Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*essoMode*

...prata med sjefen min nå. han virka ikke sinna. snakket rolig om hvor jeg kunne ha gjort av pengene. sa at han ikke tenkte noe vondt om meg, bare at det er svært ergelig at pengene har forsvunnet. han skulle høre med ho som hadde vakta etter meg....jaja, tror jeg fortsatt har jobben :dontgetit: får se til helga om jeg blir ført opp på lista...

 

shuh!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som begynner å bli sick&tired av de her bfisk greiene..? Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..meg? Kong Arthur? The almighty vifteovn? The fishflake of all fishflakes? Alle vet at jeg er orakel, supermann og diverse andre overlegenheter..right? :mrgreen:

 

Halfie: Conn's nye er total genial :yes:

 

 

 

nvoetfiv

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som begynner å bli sick&tired av de her bfisk greiene..? Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..meg? Kong Arthur? The almighty vifteovn? The fishflake of all fishflakes? Alle vet at jeg er orakel, supermann og diverse andre overlegenheter..right? :mrgreen:

 

Halfie: Conn's nye er total genial :yes:

 

 

 

nvoetfiv

Hail the Leader, O-mighty Jonart. Men ærlig talt jonart: jeg har da nokså stor symbolsk verdi? Eller?

 

 

nvoetfiv

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk)  For eksempel..HalTan? Sex machine? The almighty HalTinator? The sexy of all sexies?  Alle vet at han er mirakelmann, geni og diverse andre overlegenheter..right? :mrgreen:

 

 

 

HalTan

Agreed. :)

 

 

 

 

 

 

HalTan

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...