Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:mrgreen: Hihi!

 

Hmmms, sitter på pappas maskin nå, titta litt på jobb-filene hans, og EN ting er sikkert: FYFAEN jeg er glad jeg ikke har tenkt til å utdanne meg innenfor farmasi/medisin/matematikk osv. jeg mener: "Urinegraph1.xls", "Urinegraph2.xls", "Urinegraph3.xls"... :roll: Kan ikke tenke meg noe kjedeligere en BÅDE excel OG urinanalyse...

Lenke til kommentar

Urinalanalyse? Fort å lese feil :p

 

I kveld har jeg for det meste spilt gitar, sunget (!) og sett på TV (gullfisken).

Vi lagde en sang om noen kjente som sitter inne å spiller CS og Warcraft hele døgnet, sangen kommer vell ut på nett imorgen, om vi blir ferdig med innspillinga. Det ble en slags parodi på Bob Dylan's Knocking on heavens door (liker Guns N Roses versionen bedre, Dylan sin høres ut som et synkende skip).

Var det bare meg som ble skuffet over at Lotto reklamen ikke kom med på Gull fisken? Den "jaj sove ikke, jeg skror", den liker jeg hvertfall :green:

Lenke til kommentar

weeehey nuh har jeg hatt the night of all nights på lenge..=) Fikk desverre desverrre i meg too much..:O Skal på snøbrett imorra, dvs opp at 06:30 :scared: Men i dunt give a phuck, værste som skjer er at noe knekker.. :thumbs:

Så la det svigne la det rocnkroll, okay? yeah :D :D

heaehahe, men as said, jeg snakker om dette later! fortelle litt om ze night etcetera.. de jeg kunne lista opp(mange) og alle andre so'ere: LOVE YAH good night be my fish? yeahaey you wish=go fish

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...