CFD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg er egentlig utrolig glad ,men grunnen til at jeg er glad er også grunnen til at jeg er litt deppa.. Noen som skjønner hvilken situasjon jeg er i? EmotionQuiz! *pling* Du føler deg vemodig? Og tenker tilbake på gamle, ikke fullt så gode dager? hehe.. Nei jeg gjør ikke det. Jeg tenker at jeg aldri har hatt det så bra som nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg er egentlig utrolig glad ,men grunnen til at jeg er glad er også grunnen til at jeg er litt deppa.. Noen som skjønner hvilken situasjon jeg er i? EmotionQuiz! *pling* Du føler deg vemodig? Og tenker tilbake på gamle, ikke fullt så gode dager? hehe.. Nei jeg gjør ikke det. Jeg tenker at jeg aldri har hatt det så bra som nå. Ja, og det var akkurat det jeg siktet til, kanskje? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe.. Jeg er litt sånn derre frustrert idag. Jeg er utrolig glad ,men er sad fordi jeg er alene.. Nå burde du virkelig skjønne akkurat hva som skjedde for 3mnd siden Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 CFD: Whats going on? Nei det burde jo du av alle vite da... jaja.. kjipt og være alene ,men klarer jo nesten ikke være deppa idag da. Joda, jeg vet jeg vet... det virka bare litt depresivt ladet.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Joda, jeg vet jeg vet... det virka bare litt depresivt ladet.. Det var ment på den måten.. SKal prøve og vise at man er utrolig glad ,men alikvell litt alene på en dag som denne. Men det kan vi jo alltids ordne på =) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 God kveld! Sitter atm hos jonki og henger. Vi skulle se på film på prosjektor og greier, med lerret og heftig anlegg, men videospillern gikk så klart til ******. Så nå sitter vi her og lamer i stedet. Tar ikke helt av bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Sparks where did you gone:O Endret 13. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 /me nyter en god cognac OBS modem warning! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut Har en dyrere sak, den koster vel mellom 1500-2000 i norge. XO special Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Time 4 coke-safari ! Tilbake om en time! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Arg nå så jeg på Zed, så nå glemmte jeg hva jeg skulle si. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut Har en dyrere sak, den koster vel mellom 1500-2000 i norge. XO special Den har en pris på 1058,50kr i Norge Karakteristikk: Dyp ravgyllen farge med lett rødlig nyanse. Krystallklar. Delikat bouquet av jasmin, valnøtt, limousneik, lett strøk av vanilje, sjokolade, fiken og safran. Fruktig med snev av honning og blomster. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 min lille rose ligger i pose... råtten ¨å våt kanskje litt kåt Morra er en mann ja hu har mista en tann det er synd på hu hu likner på en ku.. NÅ er jeg jæææææbli trett å kanskje litt mett!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) bjaa Endret 13. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 bjaa, det var jo bra (jeg også kan lage rim) men nei.. nå er det natta her, må bare prøve å skrive dette.. fryser så sinnsykt på fingerene siden jeg var ute en tur så nå blir det skrive 3 tegn.. backspace osv.. var digg å gå ut å bare snakke shit i en time.. ble i godt humør neste.. sove godt Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut Har en dyrere sak, den koster vel mellom 1500-2000 i norge. XO special Den har en pris på 1058,50kr i Norge Karakteristikk: Dyp ravgyllen farge med lett rødlig nyanse. Krystallklar. Delikat bouquet av jasmin, valnøtt, limousneik, lett strøk av vanilje, sjokolade, fiken og safran. Fruktig med snev av honning og blomster. Remy sin? /me er litt smpå brisen etter 8 cognacs Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 /Er irritert over HolgerLudvigsen på forumet arg Konge Baron Blod på tv2 digger han Skulle gjerne vært litt småbrisen jeg også, men vi har bare cola her da Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ...and off away to work! Endret 14. februar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 da åker jeg på jobb jeg og ha en fin dag alle sammen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg