bfisk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Heaheha... det gjør meg ingenting, forsåvidt. Bare synes ikke det virker überintelligent, liksom. You knaa'mean! Fra spøk til gravalvorlig alvor: bfisk tar kvelden Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 du er jo admin, du kan jo ingenting Vil du se hva jeg kan gjøre? People: or ? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 du er jo admin, du kan jo ingenting Vil du se hva jeg kan gjøre? People: or ? Hehe, vet nok hva du kan gjøre, er ikke nøvendig Anyways, god natt til alle *legge meg ned og drømme om 3DStudioMax* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 God natt fplkens. Endelig sovnet eg foran pc'n ZZZZZZZZZZZzzzzzzzz Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg vet jeg for sove... Bare jeg går å legger meg noe jeg egenlig bør gjøre... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Tittej. Du gjør nå mitt på natten da? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Spilte litt CS jeg har vurdert å legge meg i nå 5 timer. Hva skjer på denne tiden av døgnet egentlig. Gjør du da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hehe håper du vant da Skulle egentlig sove jeg også^^^^^ Men fikk ikke sove, sitter og ser på Mess Tv Lene-V *rrRrR* Hadde jeg sittet på hoved pc hadde jeg spilt Call of Duty...men men... Tror jeg prøver og sove litt nå, skal opp om 2 timer så blir liksom litt dumt... Har framføring av prosjeckt i morgen også... Natta sov godt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 2 timer!? *hulk* tiden går fort når man har det, eh, morro? Call of duty er morsomt! Kanskje jeg skulle spille det. Eller, nei, jeg gjør som deg, prøver å legge meg å sove. God natt folkens! er det nå jeg skal si bfisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Men fikk ikke sove, sitter og ser på Mess Tv Lene-V *rrRrR* *Skrur på tv'n* Umulig å spille cs når svenskene eier... Får nøye meg med Mess TV Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hmm ja sånn passe morro Hva er nicket ditt på Call of D, da? Mitt er SilentDraggon hvertfall... God Natt ja HalTan Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Men fikk ikke sove, sitter og ser på Mess Tv Lene-V *rrRrR* *Skrur på tv'n* Umulig å spille cs når svenskene eier... Får nøye meg med Mess TV Spilte du akkurat på FoCo #5 ? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Lene-V er ute og røkyer nå Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hmm ja sånn passe morro Hva er nicket ditt på Call of D, da? Mitt er SilentDraggon hvertfall... God Natt ja HalTan Er enda i startfasen her, fikk det for 1 mnd sia, men skjermkortet har vært på rundtur så jeg har ikke spilt det på lenge Nicket blir vel LoS som i alt annet edit: røyking er en dårlig uvane. edit2: bfisk Endret 9. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hehe okey Da tar ikke lange stunden og runde spillet, tok 2uker her og da spilte jeg ikke hver dag en gang... Jaja.. Edit: Røyking er noe drit ja! Endret 9. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Men fikk ikke sove, sitter og ser på Mess Tv Lene-V *rrRrR* *Skrur på tv'n* Umulig å spille cs når svenskene eier... Får nøye meg med Mess TV Spilte du akkurat på FoCo #5 ? Nei. "Elsker" når folk beskylder hverandre for å cheate, så jeg stakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg