Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oki, men rota bort 10 000 kr igår... :p

 

 

 

 

 

(tells ikke, siden jeg antageligvis ikke trenger å erstatte dem)

Sikkert en som gikk på vakt etter deg som har tatt de. Ligger det en pose med 10.000,- i, så er det jo mektig fristende å ta den. Spesiellt når du aldri kan bli tatt for det, og det er en annens ansvar hvor pengene er blitt av.

Jau :(

Lenke til kommentar

y0 folks

 

Vi slapp de 3 siste timene idag pga. Moped læreren vår skulle ta et Excel kurs idag :D

I engelsk lekse til idag så hadde vi litt om Irland og om IRA. Så jeg tenkte endel på det når jeg la meg til å sove igår da..Så startet jeg å drømme, jeg drømte nemlig om at det hadde hvert bombe attentat på Down Town her nede (Kjøpesenter), og at ingen torde å gå ut lengre, fordi vi var redde for bomber og sånt :roll:

Lenke til kommentar
CFD :) God dag

Takk.. Koselig at du la merke til det =) Hadde ikke noe særlig og skrive og det har jeg egentlig ikke nå heller. Jeg har bestemt meg for og være i tenkeboksen fram til neste uke om hvordan ting går ,men snart kommer bildene ifra bergenstreffet ut. Ikke så mange folk ,men det var egnetlig greit nok. Jeg legger dem ut så fort jeg får tak i noe bilderedigeringsprogram

Lenke til kommentar
Kult. Da må jeg få se dem! :)

http://cfd.x-nett.com/highres.av.jpg

 

 

Og ja.. Jeg klarte nesten ikke og holde fingrene mine av Viktor (pycno) og tok på han nesten hele tiden. CcX er desverre ikke med på bildet ,men skal få opp et annet bilde av henne også. =)

 

Kommer flere opp ,men mistet alle bildene pga at maskinen klikket.. Drit windows98 ass!

 

 

 

Nikkor: Shame om you!! Lørdag!

Lenke til kommentar

Hopp og hei!

 

Mattaprøva gikk bra, alt riktig såvidt jeg vet! Det er fett :D Jeg er også sjuk i dag, så jeg dreit i fransken og forsøkte å sove meg frisk.

 

Det gikk ikke.

 

Så gikk jeg på skolen og hadde matteprøven, trente litt, kjørte litt historie og gikk hjem. Burde vært på jobb nå, men det orker jeg ikke.

 

Fant forresten "Pen Jente" lagra på mobilen. Hadde ikke clue om hvem det var - heller ikke etter et besøk på telefonkatalogen.no. Sendte litt mld, og det viste seg å være en snygg tjei jeg møtte i byen på lørdag, som jeg har møtt en gang tidligere også. I følge nvoetfiv har ho noe på gang med en fyr - men jeg kjenner ikke vedkommende så jeg gir vel F i det :p

 

Og mens vi var inne på umoral og dobbelt- sådann, så har jeg vært i byen i dag og kjøpt fargede ark 225g kvalitet og en sølvpenn. Skal vel lage noen kort til valentinesday tror jeg...

 

bfisk

Lenke til kommentar
Dag fikk jeg min første "hatemail" fra noen her på forumet. :(

Haha. Fra hvem da?

Nei, det kan være det samme.

Har ikke no imot brukeren og vil ikke gi ut navnet/alias for å "skade" denne personen uansett. Blir bare teit =)

Ta det med Ro b-real.. Jeg klarte og få 2stk på 1dag så du er godt likt du =)

Tja, joda...jeg vet da det ;)

bfisk.

Og dette kvalifiserer til spam...

Les topicen i SO3 du..

14.02

Også dette kvalifiserer til spam...

Les topicen i SO3 du..

 

ridgea:

Hvordan er jobbstatusen nå da? Blitt oppskreven på noen flere vakter?

 

Fan, jeg fikk lønning i dag. Og seff var jeg for sent ute med skattekortet/frikortet mitt...blei trekt 50%!! Fikk 1300 og skulle ha hatt 3900 :(

Dog, jeg har jo frikort og får igjenn de pengene på neste lønning, men irriterende som fan, ja.

Dog, jeg skal jobbe i 2 uker de neste månedene og jeg skal å jobbe som servitør på sjøhussenteret i morrgen etter at jeg har vært i barnehagen så det blir vel ei lønning også derifra vil jeg tro. OG, jeg får penger fra aetat.

Så kanskje jeg kan betale lappen, spe litt på skadene på bilen...og kjøpe en ny 120GB til TG? :p

 

Og...jeg har så lyst til å legge SO3 som Pin'ed :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...