Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B|Real: du var ikke tilfeldig vis på MSL 200x?

Har vært på 2002 og 2003.

Hvordan det?

Inatt hadde jeg noen syke drømmer...Siden jeg er på LAN så drømte jeg også OM LAN :p Jeg drømte at det var et LAN for folk fra #hw.no i Skien hvor B|Real sa til meg at jeg lå veldig tynt ann på forumet og at jeg måtte skjerpe meg :roll:  :p

 

Etterpå drømte jeg at det var nyttårsaften og jeg og en lærer drakk oss fulle :roll:

vifteovn, joda jeg er her...må bare lese før jeg kan poste.

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært og sett the Texas Chainsaw Massacre. Den levde ikke helt opp til forventningene. Et rotete plott der jeg sitter igjen med masse spørsmål. Kanskje best å se den flere ganger, men det virka som et typisk amerikansk drama med fine damer og masse ville scener. Ikke ville som i bilkjøing, dog - gore-faktoren var ganske høy her. En del skikkelig næsty scener. Mange ganger kvakk jeg noe sinnsykt, men ikke så mye som jeg hadde forventet. Vil kalle dette med gore enn skrekk, egentlig. Ikke helt fornøyd.

 

Det som er bra, dog, er at en kamerat av meg som har vært på kjøret de siste par årene, endelig har funnet ut at nok får være nok, at han vil slutte med dop, og begynne å sy sammen livet sitt igjen. Jeg har tro på han!

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...