Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah! Rektig go morra, godtfolk.

 

I går hadde jeg det aldeles herlig! Først hos en totalt ukjent kamerat av en kamerat jeg kjørte med til vorsen, der gikk det to halvlitere nedpå. Deretter vors med en hel haug med folk, der ble ytterligere 4 halvlitere gjort kål på, samt smaking på diverse drinker. Maxitaxi til festen, som viser seg å ta helt av. 4 folk hadde leid en schvææær kafé for å feire 18årsdagene sine. 50kr fattigere og etter å ha legitimert meg i forhold til invitasjonslista, gikk det opp for meg at det seriøst var 200 folk eller no, hvorav mer eller mindre alle var folk jeg kjenner. Hæla i tapeten og tenna i taket! Her møtte de to siste halvliterne sin overherre, og ble brutalt drept og drukket opp :D. En hel haug med nye jenter å bli kjent med, masse kamerater jeg ikke har gått no særlig sammen med ble utdelt klemmer, og det var full fest.

 

Det som sugde var at alle ville til byen halv 12, og således ble folk spredt for alle vinder. Fordi svært mange av folka ikke kommer inn noen steder, ble det til at vi kjørte en go' kebab, og hoppa rundt i byen. Alle stakk hjem i 1-tiden, mente folk, men jeg syntes det hørtes ut som en muggen idé, og ble igjen. Det var fean så kjedelig. Jeg møtte på nvoetfiv og diverse andre, men bortsett fra det var det egentlig bare å kikke i veggen på sjøpuben til klokka endelig ble 2, og bussen gikk hjem. Alle stakk jo faktisk i 1-tiden, which obviously sucks.

 

 

Deres dag i går a?

 

Formen er fin, den, forresten.

 

bfisk

 

ed:ble noen leifer.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg at jeg skulle ut i 9 tia. Da kølva jeg nedpå 6 øl på voirs sammen med to jenter fra jobben. Ut halv tolv for å slippe køa, gikk rett inn :) La visaen i baren og drakk. Kl 1 fant kompisene mine ut at de skulle en annen plass, jeg var så sliten at jeg kjøpte en burger og gikk hjem. satt på irc og prata til 3 ellerno. Snakka med CFD og diverse folk på tlf.

 

I dag fant jeg ut at Line var på den uteplassen som kompisene mine gikk til. Hadde jeg blitt med, så hadde jeg møtt henne i går :mad:

Lenke til kommentar

huff.. tok litt av med Telefon igår.

 

Jeg ringte:

 

b-real først

Så hartge

så allyse

så BBC.

 

Startet samtalen med BBC: "Is it the gay dørvakt at trondheim" alt som møtte meg var latter.

 

 

tror nok allyse fikk sammen oppfattningen =) Jeg klarte ikke og stoppe og le etter o ha luktet litt på kalinkaen i barskapet ;)

Lenke til kommentar
huff.. tok litt av med Telefon igår.

 

Jeg ringte:

 

b-real først

Så hartge

så allyse

så BBC.

 

Startet samtalen med BBC: "Is it the gay dørvakt at trondheim" alt som møtte meg var latter.

 

 

tror nok allyse fikk sammen oppfattningen =) Jeg klarte ikke og stoppe og le etter o ha luktet litt på kalinkaen i barskapet ;)

Vil ha mer info om disse samtalene, tror det kan være underholdene lesestoff...

kansje dette er stoff for denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...