Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hyggelig det. Noen som har forslag til gave til min 13 år gamle bror?Han skal få en sånn fizz-keeper sak til brusboxer, men det er liksom nødløsning siden eg ikkje visste at det følgte med to. Ein til meg og ein til han.... Spander kino og middag på han og sånt. Det hadde eg digget hvis eg hadde hatt storebror. Godt ide. :-) Men uhedigvis så bor han langt ute på bygdene og har ikkje akkurat tilgang på kino hver dag. Og middag kan eg heller lage for han hjemme. Men problemet er at eg bare kommer hjem hver 3-4. uke. Så eg tenkte at eg kansje kunne invitert han ned til meg en helg. Han likte det i fjor ihvertfall :-) <----stygg smilie Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Her hadde det vært lite aktivtet mens jeg var borte. For håpe Daniel snakker litt etterpå, dette var kjedelig. Nå har jeg hatt gym og spiser "Danish cookies" mens jeg drikker saft. Nødløsningen når man ikke har Coca Cola og Kina evt. annen sjokolade. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 jeg er sort på øret.. kjipe saker.. må vaske håret når jeg kommer hjem.. på fredag hadde jeg sort spray i håret.. og når lørdagen kom og vi sku dusje og vaske ut dette sorte hærket, som forøvrig gjore slik at når jeg våknet lørdag morgen var jeg grå i halve trynet, så tok ehm.. noen ting i dusjen litt for lang tid i forhold til varmtvannet. Ergo: jeg måtte hyle meg gjennom avspyling av såpe.. og drite i å vaske håret.. makan.. i går gadd jeg rett og slett ikke.. men i dag! i dag føler jeg er en god dag! nå skal jeg labbe 15 minutter for å finne bilen "min".. og så kjøre hjem.. nice! og så er jeg sulten.. lurer på om de har kyllingvinger på meny.. =D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 /me er hjemme... og SINNSYKT trøtt... ekkelt når man får sånnt tilbakeslag etter lite søvn (les: 2 timer). Jau jau. Får slappe av litt med photoshopping og et glass saft da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal om noen par minutter på jobb-intervju eller hva man skal kalle det Kan jo bli artig Nå er vi spente på feedbacken...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Wow eg kubbet vist isted. Har vel sovet en time? Helsiken eg må ha vært meget trøtt siden eg bare sovnet så tungt plutselig. Lite aktivitet her ja. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 nå skal jeg labbe 15 minutter for å finne bilen "min".. og så kjøre hjem.. nice! og så er jeg sulten.. lurer på om de har kyllingvinger på meny.. =D Finne som i lete? Har du rotet bort bilen? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 jeg er sort på øret.. kjipe saker.. må vaske håret når jeg kommer hjem.. på fredag hadde jeg sort spray i håret.. og når lørdagen kom og vi sku dusje og vaske ut dette sorte hærket, som forøvrig gjore slik at når jeg våknet lørdag morgen var jeg grå i halve trynet, så tok ehm.. noen ting i dusjen litt for lang tid i forhold til varmtvannet. Ergo: jeg måtte hyle meg gjennom avspyling av såpe.. og drite i å vaske håret.. makan.. i går gadd jeg rett og slett ikke.. men i dag! i dag føler jeg er en god dag! Hehe.. Da skulle du ha prøvd og fikse en dataskjerm du. Masse støv og sot inni der. BLir somregel ganske svart i ansiktet når jeg ser inne i en slik skjer. Men jeg har jo ikke så langt hår (Måtte klippe meg på fredag siden det var sååå langt).. Men klipp vekk håret! Da slepper du det problemet Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 nå skal jeg labbe 15 minutter for å finne bilen "min".. og så kjøre hjem.. nice! og så er jeg sulten.. lurer på om de har kyllingvinger på meny.. =D Finne som i lete? Har du rotet bort bilen? Er jo PeNta vi snakker om *grin* Anyway.. nå skal jeg til butikken og handle mat... er jo ikke en dritt av mat her... *Sulte* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nå skal jeg vaske badet for morra mi, og så skal jeg avgårde å trene. Tenkte jeg skulle bli stor og sterk i dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Roma ble ikke bygd på en dag. Elns Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Joda, du skjønner, hver natt når jeg sover har jeg et oljefat med flytende anabole steroider som jeg da selvfølgelig tar intravenøst mens jeg ligger der...så det skal ikke så mye til for å bli sprek for meg. Fra spøk til tull: neida. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jah, da er det bestemt. Jeg er blitt barnehage onkel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Eg tror eg snart faktisk besvimer av sult. Sto opp i 9 tiden og har ikke spist en dritt. Har bare drukket cola. Er så sulten at eg har vondt i magen. Venter på min søster som skal komme med kake og godsaker. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jah, da er det bestemt. Jeg er blitt barnehage onkel Grattis med jobben..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jah, da er det bestemt. Jeg er blitt barnehage onkel Haha. YEY! Gratulerer!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Grattis b-real! Nå er det bare å glede seg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 /me skulle ønske han kunne ha Gisl0r som barnehageonkel... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jah, da er det bestemt. Jeg er blitt barnehage onkel Gratulerer Gru deg til drittbleiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg