Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående matte.. husker når jeg gikk på ungdomskolen / videregående så spurte jeg læreren hva i granskauen 90% av de tingene er gode for?

 

"Du får bruk for det i fremtiden, i jobbsammenheng og slikt"

 

Har aldri brukt pytagoras, sinus, cosinus+++++ 100 ting jeg ikke husker. Jeg satt og stressa livet av meg på allmenn med matten, og nå som jeg er ute i arbeidslivet (jobber med 3D og musikk) bruker jeg aldri noe mer komplisert enn pluss, minus, gange eller dele.

 

Gå til læreren og spør hvorfor dere lærer 90% av det der, og la meg vite svaret ;)

 

Jeg sier : TORTUR !

 

EDIT : bfisk

snakker om det hver mattetime.. de liker ikke det spørsmålet :p

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
lærern min bare ser dumt på meg hu...når jeg spør hva ****** annengradsligninger ol er godt for...bortsett fra de få som skal bygge bruer da :angry:

 

er det nå jeg skal skrive bfisk :p

Andregradslikninger er jo elementært. Dette går jo på tallbehandling liksom, ikke noe fancy shit.

 

bfisk

Lenke til kommentar

* ser på "autofil" på Tv Østfold*

Noe av det mest n00bete programmet jeg noen gang har sett om biler :roll:

Jaja...

Nå har jeg tenkt og sette Pirates Of the Ca... på downloading siden jeg ikke får sove...

 

Edit: Men Tom Cruise er joh kjekk da :roll:

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
leste du ikke det da? klart han fikk napp (eller en eller annen fikk hvertfall wabby på kroken), han har jo såre rumpeballer!? *pound-pound* :p

*kremt*

Det var en hard soffa...

Var heller dårlig SnowDog. Fikk ikke lurt noen med meg, men jeg trur ikke jeg ville lurt noen dit jeg sov.. Da måtte de lurt meg med hjem til dem :p

 

 

 

b f i s k

Lenke til kommentar
var å så "last samurai" i dag. Den var i grunn litt for lang og ALT for forutsigbar. Det var en typisk amerikansk film med Cruisern i hovedrolla. Den siste halve timen satt jeg bare å venta på at filem skulle bli ferdig.

Kom igjen da, filmen er jo dødsbra. Screenplayet og koreografien er jo sinnsykt bra, og selve handligen er også ganske kul :)

 

Likte den godt jeg, men men, du er jo admin, du kan jo ingenting :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...