CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Pulesveis? Nå falt jeg av i svingen der borte altså. Du snakker vell om Reidar da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hatmail ja.. det sier litt om folka om sender det.. bah.. etter en rimelig slitsom helt med litt mye alkohol skulle det vært offisiel fridag i dag.. å sitte på jobb nå er ikke mye morro.. Hva gjør du på jobben da? Sitter og slapper av med forumet? PS: Skjerp deg Kine. Du må ikke bruke så langt tid på og svare. Jeg blir jo ensom. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 sånn bustete hår hehe... Sånn går det når ikke får mekket på håret før jeg drar på jobb. Men med så kort hår slipper jeg det =) Er faktisk utrolig mye mindre slit om morgenen. Så slikt mellomlangt hår som jeg hadde er faktisk mye mer slit enn langt eller kort. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hatmail ja.. det sier litt om folka om sender det.. bah.. etter en rimelig slitsom helt med litt mye alkohol skulle det vært offisiel fridag i dag.. å sitte på jobb nå er ikke mye morro.. Hva gjør du på jobben da? Sitter og slapper av med forumet? PS: Skjerp deg Kine. Du må ikke bruke så langt tid på og svare. Jeg blir jo ensom. Jeg synes du heller burde logge på irc I dag har jeg skiftet backuptaper, sjekket at backuper har gått, sjekket at diverse servere er oppe osv. osv. Nå slapper jeg av og vurderer å begynne på å oppdatere oversikten over serverrommet. Mesteparten av tiden bruker jeg though på å tenke på lunsj.. jeg er sulten! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg synes du heller burde logge på irc I dag har jeg skiftet backuptaper, sjekket at backuper har gått, sjekket at diverse servere er oppe osv. osv. Nå slapper jeg av og vurderer å begynne på å oppdatere oversikten over serverrommet. Mesteparten av tiden bruker jeg though på å tenke på lunsj.. jeg er sulten! You wish would be granted.. Men og bruke tiden med og tenke på lunch er kanskje litt..hmm..fornuftig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hva gjør du på jobben da? Sitter og slapper av med forumet? heh, du kjeder deg så mye at du spør så koooselig nja.. hva gjør jeg.. mediakonverten til fiberen gikk i helgen, så fikk det litt travelt med å flytte server og bestille ny.. ellers lite å gjøre.. rip'r en dvd med info om kraft laget i norge edit: takk for at du nevnte backup darkness_ Endret 9. februar 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dvdrip? Du kan jo legge den opp på nett så vi andre også får noe og se på =P Men grensesnittet mellom fiberkabelen og TPkabelen røk? Det er ikke bra siden det koster masse penger. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 koster no tusen ja, men trur det blir på garanti.. er ikke så veldig spennendes video beeeeliiive me.. og nå er jeg sulten.. tror jeg tusler meg en tur og kjøper lunch. (blir det burger, baguette, pizza eller pasta) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Sånt då har eg vært og fått ræven ut av huset og ned på arbeids....aetat mener eg. Nå sitter eg og beveger meg etter musikk som står på fullt guffe og er i kjempe humør. Det snør ute også Nå skal eg løfte den tv'n som er på toppen av skrivebordet. Den smallt forrige dagen og det kom en illeluketende røykt lukt av den. Nå slår den ikke seg på helle så det rett i bosset med den. Like greit egentlig siden den var små ødlagt og eg vil ha en ny en. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...am/IM000406.jpg Edit: Danser og synger til: D:\My Music\HIPHOP\Outkast-Speakerboxxx-The_Love_Below-2CD-2003-RNS\212-andre_3000-behold_a_lady-rns.mp3 Endret 9. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kaos ved pcen der da SnowieDoggy :O Ingen musmatte heller? :O Jaja, grattis btw Noen spesiell jobb du søker? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fy ****** det var schpaa kebbe a! Kebab forever!!! Jeg liker party party med gutter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kaos ved pcen der da SnowieDoggy :O Ingen musmatte heller? :O Jaja, grattis btw Noen spesiell jobb du søker? Tja det bildet er hvertfall halvt år gammelt. At least. Tror eg skal ta kurs. Finne ut noen som virker greie. Eller så blir det sikkert kjip jobb. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det med tv`en din gjør vel ikke så mye. Du har vel en helt grei projektor ståendes? Og forresten: dørhandtaket ditt er montert feil vei... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det med tv`en din gjør vel ikke så mye. Du har vel en helt grei projektor ståendes?Og forresten: dørhandtaket ditt er montert feil vei... Blir litt stress å sette opp prosjektor her inne. Dørhåndtaket montert feil feil? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) blir det av "bfisk"? matteprøva gikk til h...huff matte er noe jalla. ett dikt: det er en lykke i livet som ikke kan vendes til lede det at du får ny pc, det er den eneste glede. ddr, det er det det er det. vakkert ikke sant Endret 9. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ett dikt: det er en glede i verden som ikke kan vendes til lede det at du får ny pc er den eneste glede. ddr, det er det det er det. vakkert ikke sant Veldig vakkert. For å begynne med moten igjen: bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 God ehm morgen Drit når man ikke får sove, men men... Nå skal jeg "rydde" litt opp på pc'en og laste ned noen filmer jaja... Gikk hjem fra skolen fordi jeg var for trøt Bah... Hører på: E:\musikkæææ\Mos Def & Massive Attack - 1 Against 1.mp3 Kul sang Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nå kjeder jeg meg så grasalt på jobb at jeg går til det drastiske steget å skrive her i SO3... Tok meg en evighet å venne meg av SO forrige gaang jeg forvillet meg inn her. Ser at du fortsatt er like avhengig CFD Fikk endelig pc'en min i helga, men 64 bits prosessoren min var rimelig herpa, men ingenting som ikke kunne fikses med et kredittkort, så fikk den ned i socket'en til slutt Er det noe liv på #hw.no for tiden da? ikke mulig å komme meg inn pga sikkerhetsrutinene til forsvarsnettet (Utrolig hvor sucky sucky nettverket til forsvaret er). Jaja, nettet er snart oppe og går i heima heldigvis så da blir det endelig litt irc igjen på meg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehe.. er avhengi jeg ja.. Men en pris på Z2200 ville vært fint =) Må desverre stikke nå siden jeg må til arna og fikse noen ting før jeg returnerer til byen.. Men du har nummeret mitt tror jeg. Hvis ikke så er det 41320499 =) Så nå blir det sikkert abuse osv her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg