Wabby Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 KRISE !!! Har nå fiklet med Lipsyl'en min og andre ting på jobb da jeg kjeder meg og nå har jeg klart å trøkke lipsyl'en inn i en glasscola flaske... Hva skal jeg gjøre med leppene mine ??? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Det er nok ikke noe annet å gjøre enn å kutte dem av! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hva skal jeg gjøre med leppene mine ??? Don't ask SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 AAAA! Pliis Darkness. Fikk bildet inni hodet av en kar som kapper av seg leppene nå! OUCH! Vært og hatt IT-prøve i dag osv, gikk ganske bra =) Nå hører jeg på Rockatansky og drikker cola! Trening i dag også =) Lykke til med hunden Mario!! dimiles Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Du har litt for god fantasi, DiMiles! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 8-) Du vet at du ikke trenger å lese alt for å få poste? =P Hehe darkness.. Har så god fantasi så =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 huh? Lese alt? Få poste? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 God morgen folkens. Bfisk er syk idag igjen. Gikk glipp av et evalueringsmøte med arbeidsutvalget i ungdommens bystyre (oh noo!), og skolen. Hakke fått trent, og trente bare litt i går. Begynner å demre for meg at jeg er treningsnarkoman, eller no. ****** så kjipt å ikke få trent no, men jeg orker ikke. Og nvoetfiv var i Agderposten i dag Det var pro, iks? bfisk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 jeg vil bare ta opp en diskusjon i en stengt tråd .. detter Hvorfor bruker man fortsatt Hestekrefter? Det er en standard som etter min mening er foreldet for flere titalls år siden. KW er en mye bedre betegnelse og da kan man mye lettere sammenligne elektromotorer og forbrenningsmotorer. Detter er CFD som har skrevet .. og her er svaret verken HK eller KW er det som er den nye standarden .. det er NM som er det nå .. pga KW i en forbrenningsmotor passer ikke helt i sammenlikningen med elektriske. men NM derimot .. en 100KW Diesel motor er jo myyye strekere enn enn 100KW bensin motor og en 100KW passer jo ikke helt til sammenlikning Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Herligt Istad hentet jeg headsettet og baggen til LCD skjermen, så nå er jeg klar til leet-lan i Arendal til helga Er ikke 100% sikker på om de har internett der da, det blir muligens litt døvt uten Nå skal jeg snart harry'fisere Shuttle'n med omrisset til en naken dame som lyser (elstrip ) og en diode til tastaturet .. Ferdig moddet shitt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Få seee da bfisk (nvoetfiv altså ) Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Tilbake etter 1dag, er hos morra mi. Er bare innom for å brenne 2 cder til ei jente. Pizza'en i ovnen her, so3 går bra ser jeg Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 I dag var det like før jeg måtte leve resten av livet med en lys fislete stemme. Var i gymmen, og vi spilte fotball. Jeg feilbereina litt. Strak det ene beinet ut for og sette det der jeg trudde ballen ville bli sparka. Dermed var det altfor klar bane fram til de edle deler, alfor klar. Gjorde noe sinsvakt vondt, det må være den nest værste ballmosen jeg noen gang har hat. Værste var når jeg var liten og balanserte lit. Var på en byggeplass, og det var ikke gølv, bre skjelette av huset over skjellern. Jeg datt da selvsakt ned med baina på ver side av en sån planke. Smerter, vi liker ikke det! Nei det gjør vi ikke! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Kortid drakk du siste ølen da sirhartge? *bekymret* Ble bare en øl i går da:) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hva skal jeg gjøre med leppene mine ??? Don't ask SnowDOG_ Hva skal jeg gjøre med leppene mine SnowDOG_ ??? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Sjekk noen av videoene på denne sia http://www.happytreefriends.com/ Passende valitin video, ikke sant. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hva skal jeg gjøre med leppene mine ??? Don't ask SnowDOG_ Hva skal jeg gjøre med leppene mine SnowDOG_ ??? tja...si det. Skriv på en liten skilt " Will lick for lipsyl" greit den var elendig! (nettop våknet) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 jeg vil bare ta opp en diskusjon i en stengt tråd .. detter Hvorfor bruker man fortsatt Hestekrefter? Det er en standard som etter min mening er foreldet for flere titalls år siden. KW er en mye bedre betegnelse og da kan man mye lettere sammenligne elektromotorer og forbrenningsmotorer. Detter er CFD som har skrevet .. og her er svaret verken HK eller KW er det som er den nye standarden .. det er NM som er det nå .. pga KW i en forbrenningsmotor passer ikke helt i sammenlikningen med elektriske. men NM derimot .. en 100KW Diesel motor er jo myyye strekere enn enn 100KW bensin motor og en 100KW passer jo ikke helt til sammenlikning Dette er jo ikke riktig. Effekt måles i kilowatt eller hestekrefter (alt ettersom hva man foretrekker), og dreiemoment uttrykkes i newtonmeter. Effekt != dreiemoment! bfisk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Kan ikke dere sloss om det a ? :S Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 14.02 Også dette kvalifiserer til spam... Les topicen i SO3 du.. Jaha? Personlig, så kaller jeg ikke det å svare kort på andres spørsmål, for spam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg