Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hentet nettopp serverboksen min (nei ikke kjøpt, en brukt IBM). Åpnet den og skrudde ut alt hardware. Tror jeg knakk en rambrikke. Så skrudde jeg opp en annen maskin for å flytte alt hardwaren over. Kan jeg kjøre Windows XP på en Pentium 2? Hvis jeg stapper den full med ram...

Alt går =) Hvor bra det kommer til å gå er vel en anna ting, men du bør få den opp, om enn ikke annet!

 

bfisk

Hva med Win2k? Går vel bedre. Kjørte Millenium på tilsvarende maskin ganske greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah! Det er det jenter alltid bruker for å mobbe andre ved å si at dem er billig og greier. LAtterlig. Hadde eg vært jente hadde eg knekt noen bein på de.

 

:dontgetit:

 

Edit: wh1t3inc: Kjørte win2kpro på en 350mhz cpu og 32MB ram. Funket helt fint men det gikk fryktelig treigt. 128 eller meg tror eg skal gjøre susen.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Go SnowDOG_ :) Baksnakking er så utrolig lamet. Jeg har som en regel jeg forsøker å følge å aldri si noe til noen om noen, som jeg ikke kunne sagt til den det gjelder. Det funker veldig bra. Flere burde forsøke det!

 

Ang valentine: forslag til hva jeg kan finne på for Kathrine? Vi er bare venner, går i samme klasse osv, og ho vet ikke at jeg liker ho. Føler at vi har gode vibber, og bestekameraten min påstår hardnakka at vi svermer veldig for hverandre. Han er dog den eneste. Nå påpekte han det riktignok lenge før jeg faktisk ble interessert i Kathrine da.

 

Greia er at jeg gidder ikke å lage noe rar stemning mellom oss. Har det ingen hensikt å gjøre noe, så lar jeg være. Jeg ekke så dønn forelska liksom, jeg klarer meg fint, jeg, det ekke det, liksom. Men - det hadde vært hyggelig å benytte anledninga til å gjøre noe hyggelig.

 

bfisk

Lenke til kommentar
Hentet nettopp serverboksen min (nei ikke kjøpt, en brukt IBM). Åpnet den og skrudde ut alt hardware. Tror jeg knakk en rambrikke. Så skrudde jeg opp en annen maskin for å flytte alt hardwaren over. Kan jeg kjøre Windows XP på en Pentium 2? Hvis jeg stapper den full med ram...

Alt går =) Hvor bra det kommer til å gå er vel en anna ting, men du bør få den opp, om enn ikke annet!

 

bfisk

Hva med Win2k? Går vel bedre. Kjørte Millenium på tilsvarende maskin ganske greit.

Som sagt, alt funker. Ville brukt win2k fremfor winxp på en sånn maskin ja.

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Edit: wh1t3inc: Kjørte win2kpro på en 350mhz cpu og 32MB ram. Funket helt fint men det gikk fryktelig treigt. 128 eller meg tror eg skal gjøre susen.

Denne maskinen blir vel en P2 266 MHz, har i utgangspunktet 32 mb, men som du sier er det en fordel med mer ram. Det skal jeg fikse.

Lenke til kommentar
var å så "last samurai" i dag. Den var i grunn litt for lang og ALT for forutsigbar. Det var en typisk amerikansk film med Cruisern i hovedrolla. Den siste halve timen satt jeg bare å venta på at filem skulle bli ferdig.

etter min mening er amerikansk kungfu BAD. Du ser fks en som begynner på et spark og dertter nærbilde av foten som treffer ansiktet. MAO juks og fanteri, og jeg tror ikke på det lenger.

 

Skal jeg se på nærkamp action må de være drevne, som fks jackie chan og jet li.

Jackie Chan brukte jo 4 mnd for å lage 6 min av den siste scena i legend of drunken master. 0 juks 0 fanteri og ingen spesialeffekter, og det ser så mye bedre ut enn alt anet jeg har sett. det er troverdig.

 

men jeg har ikke godt av å se slikt. skada foten min litt i dag og fikk litt vondt i ryggen etter salto fra...ca 1 meter tidligere. "snubla"

må tenke seg om før man gjør slikt.

 

god natt.

 

pc-en er et møbel

 

 

edit: ja, snakker med ei jente nå for tiden. føler seg utrolig mye bedre når jeg kan snakke om hva som helst, få sympati og kan stole på ho. Og ho sier ting som jeg ikke sier til noen. Påstår at man ikke er noe mindre mann av å være klissete ialefall. Hva er vanskligst, vise eller skjule?

Vise! Men til ett punkt med skjuling må du vise om du ikke skal klikke for deg.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
ja, snakker med ei jente nå for tiden. føler seg utrolig mye bedre når jeg kan snakke om hva som helst, få sympati og kan stole på ho. Og ho sier ting som jeg ikke sier til noen. Påstår at man ikke er noe mindre mann av å være klissete ialefall. Hva er vanskligst, vise eller skjule?

Vise! Men til ett punkt med skjuling må du vise om du ikke skal klikke for deg.

Detter er jeg veldig enig i. Det er verken vanskelig å vise eller å skjule, jeg er veldig åpen og har null prob med å kjøre et løp jeg legger opp. Poenget er om jeg skal ta meg bryet - hvis det viser seg at jeg ikke har noe å hente likevel, kan vi likegodt fortsette å bare være venner - og det hun ikke vet, har hun ikke vondt av! Ikke sant?

 

Jobber med litt etterretningsinformasjon som kan guide meg i mitt valg.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Standar!!! i dag skulle jeg sparke til boksesekken. bomma og traff veggen. gjorde ganske vondt. reiste til notodden en tur og tilbake. da jeg skulle legge meg treffer jeg SELVFØLGELIG ett lodd jeg har på golvet. med SAMME FOTEN!!! det dunker som f i h og klarer ikke sove. tatt smertestillende til go med. så nå har jeg beinet på skjermen og venter på at tableten begynner å virke!

 

ganske komisk egentlig, men samtidig irriterende.

Lenke til kommentar

Når man snakker om romanse... er en dyr mnd dette her. Ikke bare er det valentines day, men eg og madammen skal feire 5 års dagen vår i tilegg til at hun har bursdag denne mnd. Eldstegutten min hadde nettopp bursdag... Kort sagt, det er en dyr mnd.....

 

Bra at forsvaret bidrar med en del "smackaronies" :green:

 

Er i humør for å se Britney i "diamant" klærne sine, men er dumt at å surfe på slikt er strengt forbudt her i forsvaret. Skulle nesten håpe noen kunne legge ut et bilde her i dette uskyldige forumet... :roll:

Lenke til kommentar
oki, men rota bort 10 000 kr igår... :p

 

 

 

 

 

(tells ikke, siden jeg antageligvis ikke trenger å erstatte dem)

Sikkert en som gikk på vakt etter deg som har tatt de. Ligger det en pose med 10.000,- i, så er det jo mektig fristende å ta den. Spesiellt når du aldri kan bli tatt for det, og det er en annens ansvar hvor pengene er blitt av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...