Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

y0 dude's

 

 

Inatt hadde jeg noen syke drømmer...Siden jeg er på LAN så drømte jeg også OM LAN :p Jeg drømte at det var et LAN for folk fra #hw.no i Skien hvor B|Real sa til meg at jeg lå veldig tynt ann på forumet og at jeg måtte skjerpe meg :roll::p

 

Etterpå drømte jeg at det var nyttårsaften og jeg og en lærer drakk oss fulle :roll:

Lenke til kommentar
Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut :)

Har en dyrere sak, den koster vel mellom 1500-2000 i norge. XO special :D

Den har en pris på 1058,50kr i Norge ;)

 

Karakteristikk: Dyp ravgyllen farge med lett rødlig nyanse. Krystallklar. Delikat bouquet av jasmin, valnøtt, limousneik, lett strøk av vanilje, sjokolade, fiken og safran. Fruktig med snev av honning og blomster.

 

:p

Remy sin?

 

 

/me er litt smpå brisen etter 8 cognacs

Stemmer. XO versjonen :p

Lenke til kommentar

Have phun da Hartge! =) Good luck

 

Selv, så får jeg se hva jeg gjør.. Vil feste! yeah *ringer om statusrapport for opplegget til diverse invitasjoner* Har fått flere invitasjoner til ting som skjer tonight, men gjenstår å se hva som ser ut til å bli fetest :D heheh.. Det ligger forresten 2 splitter nye båter av ett eller annet slag til visning elns i pollen her.. Står folk oppi som venter på folk å vise de fram til og greier.. Hvem i helge viser fram båter på den måten en lørdags ettermiddag når byen er tom? wtf? heheh, tar meg en tur ned og får meg en omvisning jeg :p

Lenke til kommentar

Fa.n ass! Jeg fatter virkelig ikke hva det går av meg idag. Jeg har rett og sett sove idag. jeg drev litt og knotet med maskinen og gjorde med klar for og gå ut ,men også klarer jeg og sovne. Eller jeg er ikke sikker om jeg sovnet ,men jeg lukket iallefall øynene og når de åpnet seg igjen så var det evig sent og alt er stengt og fa.n h`lvete!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...