Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som lurer har vi i Bergen vært ute og spist sammen. Her er bildene =)

 

http://cfd.x-nett.com/highres.av.jpg

 

CFD

Pycnopodia

BBsand

Kimius

Tois!

Thomas =)

Qwseyvnd

Loomy

 

 

Da har jeg pakket bildene.. Jeg liker dem små og pakket dem dermed rimelig små:

 

gjengen.jpg

Her er gjengen samlet utenfor Peppes ved den blå steinen.

 

cfdogloomy.jpg

Jeg og Espen (loomy) som sitter og venter på at maten skal bli servert og tro meg.. det føltes iallefall lenge for meg

 

Som folk kommenterte så har Viktor (pycnopodia) Terminatorøyne og for og vise dette kommer det et fullsize bilde av Terminator aka Viktor =)

http://cfd.x-nett.com/Bilder.bergentreff/t...natorviktor.jpg

 

 

Viktormedpaanotene.jpg

Stemmningen ble litt bedre etter at vi ble litt bedre kjent og det var det flere som var fornøyd med

 

viktortafsetpaa.jpg

Et annet bevis på at Stemningen  ble bedre var at jeg fikk lov og utfolde mine lyster..  :laugh:

 

koseligstemning.jpg

Og med slike lys på bordet og godt selskap.. Hvem kan egentlig klandre meg? :p

 

 

megthomasarmwrestling.jpg og

espenvsviktor1.jpg

Og når vi var så godt igang så begynte vi og ta handbak inne på Peppes vi..

 

 

wasteland.jpg

Etter at alt egentlig var over tok vi oss en tur på Wasteland ,men der fant vi ut at det var stengt (eller skulle stenge om 4-5min) så da stod vi utenfor og klaget på det..

 

 

Vell.. det var alle bildene som var verdt og legge opp. Var et par ekstra ,men når man tar 5bilder av den samme tingen så blir det ikke allverden med forskjellige motiver.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri betalt skatt før.

Har ikke tjent mere på et år før og alltid holdt meg under frikortgrensa så jeg har ikke no skatteprosent.

Men no big deal...jeg får tilbake pengene.

Jada....

Fan, jeg fikk lønning i dag. Og seff var jeg for sent ute med skattekortet/frikortet mitt...blei trekt 50%!! Fikk 1300 og skulle ha hatt 3900

Dog, jeg har jo frikort og får igjenn de pengene på neste lønning, men irriterende som fan, ja.

 

....men ikke på neste lønning. Disse pengene er vel allerede gått inn skattepotten, så de får du først tilbake neste år, dog med renter.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Arrggh! Idag har eg fått nok. Svogeren ringte og klaget over at pc'n klikker igjen og bla bla bla du må komme bla bla bla. Når har eg altså fått nok. Han mener det er pc'n som det er noe i veien med. Funket helt fint helt til idag. hmm.... sa til han at eg var DRITT LEI av å måtte fikse på pc'ne deres hele tiden og høre på de via tlf om whatever eg måtte guide de gjennom. Nå sa eg til han at dette var siste gang eg gidder å fikse noe til de.

 

Det finnes grenser på tolmodigheten min altså. :mad:

Lenke til kommentar
[ridgea:

Hvordan er jobbstatusen nå da? Blitt oppskreven på noen flere vakter?

Nei. Sjefen har bare ført opp fram til og med torsdag. Vi får se. Men som sagt, har jeg snakka med han og han sa jo at jeg ikke måtte være redd, at jeg bare kunne ta det med ro. Han tenkte ikke noe vondt om meg :love: ... så vi får se...

Lenke til kommentar

Innledning: HARDDISKER SUUUGEEEERR!

 

Hoveddel: HARDDISKER SUGER MAKS! HARDDISKER SUGER MAKS! HARDDISKER SUGER MAKS! HARDDISKER SUGER MAKS! HARDDISKER SUGER MAKS! HARDDISKER SUGER MAKS! HARDDISKER SUGER MAKS!

 

Avsluttning: JEG HATER HARDDISKER! :mad:

 

Har vært hos en dude i dag, skulle sette sammen en maskin, alt gikk bra inntil de to seagate 120 gb SATA-diskene ikke ble detektert i bios (men i raidkontroller...) og neeeida, får ikke installert føkkings windoze... :mad: (og ja, jeg har lest SATA-guiden)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...