zed Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 *ringe cfd og spørre om sex* nah, hadde tenkt å ringe, men orker ikke. Tfl'en ligger nede Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Men du har nummeret mitt tror jeg. Hvis ikke så er det 41320499 =) Så nå blir det sikkert abuse osv her.. Dette blir gøy!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 OooooOo, i dag fikk jeg en sånn lapp om at jeg har en pakke på posten. Lurer på hva det kan være? Jeg har ikke bestilt noe..? Kanskje jeg har vunnet noe uten å vite om det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Alltid like gøyt med overraskelser hos posten. CFD: Ka skulle du med z2200? Forresten siden eg tok vekk tv'n så tenkte eg skulle ha subben der men det er vist ikke noe bra plass å plassere. Må nok flytte den derfra selvom den ser vakker ut der den er. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...20cam/Z2200.jpg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Alltid like gøyt med overraskelser hos posten. Kanskje, kanskje ikke... Håper det er noe artig noe. Det sto på lappen at den var for stor/tung for å få ned i postkassen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Og jeg fikk plutselig 30% i warning av Blacktower Jaja.. Spiser pølser nammi, skal snart på trening men blir kaldt snød drit mye her i Moss nå... Hører på : E:\Musikk mandag Old\Ramstein - Du Hast.mp3 Aritig med pakker da Snow: *sikle* men ville ikke suben ha falt ned? Jaja... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Snow_Dog ; er ikke bassen mektigere når du har subben på golvet ? Er slikt med mine Harman / Kardon speakers Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jo de er det. Ville plassere de der pga utseende men blir nok nødt å plassere i gulvet ett sted. Eneste pyet er at kablene ikke er så fryktelig lange. Edit: hører på D:\My Music\HIPHOP\Nas - Gods Son\112-nas-revolutionary_warfare_(ft_lake)-rns.mp3 Endret 9. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jo de er det. Ville plassere de der pga utseende men blir nok nødt å plassere i gulvet ett sted. Eneste pyet er at kablene ikke er så fryktelig lange. Edit: hører på D:\My Music\HIPHOP\Nas - Gods Son\112-nas-revolutionary_warfare_(ft_lake)-rns.mp3 Aaah Skal opp her på Sørlandsenteret i Kristiansand, noen som aner hvor jeg finner IntelliMouse4? Det er Elkjøp, Expert, Bonus, Clas Rauson, Spaceworld der... MÅ ha den i dag Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Ta alle sammen så er du sikker Vil tippe Elkjøp visst den er @"Stormarked"... Edit: Natta:/ Endret 9. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Dæven så mye uinteressant dritt dere har klart å skrive i natt Har vært på skolen (bombe), hadde naturfagsprøve :| det gikk... tja.... til h*lvete Hvem bryr seg om "osmose", anyways. Uansett, etter skolen stakk jeg ned på platekompaniet og skaffa meg en palte jeg har venta på _LENGE_, Bobby Conn - The Homeland, DRITKUL plate Over all forventning /me glad musikknerd bfisk Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dæven så mye uinteressant dritt dere har klart å skrive i natt bfisk Seff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Aaah Skal opp her på Sørlandsenteret i Kristiansand, noen som aner hvor jeg finner IntelliMouse4? Det er Elkjøp, Expert, Bonus, Clas Rauson, Spaceworld der... MÅ ha den i dag Spaceworld. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 dere har spamma so3 te ###### inatt.. jeje, har vært hos en kamerat å sunget karaoke metallica, dirty oppland og elvis gikk det mest i.. spist også sånn smil som vi fikk fra kiwi fordi den hadde gått ut på dato Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dæven så mye uinteressant dritt dere har klart å skrive i natt bfisk Seff Ja, det tenkte jeg også. 4-5 sider med bare piss! Nå er det mat! Bbiab. bfisk... (så du hadde skrevet det åsmund ) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bedere enn ikke noe Pluss at jeg kjedet meg... Jaja.. p0rn Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 shit, sjefen min finner ikke oppgjøret mitt fra lørdagskveld! Var ca 10K i posen (jobber på Esso) Må jeg erstatte det? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 shit, sjefen min finner ikke oppgjøret mitt fra lørdagskveld! Var ca 10K i posen (jobber på Esso) Må jeg erstatte det? Såklart ikke. Inntil han kan bevise at du har tatt det, står du helt uten straffeskyld. bfisk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Han kan derimot sparke deg. Det skjedde med en kompis. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jau, og den er lei. Nå kan ha såklart ikke sparke deg på det grunnlaget, men dersom du ikke har en solid arbeidskontrakt (noe jeg ikke regner med du har), så har du jo ikke stort du skulle ha sagt... bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg