Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig utrolig glad ,men grunnen til at jeg er glad er også grunnen til at jeg er litt deppa.. Noen som skjønner hvilken situasjon jeg er i?

EmotionQuiz! :woot:

 

*pling* Du føler deg vemodig? Og tenker tilbake på gamle, ikke fullt så gode dager?

hehe..

 

Nei jeg gjør ikke det. Jeg tenker at jeg aldri har hatt det så bra som nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er egentlig utrolig glad ,men grunnen til at jeg er glad er også grunnen til at jeg er litt deppa.. Noen som skjønner hvilken situasjon jeg er i?

EmotionQuiz! :woot:

 

*pling* Du føler deg vemodig? Og tenker tilbake på gamle, ikke fullt så gode dager?

hehe..

 

Nei jeg gjør ikke det. Jeg tenker at jeg aldri har hatt det så bra som nå.

Ja, og det var akkurat det jeg siktet til, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut :)

Har en dyrere sak, den koster vel mellom 1500-2000 i norge. XO special :D

Den har en pris på 1058,50kr i Norge ;)

 

Karakteristikk: Dyp ravgyllen farge med lett rødlig nyanse. Krystallklar. Delikat bouquet av jasmin, valnøtt, limousneik, lett strøk av vanilje, sjokolade, fiken og safran. Fruktig med snev av honning og blomster.

 

:p

Lenke til kommentar

bjaa, det var jo bra :D (jeg også kan lage rim)

 

men nei.. nå er det natta her, må bare prøve å skrive dette.. fryser så sinnsykt på fingerene siden jeg var ute en tur så nå blir det skrive 3 tegn.. backspace osv.. var digg å gå ut å bare snakke shit i en time.. ble i godt humør neste.. sove godt :D

Lenke til kommentar
Nammi, har ikke jeg peiling på Cogac men den så litt dyr ut :)

Har en dyrere sak, den koster vel mellom 1500-2000 i norge. XO special :D

Den har en pris på 1058,50kr i Norge ;)

 

Karakteristikk: Dyp ravgyllen farge med lett rødlig nyanse. Krystallklar. Delikat bouquet av jasmin, valnøtt, limousneik, lett strøk av vanilje, sjokolade, fiken og safran. Fruktig med snev av honning og blomster.

 

:p

Remy sin?

 

 

/me er litt smpå brisen etter 8 cognacs

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...