Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, da skjønner jeg det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 edit2: jeg tror han heter enten Petter eller Morten. Ekke veldig nær familie liksom Det stemmer det, har hvertfall en fra klassen som heter Morten og en som heter Petter. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 ....for det tredje....*sniff-sniff* jupp, det ER mosselukta, ja Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 ...æsj, må trene egentlig...kan noen gi meg en god grunn til å gå trene nå? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 alle ser jo at Nikkor sitter neders på enden med en mainpulert finger i nesa Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Det er joh ikke manipulert da, bare kom borti musen når jeg skulle lage det litt mindre, så fant jeg ikke orginalen... Men men Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 uff, matteprøve i morgen Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 huff det hadde jeg i går. gikk dårlig. får jeg 2 er jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bfisk: Han heter Petter, noo jeg sitter ikke bak han.Ridgea: Wtf åssen visste du det? eller kanskje du så i profilen min... Jeg sitter <----nederst der liksom..jaja Okei. Da var det han jeg trodde! Det tremenningen min eller noe i den retningen. bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe kult, skal hilse Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 uff, matteprøve i morgen Åssen prøve da? Har nettopp hatt jeg og...får jeg 2-3 blir jeg veldig happy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 En ting som slo meg... har dere sett den "OI!"-reklamen? Med hun dama som sier "OI" til alt, utenom posten? Hun dama er skikkelig søt That's all folks... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 En ting som slo meg... har dere sett den "OI!"-reklamen? Med hun dama som sier "OI" til alt, utenom posten? Hun dama er skikkelig søt That's all folks... Hu er det! har tenkt på det selv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Haha! Prøyn00ber! Lo ****** meg godt.. Nå har jeg sett IDOL, og er litt sur. Jeje. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Nå sitter jeg på jobb.. Har ikke sett på idol. Har ikke gjort noe konstruktivt. Har ikke planer om å gjøre noe konstruktivt lenger. Har tenkt til å stikke hjem fairly soon. =) I morgen skal jeg surfe snø hele dagen.. lookin' forward to it! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Og forresten, har jeg for lang signatur!? Jeg har fått advarsel og greier.. Men jeg var et stykke under grensa for antall tegn i kontroll panel, og den er dessuten MYE kortere enn mange andre sine(i space, ikke antall tegn), f.eks yummy's.. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Idol var mye gøyere før for nå er det bare de som er litt flinke igjen; nå er det ingen å le av. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) tv på rommet, men den er aldri på for tiden. er bare på internett vel, av og til ser jeg på komedier da. kongen av queens osv. sigen din er kanskje heller for i øyefallende. tar oppmerksomheten vekk fra innlegget. Men det blir pirking da. Endret 11. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Og forresten, har jeg for lang signatur!? Jeg har fått advarsel og greier.. Men jeg var et stykke under grensa for antall tegn i kontroll panel, og den er dessuten MYE kortere enn mange andre sine(i space, ikke antall tegn), f.eks yummy's.. Du har en linje for mye tror jeg...Tror max linje mengde er 4...er ikke 100% sikker men 80 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Isåfall er jeg good to go nåh.. =) Men stikker hjem nuh, be back in ten minutes =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg