Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg fikk plutselig 30% i warning av Blacktower :wow:

Jaja..

Spiser pølser nammi, skal snart på trening men blir kaldt snød drit mye her i Moss nå...

Hører på :

E:\Musikk mandag Old\Ramstein - Du Hast.mp3

 

Aritig med pakker da :D

Snow: *sikle* men ville ikke suben ha falt ned?

Jaja...

Lenke til kommentar
Jo de er det. Ville plassere de der pga utseende men blir nok nødt å plassere i gulvet ett sted. Eneste pyet er at kablene ikke er så fryktelig lange.

 

Edit: hører på D:\My Music\HIPHOP\Nas - Gods Son\112-nas-revolutionary_warfare_(ft_lake)-rns.mp3 :thumbs:

Aaah ;)

 

Skal opp her på Sørlandsenteret i Kristiansand, noen som aner hvor jeg finner IntelliMouse4? Det er Elkjøp, Expert, Bonus, Clas Rauson, Spaceworld der... MÅ ha den i dag :cry:

Lenke til kommentar

Dæven så mye uinteressant dritt dere har klart å skrive i natt :wow:

 

Har vært på skolen (bombe), hadde naturfagsprøve :| det gikk... tja.... til h*lvete :ermm: Hvem bryr seg om "osmose", anyways. Uansett, etter skolen stakk jeg ned på platekompaniet og skaffa meg en palte jeg har venta på _LENGE_, Bobby Conn - The Homeland, DRITKUL plate :mrgreen: Over all forventning :mrgreen:

 

/me glad musikknerd

 

 

bfisk

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Aaah ;)

 

Skal opp her på Sørlandsenteret i Kristiansand, noen som aner hvor jeg finner IntelliMouse4? Det er Elkjøp, Expert, Bonus, Clas Rauson, Spaceworld der... MÅ ha den i dag :cry:

Spaceworld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...