AimAr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ka i?? Jeg skulle akkurat til å hent en fil jeg hadde slettet fra papirkurven. Men så har jeg ikke noe papirkurv på skrivebordet!!!!!!! HJELP!!! den har rett og slett forsvunnet, kan jeg ha slettet den? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du har nok slettet papirkurven din. Da det skjedde meg måtte jeg reinstallere OS. Men jeg tror nok du må kontakte leverandøren og be om hjelp der. Ofte kan du returnere pc'en hvis noe slikt skjer.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 haltan, du brukte ikke photoshop 7.0 på den maskina da.. litt lettere eldre versjon kanskje? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 haltan, du brukte ikke photoshop 7.0 på den maskina da.. litt lettere eldre versjon kanskje? Var 6.0 faktisk... ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg tror jeg crashet inett i grotta for noen min. Kjørte en vulnerabilitie test og gikk 3 sec og nettet datt ned Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja! Coca-Cola låten ble sunget på Gullfisken.. Anerkjennelse Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) ...... Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Stockholm sinn undernett server---connect---#hw.no Edit: Veldig dårlig forklart. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 øyh...har lastet ned mIRC,men det heter et eller annet som jeg ikke vet..hvordan finner jeg det? Skjønte ikke helt hva du spurte om... men, Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) ...... Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hihi! Hmmms, sitter på pappas maskin nå, titta litt på jobb-filene hans, og EN ting er sikkert: FYFAEN jeg er glad jeg ikke har tenkt til å utdanne meg innenfor farmasi/medisin/matematikk osv. jeg mener: "Urinegraph1.xls", "Urinegraph2.xls", "Urinegraph3.xls"... Kan ikke tenke meg noe kjedeligere en BÅDE excel OG urinanalyse... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Urinalanalyse? Fort å lese feil I kveld har jeg for det meste spilt gitar, sunget (!) og sett på TV (gullfisken). Vi lagde en sang om noen kjente som sitter inne å spiller CS og Warcraft hele døgnet, sangen kommer vell ut på nett imorgen, om vi blir ferdig med innspillinga. Det ble en slags parodi på Bob Dylan's Knocking on heavens door (liker Guns N Roses versionen bedre, Dylan sin høres ut som et synkende skip). Var det bare meg som ble skuffet over at Lotto reklamen ikke kom med på Gull fisken? Den "jaj sove ikke, jeg skror", den liker jeg hvertfall Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ahh netopp sett Triple X med foreldrene. De var imponert. Digg med foreldre som liker action filmer og effekter. Nikkor: Den sangen er så rå. Den bringer mange minner fra sommeren 2002. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe så ikke gullfisken tuvær. *Høre på cafe del mar* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 øyh...har lastet ned mIRC,men det heter et eller annet som jeg ikke vet..hvordan finner jeg det? Nettwork->Undernet Server: amsterdam.nl.eu.underneto.org eller andre servere på lista /j #hw.no /say Takk B|Real Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 yea, thigni, Da var jeg hghmme tidllig fra byuen. ikkebo interessant på buen. jajjta Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 weeehey nuh har jeg hatt the night of all nights på lenge..=) Fikk desverre desverrre i meg too much..:O Skal på snøbrett imorra, dvs opp at 06:30 Men i dunt give a phuck, værste som skjer er at noe knekker.. Så la det svigne la det rocnkroll, okay? yeah :D heaehahe, men as said, jeg snakker om dette later! fortelle litt om ze night etcetera.. de jeg kunne lista opp(mange) og alle andre so'ere: LOVE YAH good night be my fish? yeahaey you wish=go fish Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ikke lenge til SnowDOG_ titter innom nå... "Skulle ønske eg var full " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg