Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloen folkens. Back in bergen!!!

 

Ja SnowDOG_ er den stolte faren av den skjønneste valpen ever! OMG så vakker han er. Var som sagt i oslo i helgen for å kjøpe hund. Han er en 3mnd gammel amerikansk staffordshire terrier og han heter Santos. Han var den nest største i kullet og den skjønneste av dem alle. Moren er en 24kg's muskel tispe som var litt for hissig men faren.....OMG for en hund! 42kg's MUSKEL BEIST!! Har faktisk aldri i mitt liv sett større amstaff. Han var rolig og stolt. Lekte med ungene og hadde perfekt gemytt.

 

Her er bilde av santos:

 

Santos_3mnd_dag1.jpg

 

:love::love::love::love::love::love::love::love:

Lenke til kommentar

så koselig. me2 liker dyr. mest katter fordi jeg har hatt det så lenge.

 

da napoline daua var jeg borte fra skolen i flere dager, om ikke ei uke.

Ho var så feit jeg brukte ho som pute. :)

Og kannibal da, kaninen vi hadde, ville parre seg med ho hele tia.

vi sitter på hverandaen og drikker kaffe. plutselig ser du kaninen springer etter katta, kommer seg i jukke posisjon og begynenr å jokke som bare f.

 

og så var det jessa vi hadde da som jagde en flokk folkehøyskoleelever som skulle passere.

 

mye artigt.

Lenke til kommentar

Ja eg kommer seff til å behandle den fint. Forresten eg betaler jo ikke 8k for at den skal bite noen/noe for å så få den avlivet. Denne skal på utstillinger og trenes i agility/sporsøk. Kompisen min som er hundefører fra forsvaret har en "amstaff"/boxer blanding. Vi kommer til å trene de mye. Skal ikke være noe agressjon i hunden min. Det med at amstaff'r er crazy kamphunder fra fødselen av er noe tull. Grunnen til at folk frykter disse hundene er pga all den negative fokusen fra østlandet. Hører aldri om amstaffer brukt som kamhunder her i vestlandet. Men ja de har en voldsomt muskulatur så hvis trent til kamp er det voldsomt skade de kan utføre.

Lenke til kommentar
da napoline daua var jeg borte fra skolen i flere dager, om ikke ei uke.

Ho var så feit jeg brukte ho som pute. :)

Ikke for å være grotesk, men de setnigene KAN misforståes om de settes slik :lol:

 

Anyways, har to ting å si i dag:

 

1. GRATTIS SNOWDOG! :love::woot::mrgreen: Vet hvor mye det betyr for deg, så dette var en hyggelig overraskelse :) :) :)

 

2. Jenter er så sinnsykt slue og flinke til å skape intriger... no (eventuelle) offence. Ikke MEG det har skjedd noe med, men klassen er helt føkked nå.. lettere ukoselig stemning. :shrug:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...