bfisk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 omfg? b...viskeviske...richard ( ) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sitter her å trykker på oppdateringsknappen isteden for å lese på matteboka ved siden av meg. bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sitter her å trykker på oppdateringsknappen isteden for å lese på matteboka ved siden av meg. bfisk Da er vi to! Richard Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) godt å vite at man ikke er aleine edit.... bfisk Endret 8. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sitter her å trykker på oppdateringsknappen isteden for å lese på matteboka ved siden av meg. bfisk Da er vi to! Richard Tre. bfisk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen bra filmrt på tven idag nei.. bfisk Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen bra filmrt på tven idag nei.. bfisk Åndenes makt.. Fy faan så dumt det er. Noen som tror på det ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er poenget med "bfisk" etter innlegget? Høres litt morsomt ut Holder på å skrive stil om "Navn, personlighet og identitet" som skal leveres inn i morgen. Har riktignok gått tom for idéer, men det går sikkert bra... bfisk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nei, synes det er ganske latterlig ja. Men det hender jeg selv kan ha slike ekle følelser at det er noen rundt meg 'under senga' etter jeg har sett en skummel film bfisk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 austin powers på nrk. bfisk Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nei, synes det er ganske latterlig ja. Men det hender jeg selv kan ha slike ekle følelser at det er noen rundt meg 'under senga' etter jeg har sett en skummel film bfisk Det er fordi du tenker så, tenk lenge nok at det er en naken dame.. Glem den, den funker aldri, tenk på ei død gammal dame i mørket lenge nok så kommer hun nok etterhvert bfisk ? hva er opp med å skrive bfisk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 austin powers på nrk. bfisk Jaggu, får ha på nrk da. Dr Evil: OOhhhh bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 [noe anna]bfisk ? hva er opp med å skrive bfisk Det lurer jeg også veldig på. Det er jo tross alt jeg som ER bfisk. Kanskje folk synes jeg er søt? Jeg vet ikke bfisk (den ekte!) Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Fae'ns matteprøve altså... Åsmund har jo samme. Den som fant opp X og Y skulle vært drept... *håpe på å stå* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nå har jeg spillt litt cs, og er sulten. Kanskje jeg lager meg noe godt? bfisk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nå har jeg spillt litt cs, og er sulten. Kanskje jeg lager meg noe godt? bfisk Can I have some? bfisk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 /me hører på Jokke Og nå har jeg lasta ned RIKTIG Photoshop for engangs skyld..Så nå skal jeg prøve å lage noe til Pixel Art byen bfisk Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 /me hører på Jokke Og nå har jeg lasta ned RIKTIG Photoshop for engangs skyld..Så nå skal jeg prøve å lage noe til Pixel Art byen bfisk Godt! Vi trenger flere hus bfisk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 skal prøve å lage snart jeg og *spise mat* bfisk Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Angående matte.. husker når jeg gikk på ungdomskolen / videregående så spurte jeg læreren hva i granskauen 90% av de tingene er gode for? "Du får bruk for det i fremtiden, i jobbsammenheng og slikt" Har aldri brukt pytagoras, sinus, cosinus+++++ 100 ting jeg ikke husker. Jeg satt og stressa livet av meg på allmenn med matten, og nå som jeg er ute i arbeidslivet (jobber med 3D og musikk) bruker jeg aldri noe mer komplisert enn pluss, minus, gange eller dele. Gå til læreren og spør hvorfor dere lærer 90% av det der, og la meg vite svaret Jeg sier : TORTUR ! EDIT : bfisk Endret 8. februar 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg