Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm det er masse egentlig, bare merket når jeg gikk rundt på Ski Storsenter at jeg var litt utrygg av en aller annen grund...

Pleier og bli sånn når jeg har vært lenge syk, eller borte fra skolen(nesten en uke nå)Savner de gammle vennene mine ( som jeg mistet kontakten med fordi jeg låste meg innne i en periode for endel år siden, klikket helt :/, men det har jeg vel sagt før...)

 

At jeg snakker mindre og mindre med Lene...at jeg har lyst til og ringe til ho men tør ikke helt :/...Hvorfor jeg tenker på henne hele tiden..hmm..

At alt var så mye bedere enn før, arg!

 

Men men, Ble faktisk bedere nå, noen som brydde seg og greier :) ¨

*Koskos* :love:

 

Nå skal jeg spise litt Jordbær,Kiwi osv mix, som jeg kjøpte på Ski...

 

Edit: Hehe Mario, adder deg på nytt nå ;)

Damn fikk nettopp vite at jeg har fått et brev med hjem fra skolen fordi jeg har 16Anmerkninger,20 nedsatt :wow: Må begyne og kommer tidsnok nå altså..

men men ;)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Nå skal jeg spise litt Jordbær,Kiwi osv mix

Køpte du jordbære hos kiwi og hos mix??

 

 

 

 

 

:roll: ok den var ræva!!!

 

 

Edit: Det kan du godt gjøre. Eg er ikke nagge typen som hele tiden skal chatte. ;)

Edit2:nå skal eg snart ut i stuen og glo på nyhetene.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Har nå surfa snø hele dagen, PLUSS at jeg har lært backgammon på "after ski'en".. heheh =) weee

Hey! Gimme some cred da!

 

Jeg har også surfa snø (på slalom riktignok, da) i hele dag, og var på min egen lille afterski med nvoetfiv på Arken i Arendal. Te og backgammon. Nvoetfiv vant, den slasken. Hadde én brikke som ikke var flytta inn i siste del av spillet, og så knerter jeg han. Han begynner forfra, tar meg igjen, og jeg låses. Han vinner med fullt overlegg, og jeg fikk ikke inn en forbanna brikke. Madass nvoetfiv!

 

Også må jeg snart begynne å drikke kaffe.

 

Nvoetfiv: du skylder meg en kopp kaffe forresten!

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

RrrrRrrrRrrr, men de smakte fortsatt litt for mye vann selv om de var ferske, de norske er best :)

Nå skal jeg ned til en kamerat og hente noe stuff, skole i morgen, vi skal på forestilling på "Malakoff" helt til de 2 siste timene=)

 

Edit: Utrolig fornøyd med den nÿe hår frisyren min :D

Og det blir jeg sjelden... :p

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

ja frisyren min skulle vert bedre i dag..tok passbilde. gikk bort til der jeg skulle a bilde med lue, tok av lua og gikk inn,,,skjønte ikke helt hvorfor ho ene der smålo av meg da jeg sa jeg skulle ta bilde...

Jeg fant det ut da jeg fikk bildene i handa :)

 

btw: noen som har vert borti leamus på det ene øyet? rykninger. sitter vel for mye med pc-en.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...