sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 haha, backgammon i parken med masse snø btw haltan, det heter secksie Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva skjer med bildet a? Nå er jeg snart ferdig med å lese. Jobbe litt mer med grenseverdier, funksjonskontinuitet, derivasjon og funksjonsdrøfting, så er jeg i mål... 200 sider med 2MX. Hvorfor lever jeg? bfisk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dunno.. men du er bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva skjer med bildet a? "backgammon ahohaoheohaoehoa" NOEN har sniffa formett... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva skjer med bildet a? "backgammon ahohaoheohaoehoa" NOEN har sniffa formett... Hehe.. backgammon er jo artig, det, da. Men bildet var jo fett nok (the pun!) bfisk Dunno.. men du er bfisk Hell yeah! bfisk Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) nvoetfiv says:PHØKK, BACKGAMMON VAR DET! nvoetfiv says: othello kan løpe og dø HalTan says: w0t? :| nvoetfiv says: nathin nvoetfiv says:heheh HalTan says: wtfuckle? :| HalTan says: you high? Haltan says: 8-) nvoetfiv says: HalTan says: YOU ARE! nvoetfiv says: nei er faktisk ej det nvoetfiv says: bare i godt humør nvoetfiv says: av en eller annen flott grunn HalTan says: *skuffa* nvoetfiv says: (jeg skal begynne å bruke mange fortreffelige superlativer..hvis jeg husker) nvoetfiv says: hehe HalTan says: trodde serilst du var hoypå formfett et sekund her .P nvoetfiv says: hahah nvoetfiv says: formfett faktisk dette forklarer muligens bildet sånn passe..? nvoetfiv Endret 9. februar 2004 av nvoetfiv Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Etter ca 10 timers lesing, 100A4-sider med oppgaveregning, og 200sider tilbakelagt i matteboka, møter bfisk rustet for prøve i 2MX i morra. Hvordan går det, tror dere? Ønsk meg lykke til! bfisk (og nå var det fransk....) Endret 9. februar 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Etter ca 10 timers lesing, 100A4-sider med oppgaveregning, og 200sider tilbakelagt i matteboka, møter bfisk rustet for prøve i 2MX i morra. Hvordan går det, tror dere? Ønsk meg lykke til! bfisk (og nå var det fransk....) Lykke til ! Må si at det ser ut som du har gjort et godt forsøk i allefall. Selv så kan ikke jeg klare å lese matte, men må regne det for å forstå.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jaja, nå må jeg gjøre historieshit nå. ( btw1: Det var 100 lettjente kroner som kom inn i dag ))) btw2: jeg er trøtt og sulten og lei av skolen btw3: lykke til beeefisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Etter ca 10 timers lesing, 100A4-sider med oppgaveregning, og 200sider tilbakelagt i matteboka, møter bfisk rustet for prøve i 2MX i morra. Hvordan går det, tror dere? Ønsk meg lykke til! bfisk (og nå var det fransk....) Lykke til ! Må si at det ser ut som du har gjort et godt forsøk i allefall. Selv så kan ikke jeg klare å lese matte, men må regne det for å forstå.... ...derav 100 sider oppgaveregning bfisk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) .......... Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hmm.... Jenter, ja. Skal jeg gjøre make noen moves i forhold til Kathrine på lørdag, som er valentines dag? bfisk Endret 9. februar 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hentet nettopp serverboksen min (nei ikke kjøpt, en brukt IBM). Åpnet den og skrudde ut alt hardware. Tror jeg knakk en rambrikke. Så skrudde jeg opp en annen maskin for å flytte alt hardwaren over. Kan jeg kjøre Windows XP på en Pentium 2? Hvis jeg stapper den full med ram... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Et ord som beskriver denne dagen: Baksnakking. (Jenter er noe FORBANNA møkk!!!!!!!!!!!!!!!!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 RazorBABebladesomething: Det er synd det der med baksnakking. Ka sier de da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 JEnter er fæle til å baksnakke, ja, men det betyr ikke at gutter ikke gjør det heller Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hentet nettopp serverboksen min (nei ikke kjøpt, en brukt IBM). Åpnet den og skrudde ut alt hardware. Tror jeg knakk en rambrikke. Så skrudde jeg opp en annen maskin for å flytte alt hardwaren over. Kan jeg kjøre Windows XP på en Pentium 2? Hvis jeg stapper den full med ram... Alt går =) Hvor bra det kommer til å gå er vel en anna ting, men du bør få den opp, om enn ikke annet! bfisk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ,,,,,,,,, Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg