8-) Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 jeg vet at jeg ikke trenger å lese alt for å poste, men mitt liv er så utrolig lite begivenhetsrikt.... Alt som skjer nå er at jeg må stå opp ulovlig tidlig og gå på skolen... så når jeg kommer hjem sitter jeg foran pcen og hvis jeg giddder gjør jeg lekser. Og i helgene vil jeg feste, men ingen andre en meg gidder... Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Nå har jeg vært hos bestefar og spist kaker på bursdagen hans. Cola som går ut 29 juni _2001_ er IKKE GODT! Men sier som ett x-forummedlem her : Jeg fant mig selv i godt sælskag og kunne ikke utrykke min missnøye Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Nå har jeg vært hos bestefar og spist kaker på bursdagen hans.Cola som går ut 29 juni _2001_ er IKKE GODT! Men sier som ett x-forummedlem her : Jeg fant mig selv i godt sælskag og kunne ikke utrykke min missnøye Jeg klarer ikke smake om kolaen er et par år for gamel. Det smaker det samme uansett. Har selv drukket cola som var 5 år for gammel. Var ingen forskjell. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Akkurat nå hadde jeg gjort hva som helt for en Cola og litt Jaffa Kjeks.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg klarer ikke smake om kolaen er et par år for gamel. Det smaker det samme uansett. Har selv drukket cola som var 5 år for gammel. Var ingen forskjell. Bortsett ifra at den mangler alt som heter kullsyre og piff? For å ikke glemme at den smaker som smelta pimp? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Akkurat nå hadde jeg gjort hva som helt for en Cola og litt Jaffa Kjeks.. Hvis du løøøper det du har ned til Arendal og danser jenka på rommet mitt, skal jeg kjøpe en cola og noen jaffakjeks til deg! bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, Nææ men hadde jeg bodd nermere kunne jeg sikkert ha gjort det... *Glede seg til Idol senere* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 lekser suuuuger! og idag har vi lært om det som er i atomer, i kjernern i atomet.. protoner og noober og sånt.. BØNNBÅRING Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 lekser suuuuger! og idag har vi lært om det som er i atomer, i kjernern i atomet.. protoner og noober og sånt.. BØNNBÅRING Damn! Er det der alle noobene kommer fra? bfisk ( ) Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Har du ikke hørt om pron00ber og nøyn00ber? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 jeg vil bare ta opp en diskusjon i en stengt tråd .. detter Hvorfor bruker man fortsatt Hestekrefter? Det er en standard som etter min mening er foreldet for flere titalls år siden. KW er en mye bedre betegnelse og da kan man mye lettere sammenligne elektromotorer og forbrenningsmotorer. Detter er CFD som har skrevet .. og her er svaret verken HK eller KW er det som er den nye standarden .. det er NM som er det nå .. pga KW i en forbrenningsmotor passer ikke helt i sammenlikningen med elektriske. men NM derimot .. en 100KW Diesel motor er jo myyye strekere enn enn 100KW bensin motor og en 100KW passer jo ikke helt til sammenlikning Dette er jo ikke riktig. Effekt måles i kilowatt eller hestekrefter (alt ettersom hva man foretrekker), og dreiemoment uttrykkes i newtonmeter. Effekt != dreiemoment! bfisk men effekten på de forskjellige gir ingen riktig bilde av hva man får ut av den .. av RÅ styrke Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) men effekten på de forskjellige gir ingen riktig bilde av hva man får ut av den .. av RÅ styrke Begge parameterne er i og for seg like uinteressante - det bli jo først nøyaktig når du har grafer som forteller noe om begge p. i forhold til turtall osv. Nok om det. ---- Har dere lagt merke til brukeren data-freak? Sjekk her på postene hans. Irriterende. Har PM'a Hartge om det, men det var helt påfallende hvor mye piss jeg fant av vedkommende. Jaja. Jeg skal ikke henge ut, men det virker jo noe suspekt. bfisk Edit: litt mer research fortalte meg at han er utestengt av o-store-allyse. Way to go! Endret 11. februar 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Klassen min Kan noen se meg Endret 11. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Imponerende bildemanipulering, Nikkor Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Klassen min Kan noen se meg http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/klassen_min2.JPG Ey! Bor du i østfold et eller anna sted? Hva heter han karen med blå genser forerst der? Likner sinnsykt på en i familien min. bfisk edit: jeg tror du sitter bak ham! edit2: jeg tror han heter enten Petter eller Morten. Ekke veldig nær familie liksom Endret 11. februar 2004 av bfisk Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 ...*sniff-sniff* *lukte-lukte*...tipper Nikkor er fra Moss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 *sniffsniff* smååååårips *sniffsniff* Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Nam nam fjortisser *klø seg i henda* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bfisk: Han heter Petter, noo jeg sitter ikke bak han. Ridgea: Wtf åssen visste du det? eller kanskje du så i profilen min... Jeg sitter <----nederst der liksom..jaja Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, for du første har du nevnte det før og for det andre så står det i profilen din ja ...good call Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg