bfisk Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Argh! Fysikkrapport! Til ****** med "varmekapasitet for et kalorimeter". Nå skal jeg skrive en avhandling om hva som skjer når man heller vann i en termos, mer eller mindre. Brenn, brenn, brenn. Etter det er det TCSM! bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 B|Real: du var ikke tilfeldig vis på MSL 200x? Har vært på 2002 og 2003. Hvordan det? Inatt hadde jeg noen syke drømmer...Siden jeg er på LAN så drømte jeg også OM LAN Jeg drømte at det var et LAN for folk fra #hw.no i Skien hvor B|Real sa til meg at jeg lå veldig tynt ann på forumet og at jeg måtte skjerpe meg Etterpå drømte jeg at det var nyttårsaften og jeg og en lærer drakk oss fulle vifteovn, joda jeg er her...må bare lese før jeg kan poste. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 mattetenamen imorgen.. bånn Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 matte er jo moro da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Noen som kan hjelpe meg?(siggen) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Men ikke tentamen... Edit: Øyvind: Kjøp filmen i butikken, eller last ned en ny da vel.. Endret 15. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Men ikke tentamen... Edit: Øyvind: Kjøp filmen i butikken, eller last ned en ny da vel.. Har orginalen er bare noe galt med programmet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Nytt program? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Asj. Skoleuka begynner nå snart Har ikke vinterferie før om en uke. Dere oslo/østfold folka har vel vinterferie nå? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Yes indeed. /Me drar til København om noen timer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Så kjedelige dere va da :\ Så har min shell-leverandør problemer igjenn. Foonet is down due to legal issues: http://www.easynetworknyc.com/foonet/ Så weeheee. Endret 15. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 AHH..vinterferie nå..moro.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 huh.. side 740 av en tråd?! Hva SO for noe? btw er det neste uke det er vinterferie mac1334? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 jeg og mac har ferie nå. SO er..chatte tråd enkelt og greit. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Sitter å ser på tastatur. Tror jeg endelig har funnet et delt tastatur som IKKE har mus med og som ikke er trådløs: http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=48656 Dog, jeg er litt usikker på "svensk/finsk" tastatur, så jeg skal sende en mail og spørre. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Nå har jeg vært og sett the Texas Chainsaw Massacre. Den levde ikke helt opp til forventningene. Et rotete plott der jeg sitter igjen med masse spørsmål. Kanskje best å se den flere ganger, men det virka som et typisk amerikansk drama med fine damer og masse ville scener. Ikke ville som i bilkjøing, dog - gore-faktoren var ganske høy her. En del skikkelig næsty scener. Mange ganger kvakk jeg noe sinnsykt, men ikke så mye som jeg hadde forventet. Vil kalle dette med gore enn skrekk, egentlig. Ikke helt fornøyd. Det som er bra, dog, er at en kamerat av meg som har vært på kjøret de siste par årene, endelig har funnet ut at nok får være nok, at han vil slutte med dop, og begynne å sy sammen livet sitt igjen. Jeg har tro på han! bfisk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Det er bra! du får hjelpe så godt du kan. En jeg kjenner har brukt dop osv..han driver å slår mora, si. (tanta mi) Han skal komme på besøk til ho i morgen. jeg ville opp jeg men foreldra mine vil ikke. sier at vi trenger en bamse for å ta han. JEG VIL KUNG FUE ASSEN HANS!!!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 JEG VIL KUNG FUE ASSEN HANS!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Ah...blir milano med dr`basus i morgen =) Gleder meg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 mhm, det var godt med pils i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg