Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men fikk ikke sove, sitter og ser på Mess Tv Lene-V :love:  *rrRrR*

*Skrur på tv'n*

 

Umulig å spille cs når svenskene eier... Får nøye meg med Mess TV :w00t:

Spilte du akkurat på FoCo #5 ?

Nei.

 

"Elsker" når folk beskylder hverandre for å cheate, så jeg stakk.

Jaok, FoCo #5 ble eid av svensker :/

Trodde kanskje du var med.

Men å bli kalt juksemaker er sånn cs-livet er :p

Du veit at småguttene ikke klarer å takle at folk er bedre enn dem ;)

 

edit: nikkor; ja sant nok, lurer på hva vitsen med å jukse er jeg men.

/me kjenner en kar som har trainere til absolutt _alle_ spilla han har.

Fikk lyst til å banke han opp :thumbs:

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hehe, synd at det er mange der som faktisk gjør det også...

Nå mangler jeg Cdkey så får ikke spilte det, anyone ?:love:

1.5 ... !

 

Edit: Det jeg mente var at det er bare å finne en key-generator, for alle spiller jo 1.6 i disse dager. Derfor kan du bruke samme key i 1.5 selv om noen spiller 1.6.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har et lite dilemma. Jenta mi ligger lett kledd i en stor seng 2 meter unna i sin dypeste søvn. Jeg sitter her og prater meningsløse saker i en meningsløs tråd, mens jeg prøver å webdesigne. Hvis jeg skal droppe to ting og gjøre èn, hva da?

Lenke til kommentar
Har et lite dilemma. Jenta mi ligger lett kledd i en stor seng 2 meter unna i sin dypeste søvn. Jeg sitter her og prater meningsløse saker i en meningsløs tråd, mens jeg prøver å webdesigne. Hvis jeg skal droppe to ting og gjøre èn, hva da?

Gå å legg deg sammen med ho du :yes:

Det hadde ihvertfall jeg gjort nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har et lite dilemma. Jenta mi ligger lett kledd i en stor seng 2 meter unna i sin dypeste søvn. Jeg sitter her og prater meningsløse saker i en meningsløs tråd, mens jeg prøver å webdesigne. Hvis jeg skal droppe to ting og gjøre èn, hva da?

Gå å legg deg sammen med ho du :yes:

Det hadde ihvertfall jeg gjort nå :)

Da gjør jeg det, snart...

 

*Sette på masse downloads*

Lenke til kommentar
Har et lite dilemma. Jenta mi ligger lett kledd i en stor seng 2 meter unna i sin dypeste søvn. Jeg sitter her og prater meningsløse saker i en meningsløs tråd, mens jeg prøver å webdesigne. Hvis jeg skal droppe to ting og gjøre èn, hva da?

Gå å legg deg sammen med ho du :yes:

Det hadde ihvertfall jeg gjort nå :)

Da gjør jeg det, snart...

 

*Sette på masse downloads*

Snart ;)

 

har du sånn lydløs maskin du eller?

 

Min ligger på rundt omkring 30db, umulig å sove med den på :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har et lite dilemma. Jenta mi ligger lett kledd i en stor seng 2 meter unna i sin dypeste søvn. Jeg sitter her og prater meningsløse saker i en meningsløs tråd, mens jeg prøver å webdesigne. Hvis jeg skal droppe to ting og gjøre èn, hva da?

Gå å legg deg sammen med ho du :yes:

Det hadde ihvertfall jeg gjort nå :)

Da gjør jeg det, snart...

 

*Sette på masse downloads*

Snart ;)

 

har du sånn lydløs maskin du eller?

 

Min ligger på rundt omkring 30db, umulig å sove med den på :(

Min maskin ligger sikkert over det. Jeg har trøkka en A 64 cpu inn i en Shuttle, uten ekstra kjøling (enda), så viftene går på sinnsykt høy rpm. Jeg pleier å legge meg med Mess TV i bakgrunnen, sovner med en gang.

 

Skal ikke på skolen i morgen, så jeg kan døgne ;)

Lenke til kommentar

Min er på minst 45Db :roll:

Vennene mine tror det er en stor bil eller noe, når de våkner :p

 

Edit: Natta.

wh1t3inc: Skjønner ikke hvordan dere kan få råd til en A64 jeg :dontgetit:

 

Laptop: 1.5 Centrino, 1024 DDR, 60 GB, ATI Radeon 9000 64 mb, 15.1" SXGA+

 

Reserve: Gigabyte hovedkort, P4 2.53, 512 DDR, 120 GB, Asus GeForce FX5200

 

Workstation: Shuttle SN85G4, Corsair XMS3200LL 512MB PC3200, AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz, Seagate Barracuda 160 GB HDD, GeForce ti4200

 

Server: IBM (mer kommer)

 

Skjermer: 21" CRT ViewSonic, (dual) 17" CRT Tandberg & 17" CRT IntelliScan, 15" LCD Tandberg

 

*hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*

 

Riking:P

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har bare en stygg fæl PSU vifte og GPU vifte som bråker jeg, og dem bråker ganske mye kan du si :p

 

edit: blir mekking i burken en dag jeg får tid, har fyllt opp timeplan med kjøretimer, skole, jobb og annen drit :(

GPU-viften min har en tendens til å ta borti den ene innersiden av kabinettet. Det høres ut som en miniatyrmotorsag. Litt denging, så holder den fred.

Lenke til kommentar
Har bare en stygg fæl PSU vifte og GPU vifte som bråker jeg, og dem bråker ganske mye kan du si :p

 

edit: blir mekking i burken en dag jeg får tid, har fyllt opp timeplan med kjøretimer, skole, jobb og annen drit :(

GPU-viften min har en tendens til å ta borti den ene innersiden av kabinettet. Det høres ut som en miniatyrmotorsag. Litt denging, så holder den fred.

Hehe, løsningen på alt. slå det :devil:

 

Hvis jeg skrur av cpu vifta mi, 0rpm mao så idler den på 54C

Fant jeg ut da den brått stoppa, MIST frostbite vifta bestemte seg for å gi meg muligheten til å skru av vifta med skruknotten som fulgte med :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...