Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/me drikker Tuborg :thumbs: Det smakte i kveld ;)

mmm det blir vel akkurat det samme som om jeg drikker pils om morgenen jeg. Satt å tko noen pils å et par cognac i morges jeg. Og det skal bli noen til carlsberg export på meg i dag også. Føler jeg fortjener det...plus at det er så sinnsykt godt.

 

har klart å blitt sjuk også. Så nå sitter jeg på jobb å pemper kakao får å få bort smertene i halsen...

Lenke til kommentar
*misunne snowdog*

 

Jeg skal på Sugarhill Gang-konsert :mrgreen:

:angry:

Nettop kommet hjem FFS!

 

:p det startet j*vlig med ordnet seg til slutt. Han sa ok men eg trenger deg big time idag. Skal prøve og skjerpe meg og lære mer om kordan ting fungerer. Jaja Eg tok like greit med meg tv'n som eg skulle kaste ved vestkanten som har en liten dumpe plass for elektroniske ting som expert eller kem de nå er driver og gjenvinner. Anyways da eg kastet tv'n der så eg en kabinett og skjerm. Hehe eg tok like greit med med kabinettet da eg ville se om eg fikk reddet ut strømforsyningen da eg trenger men tvilte siden det har snødd og er fuktig ute. Jaja var oppe hos de og fikset "problemene" de hadde. Brente Autocad2004 til han og han var meget glad siden det var programet som gikk til h*lvete. Masse dritt som måtte installeres.

 

Anyways da han kjørte meg hjem så fikk eg 100kr. (vet det er lite men skulle få mer siden han ikke hadde cash her og nå.

 

Anyways når eg åpnet kasse så eg at alt var der untatt hdd og skjermkort. En P2 350mhz og 64mb sdram100. Lydkort, usb, nettverkskort. Da eg plugget i så gikk alt helt fint. Hmm skal teste imorgen med en 270mb hdd som eg har liggende ett sted.

Lenke til kommentar

Oohh nå ser det ut at eg skal få meg hund. Forhåpentligvis. Bare den koster under 8tusen så skal eg klare det.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4182...=45&simple=true

 

Bare 6mnd på bildet og allerede en stor kar. Snakket med fyren som selger og har avtalt å møte han kl17. Hvis ikke denne går så er det en annen dame i oslo som har en 13mnd gammel hann valp som hun selger til 8tusen.

 

Wish me good luck guys. :love::(:scared:

Lenke til kommentar
Oohh nå ser det ut at eg skal få meg hund. Forhåpentligvis. Bare den koster under 8tusen så skal eg klare det.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4182...=45&simple=true

 

Bare 6mnd på bildet og allerede en stor kar. Snakket med fyren som selger og har avtalt å møte han kl17. Hvis ikke denne går så er det en annen dame i oslo som har en 13mnd gammel hann valp som hun selger til 8tusen.

 

Wish me good luck guys. :love::(:scared:

Ønsker deg allt godt!

Ingenting er som en hund, godt selskap og god venn.

 

Min er noe overbeskyttende. Er leken og alt, kan leke med nabobikkja i timer. Men idet jeg kommer ut så nabobikkja skal hilse på meg så klikker hun postal og skal si ifra at han skal bare holde seg unna meg.

 

Fett nok, men litt plagsom da det hørest som som den krigen hvergang jeg går ut :roll:

Lenke til kommentar
Min er noe overbeskyttende. Er leken og alt, kan leke med nabobikkja i timer. Men idet jeg kommer ut så nabobikkja skal hilse på meg så klikker hun postal og skal si ifra at han skal bare holde seg unna meg.

Haha det høres ut som hunden eg "har" nå. Hun takler ikke at andre hunder skal komme og hilse på meg. Det går fint så lenge eg ikke klapper på den andre hundene som ikke er beste kompis med henne men likevel er hun der og passer på. :D

 

:love: sommerfugler i magen :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...