CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er vell ikke så gale? Kan blir ensformig ,menmen.. /me dummet seg akkurat litt ut her.. menmen det går vell bra håper jeg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Fortell da. ;p Er ikke så viktig at det legges ut da.. Er bare noe slikt som jeg tenkte på akkurat det minuttet.. Mao ikke så viktig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Takk folks /me skulle ønske han kunne ha Gisl0r som barnehageonkel... Vel, det er bare å finne opp en tidsmaskin det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 [quote name='Ecthelion' date='03/11/2003 : 18:15'] Takk folks [quote name='HalTan' date='03/11/2003 : 18:54']/me skulle ønske han kunne ha b-real som barnehageonkel...[/quote] Vel, det er bare å finne opp en tidsmaskin det [/quote] *Finne opp tidsmaskin* Tenk hvor fett det hadde vært å sitte å headbange med barnehageonkel til nyeste Dimmu-skiva og gjøre narr av Vanilla ice-sveisen til b-real! *drømme* DET er barnehage det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 *Finne opp tidsmaskin* Tenk hvor fett det hadde vært å sitte å headbange med barnehageonkel til nyeste Dimmu-skiva og gjøre narr av Vanilla ice-sveisen til b-real! *drømme* DET er barnehage det... Jeg har ikke Vanilla Ice frisyre nå så stfu Men artig kunne det har vært Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Yo! Vanilla, kick it one time boooooiijjjjjj! - dung dunge dung-dung da dungdung Yo! VIP! Let's kick it! - dung dunge dung-dung da dungdung Ice Ice Baby... - dung dunge dung-dung da dungdung... *cheesy synthbass* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 *hirr knegg humre* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tja, fiksa meg i signaturen idag...hva syns dere? Btw, [Return - Bye Bye Johnny] rox! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Den var skikkelig fiiin Lenke til kommentar
t0r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Fin som deg Hjemmebrent bjaa? nice hb-fyll @ skien Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Fin som deg Hjemmebrent bjaa? nice hb-fyll @ skien Vell..Skien r0x Men nick skifte sux da Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 asså! makan! jeg har ikke rota vekk bilen da! lamers! jeg parkerte på utsiden av byen.. så jeg slapp å bruke hele lønninga på parkeringsautomaten! 35,- for en hel da..+ 15 min luftetur.. kjekt det! litt kjipt når det regner, men ellers greit! til min store forargelse har jeg funnet ut at av en eller annen grunn har jeg bare brukt 5GB på c:, så den er ganske full.. noe som betyr at jeg må formatere.. og partisjonere på nytt.. hm.. må nok ofre litt av filmpartisjonen til c: i stedet ja.. kjipe saker.. :grine: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Når min C: begynner å bli full, tar jeg bare en omgang med partition magic, og låner noen gig fra D: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 "They're coming to take me away haha, they're coming to take me away hoho hehe haha to the funny farm where life is beautiful all the time and I'll be happy to see those nice young men in their clean white coats and they're coming to take me away haha" Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvilken sang er det igjen ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dr Demento - Funny Farm Genial sang. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Lykke til på jobb imorra b-real! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Yup. Lykketil. Var da voldsomt som dere har postet idag da? Nå skal eg ut med hunden så poste og legge meg. brb Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tjah hvilken flm skal jeg se i dag da. Nok en dag med lite å gjøre på jobben. Er litt sulten også...tror jeg skal mekke meg noe kylling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg