CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jaja.. CDplate er kanskje ikke det beste ,men hvorfor ikke bare gå på Tiern og kjøpe en skål da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hadde en hatt en tier så hadde eg gjort det. Eg tror eg har ca 3 kroner i 50øringer. *tenke hardt og lenge* Btw cd plater med musikk hun liker pleier eg ofte brenne til henne. Er vanlig altså. :grine: Stjeling? Mama her er gaven min: sitter i fengsel Lenke til kommentar
t0r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Brenn 5 cd'er da, med bra musikk. Det burde holde. Eller en film i vcd hvis dere har dvdspiller. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Brenn 5 cd'er da, med bra musikk.Det burde holde. Eller en film i vcd hvis dere har dvdspiller. Godt forslag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 :/ Tjaa... For vel begynne med å rydde huset og vaske og sånt så hun slipper det. Hun slutter på jobben kl13 og kommer her 13:30 eller 14. Får vel tenke på en ide mens eg rydder kjapt her. :| Edit: klem for jo hun uansett. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ok, men da er vel alt i orden da :nice: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Klarer ikke og gjøre noe idag. Hører på Trance i bakgrunnen her og litt Åpen post ifra datamaskinen bak.. Klarer ikke engang og åpne boken.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nå er boken åpnet ,men skjønner ikke mye av det som står der.. Får vell ta meg en pause og lese litt skikkelig. PS: For de som hadde mobilnummeret mitt så er det digg om dere gidder og sende meg en sms evt ringe meg. Har mistet alle meldingene og telefonliste mi.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 åhhh. Så kjedelig det er når noen ikke svarer på SMS.. *vente med mobilen i hånden* Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Minesveiper mens du venter? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hehe.. Hvis jeg ville fått inne MSN6xx så ville det ha gått greit ,men jeg har ikke MSN engang.. Sitter bare og venter på at mobilen skal pipe.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hallo SnowDog.. Du skulle vært her idag.. Sitter bare og slapper av til musikk.. Hmm.. Nå lukter det svidd her.. Virker som noen som arbeider har hatt et uhell 13:37 btw Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Huff, har seriøse problemer med å komme meg på IRC.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 *sukk* skjønner ka du mener. Nå er jo mobilen min ødlagt (display funker ikke) så eg får ikke sendt noe. Jaja God nyhet. Mens eg ryddet huset og altmulig så kom eg på at eg hadde kjøpt en gave til en kompis men som ikke fikk den fordi han ville ha noe annet (long historie) som eg kjøpte i spania og min mor likte den veldig godt. Det er en krystal kule/ball som har verdens kontinentene gravert inn liksom. Den holdes av en krsytal ting. Den hadde eg glemt helt. Dagen er reddet. Nå skal eg servere henne en liten drink. *grin* Hennes dag idag så hun skal spoiles. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hehe.. Håper det går bra med dagen.. Jeg skrev faktisk mobilen fordi jeg venter og venter ,menmen.. Har du noen bilder av den eller? Høres fin ut Du får lage kake da Hjemmelaget Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hyggelig det. Noen som har forslag til gave til min 13 år gamle bror? Han skal få en sånn fizz-keeper sak til brusboxer, men det er liksom nødløsning siden eg ikkje visste at det følgte med to. Ein til meg og ein til han.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sånn. Nå sitter hun og ser på glamour mens hun drikker litt baileys. Nå kan eg slappe litt av. Btw er det noen som vet om noen kule ikke voldelige spill? fant ut at alt eg har av spill er voldelige spill. er litt lei skyting i spill liksom. Noen forslag? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hyggelig det. Noen som har forslag til gave til min 13 år gamle bror?Han skal få en sånn fizz-keeper sak til brusboxer, men det er liksom nødløsning siden eg ikkje visste at det følgte med to. Ein til meg og ein til han.... Spander kino og middag på han og sånt. Det hadde eg digget hvis eg hadde hatt storebror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg