Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i dag kommer mine kjære nevøer og. på 2 og 3 år... tror jeg de var...kjære vene det må jeg finne ut.

Uansett, da skal jeg lære de litt kung fu og akrobatikkog herje masse med dem. lager sikkert en film...legger den ut på www.mscon.net

er ikke sikkert da, men jeg har lyst. spørs på været osv

 

snart skal vi se jet li-fist of legend på skolen. Jet li`s beste film.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
YAAAAAAAAY! Uken med tidligvakt er ferdig for denne gang. *Sprette chamagne* I dag var det virkelig død å stå opp. Fy farsan jeg var kvalm, gitt. La meg litt for seint. I dag blir jeg å finne på båtmessen i Arenum, Bergen fra kl 14 til kl 20 på Askvik Maritim/Askeladden sin stand. Feel free to visit. :)

Skulle ønske jeg kunne ,men tro meg.. Jeg har masse og gjøre idag så det blir nok ikke noe av.. =( Jeg kommer til og rote litt på bystasjonen med datamaskinen min. (må handle med datamaskin på slep.. )

 

Men grunnen til at jeg er på nett nå er at jeg skal teste ut et ISDN kort og overføre noen data for og sjekke at det virker og det har jeg gjort nå så da logger jeg av.. Kanskje jeg dropper innom en gang til før klokken5 da jeg drar herifra.

 

Og... jeg føler meg sulten og trøtt.. bah! Og er uten mobiltelefon så jeg får ikke ringt de jeg vil ringe til heller.. *savne*

Lenke til kommentar
heheh, ikveld skal jeg på Texas Chainsaw Massacre men noen venner.. Etter det vet jeg ikke, men hadde halvveis stående planer om å finne fram noe med bfisk, så jeg ser an situasjonen litt :mrgreen:  Er klar for en real pæteh helg anyways..!

Sett et par ganger, bra film. Har den i DVD hjemme :p

 

Yeah, i kveld blir dt ut på fylla igjen

 

Dette er vel det mest fornuftige som har blitt sagt på denne siden idag :p

Lenke til kommentar
heheh, ikveld skal jeg på Texas Chainsaw Massacre men noen venner.. Etter det vet jeg ikke, men hadde halvveis stående planer om å finne fram noe med bfisk, så jeg ser an situasjonen litt :mrgreen: Er klar for en real pæteh helg anyways..!

Thanks for letting me in on it liksom. Trudde vi skulle finne på no samme f! Du har bestilt billett til meg håper jeg?

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...