Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Råtner foran pc'n ja....

 

/me venter på at klokken skal bli ca22:00 eller senere for da skal eg legge meg. Det er så vidt eg klarer å holde meg våken. Måtte sette på høyt god gammel gansta rap.

 

Westside connection

 

Edit: Satt på noe rock greir også for å holde meg våken. Soundgarden - blackhole sun

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som skjer? Jeg leser matte. Må repetere masse stash fra 2MX... Peser med vektorer og vektorkoordinater nå. Drittkjedelig! Etter det er det logaritmer og eksponentialfunksjoner, og så er det grenseverdier, derivasjon og funksjonsdrøfting. Før dette kikket jeg over ulikheter av diverse slag, samt trigonometrien...

 

bfisk

Lenke til kommentar

jeg sliter med den enkleste matta...husker ikke hva den hette.

Har ikke begynt å lese til prøva i morgen en gang. Har så mye å tenke på for tiden.

Men i en naturfagsprøve da jeg gikk i lunde var det ett luremattespørsmål forbunnet med elektronikk.

 

alle på elektro linja klarte det.

ingen på form og farge ingen på mekken, osv...bare en i trearbeid og det var jeg :thumbs:

Stolt da ja.

 

lykke til ja. ønsk meg det og :p

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
jeg sliter med den enkleste matta...husker ikke hva den hette.

Har ikke begynt å lese til prøva i morgen en gang. Har så mye å tenke på for tiden.

Men i en naturfagsprøve da jeg gikk i lunde var det ett luremattespørsmål forbunnet med elektronikk.

 

alle på elektro linja klarte det.

ingen på form og farge ingen på mekken, osv...bare en i trearbeid og det var jeg :thumbs:

Stolt da ja.

 

lykke til ja. ønsk meg det og :p

Flere som har matteprøve, ja? Keep cool! Det går nok bra, skal du se.

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...