Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jau, er klar over det, men heller det en å erstatte de 10tusen kronene! Fanden, at noe sånt skal skje akkurat nå! Hadde planer om å oppgradere pc'en denne uka, men det blir det jo ikke noe av hvis jeg mister jobben :cry:

Er sjefen ok da? Med litt flaks skjer det no null og nada. TROR du du får sparken?

 

bfisk

Lenke til kommentar

Sjefen er egentlig ganske grei, så lenge man gjør jobben sin, noe jeg selv føler jeg har vært flink til...men men, vet jo aldri. Har snakket med en som har jobba der i 8 år at slikt har skjedd en gang før uten at det ble konsekvenser av det. Men jeg føler jo litt med for sjefen. 10K er jo en del penger....!

 

Vi får se, håper på det beste at jeg fortsatt har jobb. Venter en telefon fra han nå...

Lenke til kommentar
Sjefen er egentlig ganske grei, så lenge man gjør jobben sin, noe jeg selv føler jeg har vært flink til...men men, vet jo aldri. Har snakket med en som har jobba der i 8 år at slikt har skjedd en gang før uten at det ble konsekvenser av det. Men jeg føler jo litt med for sjefen. 10K er jo en del penger....!

 

Vi får se, håper på det beste at jeg fortsatt har jobb. Venter en telefon fra han nå...

Joa... men bedriften er vel kanskje forsikra mot sånn? Hvis dere omsetter for 10k i kontanter på én kveld, så skulle det ikke bety verdens undergang, liksom... Men gl!

 

bfisk

Lenke til kommentar
...får vel heller ta noen gratis-vakter om det så skal være .... :cry:

Neh, det syns jeg ikke. Klart du kan strekke deg litt for å få beholde jobben, men det blir jævlig kynisk av sjefen din i så fall. Enten har dere et litt pro arbeidsforhold, eller så ville jeg ikke hatt noe. Men - det er meg, da :p

 

bfisk

Lenke til kommentar
arbeidsforholdene der kan diskuteres (laber lønn osv.). Mange som sier at jeg bør finne meg en ny jobb. Har hørt en del rykter om stedet også, men jeg trives og ønsker ikke å slutte der...bedre enn ingenting. Dessuten, orker jeg ikke å pese med å finne ny jobb...

Så lenge du trives så er det jo veldig okei. Jeg har dritbra vilkår og sånt, masse spenn, kan flekse på når jeg jobber, fester, turer, bonuser, masse stash, bra miljø osv, men selve jobben suger max.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Jaja, takk for praten bfisk ;) Håper som sagt på det beste. Prøve å tenke på noe annet nå, blir bare frustrert og irritert...Drar å trener, får vel stikke innom jobben en gang til ikveld og se an "leget"...Hvis jeg blir satt opp til å jobbe neste helg, blir jeg gla'!

 

Hva jobber du som bfisk?

 

 

 

bfisk (neida, skal ikke begynne....!)

Lenke til kommentar

Nå var SO3 tilbake i god gammel form :D

 

Har fiksa trappa foran scenen til revyen. Samme jente som ordna matrialer osv i fjor som i år. I fjor fikk hun også konstruere. "bygge trappetrinn av 1cm sponplate" Så nå har jeg fikset den. Gøy å plage alle skuspillere/sangere osv med lyden av sirkelsag og andre powertools :D:D Og ryddegruppa som må få vekk all sagflisen (sponplater lager jo litt). Herlig.

 

Hadde religionsprøve idag, romers-katolske og lutherske kirke. Svada, møkk og drit. Hathathat. Religion og etikk er møkkafag.

 

De som klagde ovar at man ikke får brukt for matte har egnetlig rett. Har fysikk, og den får jeg brukt for den, men hva skal jeg bruke fysikken til? Si det. Og dermed har jeg egentlgi ikke brukt for noe av det. Men er jo et greit nok fag, kjekt å vite hvordan ting henger sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...