på :love:

Jaja...

Grattis med hund Mario ;)

 

Edit: Jeg skal hvertfall vente med og kjøpe A64, så utrolig mye Kompatibilitet's problemer med de, men de blir vel borte etter hvert når nye Hk kommer osv...

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

SN45: For svak strømforsyning. Kommer en tikkende lyd ifra PSU. Jeg jobber som service elektronikker 2dager i uken og vet hva dette betyr. Feilen kan være vanskelig og fremprovosere ,men trekker man ut strømkontakt og venter litt så skal man finne den etterhvert. Eller ta ut ATX kabelen siden dette er kjappere.

 

R9800pro: Røyk ifra en komponent under en svart kjøleribbe. Viften går ikke rundt. Dødt.

 

FIC K8T800: Det er noe galt med kortet. Virker som det er noe galt med IDE kontroller siden det er umulig og ha et OS liggende inne på maskinen over lang tid (lang tid betyr en dag). Hvis man setter på windowsupdate og oppdaterer alle ting og rebooter pleier maskinen og henge. Et feilsymptom som kan være vanskelig og finne med en gang ,men prøver man og softe (legge inn OS) maskinen også bruke den litt og reboote endel ganger så burde man finne feilen.

 

 

Dette er nå sendt til HWB hvor jeg kjøpte varene.. Har hørt flere andre med positive erfaring med disse varene ,men tingene mine var ikke akkurat feilfrie... :(

Lenke til kommentar
49_49.gif

 

Edit: Heldige dere er :love:

Men den kostet ikke så alt for mye..8000kr så kanskje jeg får spart til den etter komfirm.. visst jeg får mye penger.. :mrgreen:

Hvem har sagt at den virker? Jeg prøver og få den i orden ,men det er visst ikke så lett :(

 

EDIT: Jeg har en Eizo F930 som jeg har lyst og selge. Det er en meget god 21".Du kan få den til en rimelig pris.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...