Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
weeehey nuh har jeg hatt the night of all nights på lenge..=) Fikk desverre desverrre i meg too much..:O Skal på snøbrett imorra, dvs opp at 06:30 :scared: Men i dunt give a phuck, værste som skjer er at noe knekker.. :thumbs:

Så la det svigne la det rocnkroll, okay? yeah :D :D

heaehahe, men as said, jeg snakker om dette later! fortelle litt om ze night etcetera.. de jeg kunne lista opp(mange) og alle andre so'ere: LOVE YAH good night be my fish? yeahaey you wish=go fish

Yeh! møtte deg på byen jonart. Jeg legger meg! Natta! Gl&hf tomorrow.Klem!

 

bfisk (halvfull. forgive me!)

Lenke til kommentar

Tale er sølv, men taushet er gull :D

 

Idag skal det spilles inn musikk, blir sikkert dritt dårlig men :thumbdown:

 

Nå er jeg møkka lei den snøen, det kommer jo stadig mer, men så forsvinner den til sørpe.... Snø skulle hvert forbudt i Norge!! (rart vi ikke har noen teite lover om det OGSÅ :roll: )

Lenke til kommentar

Drit og dra, jeg har hat no viruseller trojan greier.

 

 

Plutselig over natta så sto CPU`n konstant på 99% (2,4ghz), og bånbredden til internet blei brukt for fult både opp og ned.

 

Merkelige er at jeg har både noton antivirus og syngate firewall, pluss firewall i ruttern. Noton fant ikke virus greine automatisk, jeg måtte søke etter det. Trudde også at firewaller skulle hindre lit sån uønska trafikk jeg.

 

Fikk fjerna det til slutt, etter veldig mye strev.

 

 

 

Nå er jeg lit nyskjerrig på hva som har blitt lasta opp og ned da. Skulle likt å få vite det. PC`n virker heldigvis ikke no mer føkka en den var fra før av da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...