Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

jeg vet at jeg ikke trenger å lese alt for å poste, men mitt liv er så utrolig lite begivenhetsrikt.... Alt som skjer nå er at jeg må stå opp ulovlig tidlig og gå på skolen... så når jeg kommer hjem sitter jeg foran pcen og hvis jeg giddder gjør jeg lekser. :thumbdown: Og i helgene vil jeg feste, men ingen andre en meg gidder... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært hos bestefar og spist kaker på bursdagen hans.

Cola som går ut 29 juni _2001_ er IKKE GODT!

Men sier som ett x-forummedlem her :

Jeg fant mig selv i godt sælskag og kunne ikke utrykke min missnøye :p

Jeg klarer ikke smake om kolaen er et par år for gamel. Det smaker det samme uansett.

Har selv drukket cola som var 5 år for gammel. Var ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke smake om kolaen er et par år for gamel. Det smaker det samme uansett.

Har selv drukket cola som var 5 år for gammel. Var ingen forskjell.

Bortsett ifra at den mangler alt som heter kullsyre og piff?

For å ikke glemme at den smaker som smelta pimp?

Lenke til kommentar
jeg vil bare ta opp en diskusjon i en stengt tråd .. detter

Hvorfor bruker man fortsatt Hestekrefter? Det er en standard som etter min mening er foreldet for flere titalls år siden. KW er en mye bedre betegnelse og da kan man mye lettere sammenligne elektromotorer og forbrenningsmotorer.

Detter er CFD som har skrevet .. og her er svaret

verken HK eller KW er det som er den nye standarden .. det er NM som er det nå ..

pga KW i en forbrenningsmotor passer ikke helt i sammenlikningen med elektriske.

men NM derimot ..

en 100KW Diesel motor er jo myyye strekere enn enn 100KW bensin motor

og en 100KW passer jo ikke helt til sammenlikning :p

Dette er jo ikke riktig. Effekt måles i kilowatt eller hestekrefter (alt ettersom hva man foretrekker), og dreiemoment uttrykkes i newtonmeter.

Effekt != dreiemoment!

bfisk

men effekten på de forskjellige gir ingen riktig bilde av hva man får ut av den .. av RÅ styrke

Lenke til kommentar
men effekten på de forskjellige gir ingen riktig bilde av hva man får ut av den .. av RÅ styrke

Begge parameterne er i og for seg like uinteressante - det bli jo først nøyaktig når du har grafer som forteller noe om begge p. i forhold til turtall osv. Nok om det.

----

Har dere lagt merke til brukeren data-freak? Sjekk her på postene hans. Irriterende. Har PM'a Hartge om det, men det var helt påfallende hvor mye piss jeg fant av vedkommende. Jaja. Jeg skal ikke henge ut, men det virker jo noe suspekt.

bfisk

Edit: litt mer research fortalte meg at han er utestengt av o-store-allyse. Way to go!

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Ey! Bor du i østfold et eller anna sted? Hva heter han karen med blå genser forerst der? Likner sinnsykt på en i familien min.

bfisk

edit: jeg tror du sitter bak ham!

edit2: jeg tror han heter enten Petter eller Morten. Ekke veldig nær familie liksom :p

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...