Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah! Dette skjedde med meg ifjor sommer (2003) da de holdt på å pusse badet så hadde vi ikke dass. Vel hadde drukket en del cola og ble ganske desp så skulle eg pisse på en cola flaske i altanen og siden det ble tettet av min store manndom så sprutet det over alt. :blush: lærte med engang at eg ikke skulle tette.

Lenke til kommentar
Bah! Dette skjedde med meg ifjor sommer (2003) da de holdt på å pusse badet så hadde vi ikke dass. Vel hadde drukket en del cola og ble ganske desp så skulle eg pisse på en cola flaske i altanen og siden det ble tettet av min store manndom så sprutet det over alt. :blush: lærte med engang at eg ikke skulle tette.

:laugh: lmao dog

 

Minte meg også om noe. I fjor akkurat når han jeg delte leilighet med fikk å dusjet måtte jeg pisse noe helt extrent. Merket det ikke før. Såh det ente til at jeg fant en melkekartong, og begynte å bli nervøs når det nærmet seg full kartong, så måtte gå fort til vasken for å tømme over. hadde noen kommet da, eller sett inn vinduet (som jeg håper ingen gjorde) så hadde jeg blitt temmelig :blush:

Lenke til kommentar
:laugh: lmao dog

 

Minte meg også om noe. I fjor akkurat når han jeg delte leilighet med fikk å dusjet måtte jeg pisse noe helt extrent. Merket det ikke før. Såh det ente til at jeg fant en melkekartong, og begynte å bli nervøs når det nærmet seg full kartong, så måtte gå fort til vasken for å tømme over. hadde noen kommet da, eller sett inn vinduet (som jeg håper ingen gjorde) så hadde jeg blitt temmelig :blush:

Du kunne jo ha funnet en eplejuice-kartong og helt sakene oppi den for å så sette den inn i kjøleskapet :p

 

Nei, den var nasty :p

Lenke til kommentar

God morgen alle oss B-mennesker (eller folk med skjeiv døgnrytme)

 

/me står opp til Jokke og Valentinerne, det er digg :D

 

Stressa litt før idag, klokka var 8 idag, så kommer (dumme) søstra mi da, og sier at jeg må stå opp, for skolen begynner om 10 minutter...så jeg spratt opp av senge som jeg aldri har gjort før og løp rundt i huset..så kom jeg på at det var lørdag... :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...