Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hmz...tnett har byttet IP på meg :mad:

Pokkers dritfirma.

6. februar 2004 - kl 08:00

 

Til alle våre kunder.

En sterk økning av trafikk har den siste tiden ført til litt redusert hastighet for våre brukere. Oppgradering av vår linje mot internett er bestilt, den vil være på plass i løpet av kort tid.

"I løpet av kort tid"...shure thing :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ÅÅÅ jeg og vil ha sex. Men ho som kommer til meg i dag er sammen med noen. Noen jeg kjenner.

 

Men koselig uansett :)

Det er ikke pent å antaste andres damer, og det er bra du vet det. Hva med å la litt alkohol komme inn i bildet, og få noen flere damer med? Da kan det bli bra vøtt :D

 

bfisk

Lenke til kommentar

:woot: La meg "tidlig" i går, var så goddamn trøtt. Nå Har jeg vært i teh citey og lkøpt nye bukser, ny genser og en litt småfænnsi lue :woot: Alt til den nette sum av 445,50 (:woot: H&M). Nå sitter jeg hos pappa, skal være barnevakt i kveld :thumbdown: Men får vel betalt litt, dog... Jaja, snakkast.

 

Bifil: Grattis :ermm: Var allyse like god som han gir seg ut for? :D

Lenke til kommentar

Herligt

 

Nå har jeg bestilt meg nytt headset, Koss UR40. Bestilte også en veske til å ha LCD skjermen i, så nå er jeg klar for LAN neste helg :D

 

Så nå kan jeg spille høy musikk så mye jeg vil, det skal bli deilig!

 

Skal vell ta med pcen min over til en kamerat senere idag, kopiere over litt stuff :green:

 

edit, gruer meg til gå den veien bort...det er såpeglatt og vått ute....

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Aargh! Nå begynner eg virkelig å få nok! Nettop sittet 45min med svogeren mens fyren skulle installere ting. Spurte ok ka var ka...trenger dette og dette og dette blablabla... arrgh!!

 

Blir dritt lei altså. Alle de riktige filene ligger der men idioten klarer ikke å fikse det. Å kjøre en sprekk trenger ikke så mye iq altså. FFS! Neste gang sier eg at eg ikke gidder mer hvis ikke de lærer. De spør jo om samme dritten som alltid. Klarer ikke folk å bare lære med engang?

:mad::mad::mad::mad::mad:

Lenke til kommentar

Jo eg skal ikke hjelpe de mer hvis ikke de tar det til seg med en gang.

 

Idag ser det ut som eg bare skal daffe hjemme. Var meningen at eg skulle enten til fest eller dra ett sted med en annen kompis. Tror eg bare gir fan i begge to så slipper eg å måtte skuffe en. Bedre å skuffe begge to. :no:

 

Edit: Sparks nice :thumbup:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...