Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Lucky You Drar til København igjen på Søndag *kos kos*. Edit: Og på skolen jeg drar, ha det fint. Endret 13. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) i dag kommer mine kjære nevøer og. på 2 og 3 år... tror jeg de var...kjære vene det må jeg finne ut. Uansett, da skal jeg lære de litt kung fu og akrobatikkog herje masse med dem. lager sikkert en film...legger den ut på www.mscon.net er ikke sikkert da, men jeg har lyst. spørs på været osv snart skal vi se jet li-fist of legend på skolen. Jet li`s beste film. Endret 13. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 YAAAAAAAAY! Uken med tidligvakt er ferdig for denne gang. *Sprette chamagne* I dag var det virkelig død å stå opp. Fy farsan jeg var kvalm, gitt. La meg litt for seint. I dag blir jeg å finne på båtmessen i Arenum, Bergen fra kl 14 til kl 20 på Askvik Maritim/Askeladden sin stand. Feel free to visit. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Idag var det tungt å stå opp. Da nettet hadde fallt ut igår så stakk jeg til en kamerat og drakk et par pils og noen shot's. Merket at kroppen ikke var så villig idag på morgenen... .oO( Rart det der ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jaja men da reiser eg til oslo idag. Skal ut dit for å kjøpe hund. Er litt redd da hun damen skal snakke med meg for å vurdere meg. Litt synd hvis eg ikke skulle få valpen og eg har tatt hele den lange turen dit. 9tusen kommer dette til å koste meg. :S *krysse fingre* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Lykke til SnowDOG_ Thanks! I need it. Nå kommer de og henter meg om 15min. Det blir en liten roadtrip. Skal sikker innom sverige også og kjøpe litt røyk og subwoofer. Åhh vofsen!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 YAAAAAAAAY! Uken med tidligvakt er ferdig for denne gang. *Sprette chamagne* I dag var det virkelig død å stå opp. Fy farsan jeg var kvalm, gitt. La meg litt for seint. I dag blir jeg å finne på båtmessen i Arenum, Bergen fra kl 14 til kl 20 på Askvik Maritim/Askeladden sin stand. Feel free to visit. Skulle ønske jeg kunne ,men tro meg.. Jeg har masse og gjøre idag så det blir nok ikke noe av.. =( Jeg kommer til og rote litt på bystasjonen med datamaskinen min. (må handle med datamaskin på slep.. ) Men grunnen til at jeg er på nett nå er at jeg skal teste ut et ISDN kort og overføre noen data for og sjekke at det virker og det har jeg gjort nå så da logger jeg av.. Kanskje jeg dropper innom en gang til før klokken5 da jeg drar herifra. Og... jeg føler meg sulten og trøtt.. bah! Og er uten mobiltelefon så jeg får ikke ringt de jeg vil ringe til heller.. *savne* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 yeay, er ført opp til å jobbe lørdag og sønda Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Yeah, i kveld blir dt ut på fylla igjen Endret 13. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 heheh, ikveld skal jeg på Texas Chainsaw Massacre men noen venner.. Etter det vet jeg ikke, men hadde halvveis stående planer om å finne fram noe med bfisk, så jeg ser an situasjonen litt Er klar for en real pæteh helg anyways..! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det perfekte Valentines-kort <3 jeg skvatt Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 ....*notere ned* 6 stk. nå som har gitt tilbakemelding at de skvatt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 heheh, ikveld skal jeg på Texas Chainsaw Massacre men noen venner.. Etter det vet jeg ikke, men hadde halvveis stående planer om å finne fram noe med bfisk, så jeg ser an situasjonen litt Er klar for en real pæteh helg anyways..! Sett et par ganger, bra film. Har den i DVD hjemme Yeah, i kveld blir dt ut på fylla igjen Dette er vel det mest fornuftige som har blitt sagt på denne siden idag Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 ....*notere ned* 6 stk. nå som har gitt tilbakemelding at de skvatt må skuffe deg hadde sett en ligende før.. så bare lo jeg.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Yeey! Fredag den 13 idag For en lykke dag! Why? Fordi jeg har bursdag Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Tilbake ifra laang dag på skolen Med styretrening i 2timer på slutten, men ikke no pes siden jeg er strong lvl 20 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 NoTarget grattis med dagen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 heheh, ikveld skal jeg på Texas Chainsaw Massacre men noen venner.. Etter det vet jeg ikke, men hadde halvveis stående planer om å finne fram noe med bfisk, så jeg ser an situasjonen litt Er klar for en real pæteh helg anyways..! Thanks for letting me in on it liksom. Trudde vi skulle finne på no samme f! Du har bestilt billett til meg håper jeg? bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Happy B-day notarget =) Tror jeg skal ta meg ei natt i grotta i kveld. Har ikke vært der på lenge kjennes det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg