Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skikkelig daff jobb altså. Se på film/tv , spise, daffe og få penger for det.

Ikke verst. Må du kunne snakke forskjellige språk?

Ble satt ut litt. satt å så på en dårlig film på canal +. Og det var ikke debby does dallas :lol:

Men ja må jo kunne litt... hehe jeg kan engelsk, men da til gjengjeld kan jeg det bra godt. Ingen andre i resepsjonen kan noe annet enn engelsk heller da. Jeg kan jo da tysk middels godt også...men orke ikke snakke det. Som jeg ser det så er den eneste ned sidea ved å jobbe natt, er at jeg ikke kan gå ut på byen om det er en jobb dag. Det kunne jeg før når jeg jobba 8-4 jobb. men begynner å bli over 2 år sia nå. Er blitt vant til å være en sur satan på natta ;)

Lenke til kommentar
Lykke til på jobb imorra b-real! :woot::yes:

Takk =)

Jeg både gleder meg og gruer meg.

Lese i avisen i dag at de søkte 100% stilling på Esso på Sortland.

Tror jeg skal søke på den, siden det jeg har nå er i regi av arbeidskontoret og jeg får en 100kr-200kr dagen elns. Er alt for lite IMI når jeg jobber 7 timer i en barnehage og får så lite for det :shrug:

Dr Demento - Funny Farm :mrgreen:

Genial sang.

Er det ikke Brothers - They're Coming To Take Me Away Ha-Haa ???

Ikke så vidt jeg vet. Dr Demento har orginalen så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Vi har telt opp flaskene her.. ;) Kom til 342flasker før timen som gikk. Da gikk det 13flasker (Har funnet ut at jeg kan holde meg våken med og drikke brus og de julebrus flaskene tømmes jo på 5min)

Men over til det store spørsmålet: Hvordan går det med deg? (og sitteutstyret)

Lenke til kommentar

Sitteutstyret? Kremt...

Det blir bare verre jo mer jeg sitter her... *grrr*

Har nettopp fått noen tips av en til og prøve og fixe DVD-rommen min hjemme, så når jeg kommer hjem så skal det skrues!!! Hardiharhar...!!! Ellers så har jeg det bare fantastisk ass...

:grumpy: Sånn i forhold til hvordan jeg kunne hatt det...

Lenke til kommentar

Hva er galt med DVDrommen?

PS: Nå er rommet snart skikkelig ryddig her =D Gulvet er snart ferdig (alt er en klump mitt på gulvet og det er støvsuget under sengen , bak skrivebordet , bak seksjoner (hvordan skrives egentlig det?) er ferdig. Driver og omdirigerer VHS samlingen nå..

Blir ferdig i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...