PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tomme flasker+pisse.. Ikke steng for utluftning i tuten, isåfall spruter det over -alt-.. =) Husker jeg presterte det som 8-åring i BILEN.. Hvorfor i all verden skulle dette foregå inne i bilen? Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Han hadde vel aldri pissa på flaska om han fikk lov å gå ut da Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Han hadde vel aldri pissa på flaska om han fikk lov å gå ut da Godt poeng Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I 80 km/t er det ikke akkurat lurt å gå ut av bilen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bah! Dette skjedde med meg ifjor sommer (2003) da de holdt på å pusse badet så hadde vi ikke dass. Vel hadde drukket en del cola og ble ganske desp så skulle eg pisse på en cola flaske i altanen og siden det ble tettet av min store manndom så sprutet det over alt. lærte med engang at eg ikke skulle tette. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Bah! Dette skjedde med meg ifjor sommer (2003) da de holdt på å pusse badet så hadde vi ikke dass. Vel hadde drukket en del cola og ble ganske desp så skulle eg pisse på en cola flaske i altanen og siden det ble tettet av min store manndom så sprutet det over alt. lærte med engang at eg ikke skulle tette. lmao dog Minte meg også om noe. I fjor akkurat når han jeg delte leilighet med fikk å dusjet måtte jeg pisse noe helt extrent. Merket det ikke før. Såh det ente til at jeg fant en melkekartong, og begynte å bli nervøs når det nærmet seg full kartong, så måtte gå fort til vasken for å tømme over. hadde noen kommet da, eller sett inn vinduet (som jeg håper ingen gjorde) så hadde jeg blitt temmelig Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 lmao dog Minte meg også om noe. I fjor akkurat når han jeg delte leilighet med fikk å dusjet måtte jeg pisse noe helt extrent. Merket det ikke før. Såh det ente til at jeg fant en melkekartong, og begynte å bli nervøs når det nærmet seg full kartong, så måtte gå fort til vasken for å tømme over. hadde noen kommet da, eller sett inn vinduet (som jeg håper ingen gjorde) så hadde jeg blitt temmelig Du kunne jo ha funnet en eplejuice-kartong og helt sakene oppi den for å så sette den inn i kjøleskapet Nei, den var nasty Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hahaha term. har pisset i vasken når det har vært folk i badet. Riktig nok når eg var barn. Edit: Går og legger meg. God natt. Endret 7. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hm.. Tror ikke dere vil vite hvor jeg har pisset .. :-S omg lol Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå går jeg og legger meg natta=) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 God morgen Spiser grøt til frokost Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 God morgen alle oss B-mennesker (eller folk med skjeiv døgnrytme) /me står opp til Jokke og Valentinerne, det er digg Stressa litt før idag, klokka var 8 idag, så kommer (dumme) søstra mi da, og sier at jeg må stå opp, for skolen begynner om 10 minutter...så jeg spratt opp av senge som jeg aldri har gjort før og løp rundt i huset..så kom jeg på at det var lørdag... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Da var morgen literen med melk skylla ned God morgen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I 80 km/t er det ikke akkurat lurt å gå ut av bilen .. derfor har biler bremser Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jo, riktig god morgen. Fest på gang i kveld, for dere? Det er møkkavær her, så jeg har ikke lyst til å stikke ut for å kjøpe øl... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 I 80 km/t er det ikke akkurat lurt å gå ut av bilen Prøvde det for noen ukersiden .. men det gikk ikke .. det var i bilen til morra mi .. og der låses alle dørene automatisk da den kommer over 20km/t Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Prøvde det for noen ukersiden .. men det gikk ikke ..det var i bilen til morra mi .. og der låses alle dørene automatisk da den kommer over 20km/t Hehe, Mercedes altså Er ikke så dumt da igrunn, ganske idiot sikkert Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Går sikkert ann og skru av.. Men nå stikker jeg på Bowlig med en kamerat. Hade bra alle sammen Zed stå opp da FFS Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Morning people. I går så hadde jeg den beste sex'en jeg har hatt ever tror jeg Var...uh...jammy Uansett, fikk sett Lasse Uppman på tv i går allikevell. Gikk reprise på Sone2 kl 03:10 så jeg fikk med meg vår "lokale" helt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Gratulerer B|Real *GrRR* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg