SirHartge Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Da beiler jeg. gn ppl Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 God natt hartge. Skal snart kubbe selv. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Counting three! Skidag i morra, må opp 06:15. Sjuk fremdeles, men jeg skal opp på Gautefall, samme søren. Nancy Sinatra - Bang Bang: den sangen ruller ned ryggraden! bfisk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 god night dont let the bedbugs bite riktig? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Ok god natt. da la eg meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Alle i seng? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 god morgen. klokka er 7.03 og jeg skal reise på skolen snart. må fornye passet i dag og. skal til england med klassa. 740kr tror jeg det koster. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Good morning boys'n girls! Voknet opp idag med en nedsnødd bil go vondt i halsen *grrr* Har kommet meg på jobb og har fortsatt vondt i halsen, ble bedt på fest idag og det kan se ut at jeg må takke nei til Edit: Åjadda!!!! Og der ble dagen min værre. Da jeg surra med Linux hjemme igår så slo jeg av BNC'en, med andre ord ingen Wab|WoRk på IRC idag... Endret 12. februar 2004 av Wabby Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 ENdelig en morra uten ned snødd bil, men jeg har vondt i halsen:( Nå skal jeg på jobb å lage til morra møte.. Min første gang, er ikke big deal, men greit å prøve seg. Ha en fin dag folkens! I dag skal jeg se på ny bil Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 SirHartge: Lykke til med bil da God Morgen forresten Nå skal jeg på Ski Storsenter og shoppe litt ting til pc'en og litt tøy osv... Kos kos. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Nikkor: På spaceworld? labre priser der, men de har jo litt kule ting... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Mornings folkens. Nok en dag med svært lite å gjøre her på jobb, men neste fredag så kommer de nye rekruttene fra Madla, gjett oom de skal få gjennomgå Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Ridgea: For se, skal hvertfall ha ny rambrikke her i Moss... Mamma sier det har kommet masse nye butikker der Hører på: E:\Musikk mandag Old\Ramstein - Mutter - 02 - Links 234.mp3 litt kul den... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 skremmendes ski storsenter.. ikke langt unna her det.. heh.. nei bah.. i dag er jeg syk.. skiiiiikkelig sliten i hodet og hoster.. ringte jobben og de ble ikke så blir.. men kan da ikke noe for det. Håper jeg bare blir frisk til helgen, alkoholen er i værtfall kjøpt inn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 MOrnings folkens. Kaldt her....Brrr! Den hunden eg snakket om igår tror eg ikke kommer til å kjøpe. Eieren har satt noen betingelser som eg ikke helt liker. Han skal ha 7000kr for den men da er eg eieren men han bestemmer at hunden skal på utstilling og han bestemmer om hunden skal avles. Altså hunden er min men hvis han finner en fin tispe han vil parre den med så skal det skje altså. Samme med utstilling. helt rare greier altså. Greit nok at hunden har topp stamtavle (tysk champion mors/amerikansk champion far) men.... Det for bli en hund fra østlandet. Den skal damen ha 8tusen for og eg må finne ut om eg må dra dit eller ka som kommer til å skje. Den er bare 13 uker også så det er kos. Må snart bestemme meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Kos kos Mario Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Eieren av den første hunden, virka ikke helt 100%. Er det der vanlig? Å selge hunden, samtidig som man har spesielle rettigheter ovenfor hunden? Jaja, nå har ikke jeg så mye greier på hunder heller... Kjøp fra ho på østlandet...der er folk mere seriøse Kos kos Mario Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Han er overdreven seriøs altså. Her er kennel siden: Westaff Kennels Eg går for den fra oslo ett sted ja. Skal ringe imorgen. En kompis skal til sverige om ikke så lenge så eg skal spørre om han kan plukke den opp. kos kos. Edit: Anyways nå skal eg lage meg frokost. Btw hunden til kompisen min var her igår når min far kom. Han falt pladask for rasen. Vi har alltid hatt hunder (før vi flyttet til norge) og eg forventet egentlig ikke at han kom til å like hunden. Endret 12. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Men de er jo litt spess da Argh finner ikke en et bra Visual Style til skrivebordet Endret 12. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Men de er jo litt spess da Argh finner ikke en et bra Visual Style til skrivebordet Mac OS X! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg