Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

halloen folkens! Jeg har naa fatt mitt a64 system og tro meg.. jeg hadde faktisk massevis med problemer med det foer jeg fikk det opp og gaa.

 

1: Jeg kunne ikke legge inn OS paa min Samsun 160gig 8mb cache siden maskinen da ofte gikk i blaaskjerm under lasting av OS og da maatte dette legges inn paa nytt.. Det var kjipe greier.. Bruker naa en seagate BaracudaIV 40gig og dette virker fint.

 

2: klokking.. mitt HK er ikke noe saerlig til og klokke siden det ikke kan oeke spenningen paa CPU. Jeg kjoepte meg et billig hovedkort siden jeg har lest endel om andre kort som kommer etterhvert og jeg tror disse kortene er bedre enn de som er idag saa da bare selger jeg kortet jeg har naa.

 

2b: mitt hovedkort kan IKKE forandre minnetimings (tro det eller ei) og dette er en ting som jeg absolutt ikke liker ,men naar systemet klarer seg 100% mot P4 systemer paa 3.4 osv saa gaar dette greit med tanke paa at jeg skal bytte naar det kommer noe bedre.

 

3. stabilitet. Naar jeg fikk opp maskinen min paa 40gig disken saa har ikke jeg opplevd noen problemer med stabiliteten. Jeg kjører paa 215fsb og det ser ut til at dette vil virke bra. Ikke noe saerlig klokking ,men kan jo ikke oeke spenningen saa dette er vell greit nok tenker jeg. Burde ha vaert litt mer ,menmen..

 

4: xp64bit er ikke akkurat det beste som finnes idag nei. Jeg maatte selvfoelgelig legge det inn og jeg angrer paa at jeg brukte tid paa det siden det ikke er driversupport for noe som helst.

 

 

Saa skal man ha et system idag ville ikke jeg fraraadet AMD64 etter mine erfaringer. Den yter jo meget bra paa 2150mhz og bedre enn en P4 paa 3.4. Iallefall i de faa testene jeg har kjoert. Vil ta det meste med en klype salt siden jeg ikke har testet saa mye enda.

 

PS. Og jeg maa si at det er mange endel personer som jeg har snakket med som kjoerer sine A64 paa 1.9V osv. De lever i beste velgaaende.

 

 

 

Mine erfaring med et AMD64system..

Lenke til kommentar
Dette LAN'et er et av de tøffeste jeg har hvert på.

De fleste her er over 20 år gamle (mange mye eldre også), og noen få under 20 (som meg :p) Jeg satt opp en DC hub istad, så fil deling går så det griner etter :green:

Spiller CS med de voksne folka her, det er faktisk ganske morro å spille CS uten drittunger som klager og klager hele tiden. Se for dere 15 godt voksne søringer le samtidig når artige ting i game'et skjer :thumbs:

 

Når jeg kom hitt var jeg den som delte minst på DC, nå er det jeg som deler mest ;)

Hehe.. Ja CS er virkelig underholdene hvis man spiller mot og med de rette personene. Jeg spiller IKKE CS til vanlig ,men det er siden jeg ikke liker og spille paa nett. Grunnen til dette er at jeg ikke kjenner noen av persoene. Gaar greit hvis jeg spiller sammen med en paa IRC og slenger kommentarer over ventrillo feks ,men uansett..

 

Naar kompisene og jeg har lan saa spiller vi litt CS. Det er utrolig underholdene siden de alltid ser paa min skjerm og de mister helt fokus paa sin egen skjerm og dermed pleier de og vaere et lett bytte. Men de har begynt og konse litt om sin egen skjerm i det siste.. det er ikke bra..

 

Men jeg kommer sikkert til og spille litt (mye mer enn normalt) paa TG. Men bare hvis jeg faar med rekka (#hw.no rekka) med paa CS. Vi har jo en klan som vi kan starte og delta overalt med. Er jo alltid like morsomt og slenge drit til de du spiller med. "ET DRIT!" og "camper" og "fyfaen saa flaks! Du har jo bare 1 i liv igjen jo!"

 

dette er kommentarer som virkelig er morsomme naar vi sitter paa gutterommet. Det blir ofte litt dirtytricks med at jeg slaar kalle i siden hvis han skyter meg. Han slaar da bare tilbake og da er vi igang og da doer han.. han gaar jo paa det hver eneeste gang..

Lenke til kommentar

ja cs blir artigere når man kan kommentere hverandre useriøst

istede for å klage og klage. artigere når man kjenner personene og. før spilte jeg bare på nra4 og blei kjent med folka...fks dr.x som er her på hw.no kaller seg slicer på cs...tror jeg.

 

 

Nå står det at jeg er mest aktiv i søppel nå. må poste mer på hk minne og cpu!

bare for å virke seriøs liksom.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Hehe, det var to flotte poster Hartge ;

 

oimg jeg er drintvinds. ble bmue for met gedetda.

Ohh. Jeg er i fin form!! SKal ut å fikse bilen slik at den er i salgbar tilstand. Rydde ut ting og tang :D

 

:p

 

---

 

I går var jeg ute med noen kamerater og rånte hele kvelden. Litt artig til en forandring. Eksos, høy musikk og nesten 20 mil uten egentlig å kjøre noe sted....

 

bfisk

Lenke til kommentar

hey everybodeh! Hartge, you need to change your taste in medicine =)

 

Skal nå på Texas Chainsaw Massacre.. heheah, lookin' forward to it =) b-real, i see j00! Whatever you're doing, QUIT DOING IT FUCKTWAT! RAAAGH!

heh, men jeg var off to ze møøvie.. snakkes etterpå folkens! (ikke at det ar så ufattelig mange her, but hey--)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...