b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 BLAH....hvorfor tror folk at jeg er sur på han/henne når jeg ikke skriver så mye til dem i msg på IRC? Irriterer meg. Er ei som er ekstrem...hver eneste gang jeg ikke prater no spess med henne så får jeg "e du sur på mæ? =(" Folk...blah...liker ikke denne dagen her..er en irriterende dag...jeg har bestemt meg for å hate denne dagen. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ahh, idag har jeg mekka en trapp til revyen på skolen. Den ble et kunstverk av de store EMn siden jeg tok meg av all saginga (eneste som var glup nok til å fatte at det var lurt å få med seg en diger eletrisk sag, håndsag suger jo) har jeg nå sagflis over alt. Og enellerannen idiot hadde spytta tyggisen sin i et mørkt hjørne på scenen. Gjett hvem som satte seg ned på knærne akuratt der for å fikse litt. Jadda..... herlig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jess Jens, fikk tak i de ja Fikk meldingen din, gadd ikke svare Skal du se Convolvo eller noe sånnt? Merka det Convolvo ja, og noe andre greier )) Kanskje se Oslo4 og mimre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Kjipt når man ikke svarer på meldinger i think, hvertfall de man liker Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 The Connels - 74' 75.. er det gei sang eller fin? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 The Connels - 74' 75.. er det gei sang eller fin? Klassiker =) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Må bare meddele at Miranda Sex Garden's sang "Iris" er phet, and that's all there is to it... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei! Nå har jeg nettopp komt hjem fra jobb. Er litt trøtt og sliten. Kjøpte meg digicam i går. Her er test av kameraet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 FYFAEN! Jeg H A T E R folk som er innpåslitne på msn! At jeg har de der betyr ikke at jeg vil snakke med de 24/ føkkings 7!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 yayhu! nå har jeg fått meg digitalkamera. *knipse vilt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Knips noe sexy og legg det ut da...please... Edit: Og eg mener ikke noe sexy Hardware... Endret 7. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Edit: Og eg mener ikke noe sexy Hardware... Jaja...jeg spiser sånne rødgrønne epler. Sure som bare juling og er rett og slett nydelig Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå sitter jeg og spiser jordbær med sukker NAM...og mamma er full som "vanlig"..jaja thats life (not) men men... Skrudd av msn orker ikke maset... SirHartge: Nais cam du har kjøpt! Grattis. Nå fikk jeg lyst til og prøve og skrive en sang.. Jaja.. Hører på lost without you kos sang Ha en fin kveld da folkens. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Wohoi! WLAN suger, alltid ustabilt, men tror jeg klarte å få det til nå, så nå "tør" jeg irc'e... hva gjorde jeg i 10 minutter uten nett? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1742032 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Så flink du er Yeap Wlan er sykt ustabilt...må ta av og på cammet på msn et par ganger i timen...men men.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) ... og der måtte jeg bytte maskin for å få nett igjen :/ Kjipt ned moren din Nikkor, skikkelig kjipt. Hadde en kompis som har en alkoholiker-mor, ikke veldig koslig å nøte den drita, uttørka gammle merra en gang iblandt "schkall jeeeg schneekkhre pannekaaker?!!" Endret 7. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm ho er ikke akkurat alkoholiker men ho blir bare noen ganger eller veldig ofte full i helgene som ho har lovt og ikke gjøre men men... *Glemme* E:\musikkæææ\DMX - Up In Here.mp3 litt kul sang Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Neinei, det mente jeg ikke heller. Bare mente at drita foreldre ikke er spesiellt kult. SPESIELLT ikke om de er halvnakne og synger en sang om å "schnekkre pannekaaaker" bah, jeg har ikke Photoshop på denne laptopen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe nei Photoshop er uannsett ikke noe og ha på bærbare syns jeg hvertfall ******* treige harddisker.. men men.. Nå er det film woho.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Pøh! Barske meg har brukt Photoshop på 450 mhz'er med 32 mb RAM, back in tha days, sådetså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg