SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skikkelig daff jobb altså. Se på film/tv , spise, daffe og få penger for det. Ikke verst. Må du kunne snakke forskjellige språk? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Dr Demento - Funny Farm Genial sang. Er det ikke Brothers - They're Coming To Take Me Away Ha-Haa ??? Sitter å hører på den nå i allefall... Morro sang Edit: Hadde meg noen pils idag og... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jøss så mange kvinnfolk som har begynt å henge på søpla! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det ikke bare Penta og CreatureCanis da? Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skikkelig daff jobb altså. Se på film/tv , spise, daffe og få penger for det.Ikke verst. Må du kunne snakke forskjellige språk? Ble satt ut litt. satt å så på en dårlig film på canal +. Og det var ikke debby does dallas Men ja må jo kunne litt... hehe jeg kan engelsk, men da til gjengjeld kan jeg det bra godt. Ingen andre i resepsjonen kan noe annet enn engelsk heller da. Jeg kan jo da tysk middels godt også...men orke ikke snakke det. Som jeg ser det så er den eneste ned sidea ved å jobbe natt, er at jeg ikke kan gå ut på byen om det er en jobb dag. Det kunne jeg før når jeg jobba 8-4 jobb. men begynner å bli over 2 år sia nå. Er blitt vant til å være en sur satan på natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Lykke til på jobb imorra b-real! Takk =) Jeg både gleder meg og gruer meg. Lese i avisen i dag at de søkte 100% stilling på Esso på Sortland. Tror jeg skal søke på den, siden det jeg har nå er i regi av arbeidskontoret og jeg får en 100kr-200kr dagen elns. Er alt for lite IMI når jeg jobber 7 timer i en barnehage og får så lite for det Dr Demento - Funny Farm Genial sang. Er det ikke Brothers - They're Coming To Take Me Away Ha-Haa ??? Ikke så vidt jeg vet. Dr Demento har orginalen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Da er jeg på skolen her. Sitter og er mobbeobjekt her idag. Vet ikke helt hva jeg skal si om det ,men jeg synes jeg er blitt veldig flink til og ignorere slike ting. Mao så har jeg fått ganske tykk hud etter så mye drittslenging. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hva blir du mobbet for da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det vil du ikke vite... Kan ikke fortelle om alt som skjer vetu. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bare for og si en ting: Jeg har sovnet minst 10ganger i timen og blitt vekket minst 10ganger av lærern nå... Ikke bra.. Men Det hjalp og kjøpe en Urge.. Har vært våken i en hel time nå =D Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå er flaskene telt opp 35 julebrus 144 Ikke urge brus 151urge TOTALT: 330flasker (Det var også 12 1.5L flasker ,men de er ikke telt med) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jøss så mange kvinnfolk som har begynt å henge på søpla!- - - - - - - Er det ikke bare Penta og CreatureCanis da? Huh? Hva skjer? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vi har telt opp flaskene her.. Kom til 342flasker før timen som gikk. Da gikk det 13flasker (Har funnet ut at jeg kan holde meg våken med og drikke brus og de julebrus flaskene tømmes jo på 5min) Men over til det store spørsmålet: Hvordan går det med deg? (og sitteutstyret) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sitteutstyret? Kremt... Det blir bare verre jo mer jeg sitter her... *grrr* Har nettopp fått noen tips av en til og prøve og fixe DVD-rommen min hjemme, så når jeg kommer hjem så skal det skrues!!! Hardiharhar...!!! Ellers så har jeg det bare fantastisk ass... Sånn i forhold til hvordan jeg kunne hatt det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hva er galt med DVDrommen? PS: Nå er rommet snart skikkelig ryddig her =D Gulvet er snart ferdig (alt er en klump mitt på gulvet og det er støvsuget under sengen , bak skrivebordet , bak seksjoner (hvordan skrives egentlig det?) er ferdig. Driver og omdirigerer VHS samlingen nå.. Blir ferdig i løpet av dagen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 har planer om det samme, tenkte jeg skulle ommøblere litt her i dag. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg er midt i en ommøblering av rommet... Skal få laget en "hule" til der maskinen står med noen spot'er i taket. Skal bli bra, krever bare en del tiltak og jobb... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er ikkje i humør til å rydde, men må ta oppvasken :/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå er flaskene pantet.. 380.50kr... Slå den dere! Vi brukte bare i maskin og det kom en gammel dame som ga oss ølboksene sine for og slippe og vente Skal scanne inn bildet i kveld (tror jeg) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jobber med å slå den, tror eg ca. 50 1.5 L flasker hjemme nå... : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg