Suppelars2k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 *misunne snowdog* Jeg skal på Sugarhill Gang-konsert Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me drikker Tuborg Det smakte i kveld Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Øl på en tirsdag Hartge? *tsk, tsk, tsk* Jeg tar turen i senga tror jeg. God natt godtfolk! bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Natti natt. /me er hjemme fra skolen i morgen også, vondt i hele kroppen:/ Men men, Øl ja *nammi* Skal laste ned noen filmer mens jeg som sover, som jeg kan se på i morgen men finner bare ikke på hvem, hmm... Hører på: VifteSus... Natta Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 /me drikker Tuborg Det smakte i kveld mmm det blir vel akkurat det samme som om jeg drikker pils om morgenen jeg. Satt å tko noen pils å et par cognac i morges jeg. Og det skal bli noen til carlsberg export på meg i dag også. Føler jeg fortjener det...plus at det er så sinnsykt godt. har klart å blitt sjuk også. Så nå sitter jeg på jobb å pemper kakao får å få bort smertene i halsen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 *misunne snowdog* Jeg skal på Sugarhill Gang-konsert Nettop kommet hjem FFS! det startet j*vlig med ordnet seg til slutt. Han sa ok men eg trenger deg big time idag. Skal prøve og skjerpe meg og lære mer om kordan ting fungerer. Jaja Eg tok like greit med meg tv'n som eg skulle kaste ved vestkanten som har en liten dumpe plass for elektroniske ting som expert eller kem de nå er driver og gjenvinner. Anyways da eg kastet tv'n der så eg en kabinett og skjerm. Hehe eg tok like greit med med kabinettet da eg ville se om eg fikk reddet ut strømforsyningen da eg trenger men tvilte siden det har snødd og er fuktig ute. Jaja var oppe hos de og fikset "problemene" de hadde. Brente Autocad2004 til han og han var meget glad siden det var programet som gikk til h*lvete. Masse dritt som måtte installeres. Anyways da han kjørte meg hjem så fikk eg 100kr. (vet det er lite men skulle få mer siden han ikke hadde cash her og nå. Anyways når eg åpnet kasse så eg at alt var der untatt hdd og skjermkort. En P2 350mhz og 64mb sdram100. Lydkort, usb, nettverkskort. Da eg plugget i så gikk alt helt fint. Hmm skal teste imorgen med en 270mb hdd som eg har liggende ett sted. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Morn! Er tidlig oppe i dag. sKal tidlig på jobb for å ta rulltell. Urgh, hater å gå ut i kald bil Cyas Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kortid drakk du siste ølen da sirhartge? *bekymret* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 yess, idag skal jeg skrive en 4-6 fagartikkel om et eller annet... OK, then! Bye, bye now! ....of I go! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hayhay god morgen. nok en skoledag. må skrive 2 siders 12 pkt stil i løpet av vinterferien og. huff. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 LOL... Bilder i hodet... http://www.bash.org/?218315 Så for meg en på scene som skulle liksom lese opp et dikt og klikka helt med å rope ut badger badger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jo, fysjom! Slikt skal vi ikke ha noe av! CFD: Ser ut som dere har hatt det moro, modig av deg å ta intiativet! Vi hadde det greit vi =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 chriiistian! etternavn og mailadresse! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oohh nå ser det ut at eg skal få meg hund. Forhåpentligvis. Bare den koster under 8tusen så skal eg klare det. http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4182...=45&simple=true Bare 6mnd på bildet og allerede en stor kar. Snakket med fyren som selger og har avtalt å møte han kl17. Hvis ikke denne går så er det en annen dame i oslo som har en 13mnd gammel hann valp som hun selger til 8tusen. Wish me good luck guys. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 chriiistian! etternavn og mailadresse! *Glane litt skeptisk på* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oohh nå ser det ut at eg skal få meg hund. Forhåpentligvis. Bare den koster under 8tusen så skal eg klare det. http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4182...=45&simple=true Bare 6mnd på bildet og allerede en stor kar. Snakket med fyren som selger og har avtalt å møte han kl17. Hvis ikke denne går så er det en annen dame i oslo som har en 13mnd gammel hann valp som hun selger til 8tusen. Wish me good luck guys. Ønsker deg allt godt! Ingenting er som en hund, godt selskap og god venn. Min er noe overbeskyttende. Er leken og alt, kan leke med nabobikkja i timer. Men idet jeg kommer ut så nabobikkja skal hilse på meg så klikker hun postal og skal si ifra at han skal bare holde seg unna meg. Fett nok, men litt plagsom da det hørest som som den krigen hvergang jeg går ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Min er noe overbeskyttende. Er leken og alt, kan leke med nabobikkja i timer. Men idet jeg kommer ut så nabobikkja skal hilse på meg så klikker hun postal og skal si ifra at han skal bare holde seg unna meg. Haha det høres ut som hunden eg "har" nå. Hun takler ikke at andre hunder skal komme og hilse på meg. Det går fint så lenge eg ikke klapper på den andre hundene som ikke er beste kompis med henne men likevel er hun der og passer på. sommerfugler i magen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 chriiistian! etternavn og mailadresse! *Glane litt skeptisk på* hvaaa-aaa? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 chriiistian! etternavn og mailadresse! *Glane litt skeptisk på* hvaaa-aaa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg