Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good morning boys'n girls!

 

Voknet opp idag med en nedsnødd bil go vondt i halsen *grrr*

Har kommet meg på jobb og har fortsatt vondt i halsen, ble bedt på fest idag og det kan se ut at jeg må takke nei til :wallbash:

 

Edit:

Åjadda!!!!

Og der ble dagen min værre. Da jeg surra med Linux hjemme igår så slo jeg av BNC'en, med andre ord ingen Wab|WoRk på IRC idag... :angry:

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

MOrnings folkens. Kaldt her....Brrr!

 

Den hunden eg snakket om igår tror eg ikke kommer til å kjøpe. Eieren har satt noen betingelser som eg ikke helt liker. Han skal ha 7000kr for den men da er eg eieren men han bestemmer at hunden skal på utstilling og han bestemmer om hunden skal avles. Altså hunden er min men hvis han finner en fin tispe han vil parre den med så skal det skje altså. Samme med utstilling. :roll: helt rare greier altså. Greit nok at hunden har topp stamtavle (tysk champion mors/amerikansk champion far) men....

 

Det for bli en hund fra østlandet. Den skal damen ha 8tusen for og eg må finne ut om eg må dra dit eller ka som kommer til å skje. Den er bare 13 uker også så det er kos. :love:

 

Må snart bestemme meg.

Lenke til kommentar

Han er overdreven seriøs altså. Her er kennel siden: Westaff Kennels

 

Eg går for den fra oslo ett sted ja. Skal ringe imorgen. En kompis skal til sverige om ikke så lenge så eg skal spørre om han kan plukke den opp.

 

kos kos. :love:

 

Edit: Anyways nå skal eg lage meg frokost. Btw hunden til kompisen min var her igår når min far kom. Han falt pladask for rasen. Vi har alltid hatt hunder (før vi flyttet til norge) og eg forventet egentlig ikke at han kom til å like hunden. :w00t:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...