Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
legge seg nå...i går våkna jeg 5, la meg vel i 12 tiden, usikker, og i natt la jeg meg 5 og våkna 8.

 

ikke sunn livsstil.

 

 

bfisk

Skal vi se min helgerytme :

 

Fredag: sto opp 7:00

Lørdag: sto opp 17:30

Søndag: la meg 14:30 sto opp 18:30

 

Sitter her nå.

 

nikkor : kom på irc da. Eller msn

 

 

bfisk (den ekte ekte ekte!)

Endret av zed
Lenke til kommentar

Og da er jeg hjemme igjen etter en alkoholrik helg i arendal og grimstad

 

Fredagen tok vi det med ro og var ute i Arendal, men på lørdag tok det helt av :p

Startet med å ta bussen til Grimstad og deretter på en fest, taxi mannen som skulle kjøre oss var ny og visste ikke veien, endte opp med at han slo av taksometeret og studerte flere sider med bykart. Så da fikk vi sightseeing i Grimstad mens vi pils.

Så kom vi tilslutt frem til vorspeilet, mucke bra musikk og mange fete mennesker. Sang, festbok og stod i :D

Så ble det luftslotte, skulle også møte Adawen der, og det gjorde jeg. Ironisk nok så viste det seg at hu var på vorspielet som jeg var på. Så det hele ble litt dumt, men lo godt av det :D Møtte noen fra jobben og noen lokale kjennt folk derifra.

45 min før det stengte så ble han jeg bodde hos hivd ut da han hadde fått for mye innabords, så han stod ute å venta :p

Turen hjem med bussen var ganske så gøy og skremmende, sjoføren var en jeg kjennte og jeg vet at han brukte mye dop for noen år tilbake. Ville ikke spørre om han hadde kutta, men håper det. 3 bussbilletter for prisen av 1 :D Satt oss langt bak og fikk lokket til meg ei søt trønderjente med burgeren min, hu var så sulten :p Ble noen heftige diskusjoner da hu synes oss sør og østlendinger var så teite, hu reagerte også på at bussjoføren kjørte feil rute, så kansje det var noe som ikke stempte ???

anyway, vi kom oss hjem og fikk lagt oss. Og etter 2 netter på en hard soffa så har jeg vondt i rompeballene mine, formen har kommet seg, men har mye mangel på søvn...

 

Har heldigvis fri imorgen :D

 

 

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...