bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 bfisk. Det er meg ja, var det noe jeg kunne hjelpe med? bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fytti grisen som jeg hater logaritmelikninger! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehe, buddhismen er en ganske spennende religion.. bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehe, buddhismen er en ganske spennende religion.. bfisk Indeed! Den er mer spennende enn mange andre religioner i alle fall. Men, P&R, da... Grassat! Jeg trenger å øve på logaritmer og eksponesielle funksjoner.... bfisk Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ah, da har jeg klipt meg. Deilig *ahh* Det er jaggu dyrt å klippe seg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 /me vurderte å bli buddhist en gang i tida :| Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) /me vurderer å bli onanist en gang i fremtiden. Endret 9. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 /me vurderer å bli onanist en gang i fremtiden. Som om du ikke har vært det siden 6. klasse elns Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 /me vurderer å bli onanist en gang i fremtiden. Som om du ikke har vært det siden 6. klasse elns 6 klasse? 3 klasse? Var du seint i puberteten du? bfisk Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 *essoMode* ...prata med sjefen min nå. han virka ikke sinna. snakket rolig om hvor jeg kunne ha gjort av pengene. sa at han ikke tenkte noe vondt om meg, bare at det er svært ergelig at pengene har forsvunnet. han skulle høre med ho som hadde vakta etter meg....jaja, tror jeg fortsatt har jobben får se til helga om jeg blir ført opp på lista... shuh! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jeg snakker om religiøst tilknyttet jeg Og nei, jeg var faktisk ikke sent ute... bfisk Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg snakker om religiøst tilknyttet jeg Og nei, jeg var faktisk ikke sent ute... ...så var det jo en fleip også, da ridgea: det høres bra ut! bfisk Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det bare jeg som begynner å bli sick&tired av de her bfisk greiene..? Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..meg? Kong Arthur? The almighty vifteovn? The fishflake of all fishflakes? Alle vet at jeg er orakel, supermann og diverse andre overlegenheter..right? Halfie: Conn's nye er total genial nvoetfiv Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det bare jeg som begynner å bli sick&tired av de her bfisk greiene..? Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..meg? Kong Arthur? The almighty vifteovn? The fishflake of all fishflakes? Alle vet at jeg er orakel, supermann og diverse andre overlegenheter..right? Halfie: Conn's nye er total genial nvoetfiv Hail the Leader, O-mighty Jonart. Men ærlig talt jonart: jeg har da nokså stor symbolsk verdi? Eller? nvoetfiv Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Åh, joda.. Du kan othello! (eller hva fan det ludo spillet heter.. jeg SKAL lære det av deg en gang soon you know?) nvoetfiv Endret 9. februar 2004 av nvoetfiv Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Åh, joda.. Du kan othello! (eller hva fan det ludo spillet heter.. jeg SKAL lære det av deg en gang soon you know?) nvoetfiv Backgammon vøtt! Othello er noe helt anna. Og jeg kan ikke backgammon helt enda heller ... bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..HalTan? Sex machine? The almighty HalTinator? The sexy of all sexies? Alle vet at han er mirakelmann, geni og diverse andre overlegenheter..right? HalTan Agreed. HalTan Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 PHØKK, OTHELLO VAR DET JA! othello er n00b. Backgammon er pro. Har ambisjoner om å bli verdensmester i det.. Lærer du meg det over en kaffe på arken en gang soon richard? nvoetfiv Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 PHØKK, OTHELLO VAR DET JA!othello er n00b. Backgammon er pro. Har ambisjoner om å bli verdensmester i det.. Lærer du meg det over en kaffe på arken en gang soon richard? nvoetfiv Any time, honey bun. Yours B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg