sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ingenting. Vent på dine 10K Hah! du er evul da.. 9500 poster er sykt..! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Uuuuhm.. etter restaurantbesøk dro jeg på skøyter..og da jeg tok t-banen hjem møtte jeg tilfeldigvis sosohal... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ingen svarte meg på mitt tidligere spm, så prøver på nytt.. Hva betyr f.eks rich chocolate..? Betyr det at den er fyldig? Står rich på kremer også... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Betyr nok at den er fyldig ja, eller at det er høy kakaokonsentrasjon... eller noe i den duren Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Noe fyldig og søtt vil jeg si at det er. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Fytti rakkern å jeg skvatt Jeg satt og leste på de forskjellige nettavisenne. Jeg hadde glemt å skru av høyttalerne etter at jeg hadde hørt på lit musikk tidligere i dag, og da sto Logithec z680 på 3/4. Plutselig når jeg var nesten ferdig å lese no greier, og jeg var helt inne i de tankenne så kom det en reklame sak nederst på sia. Reklame med lyd, og det høyt også. Foreldra mine som har lagt seg alt kom og lurte på hva jeg dreiv med og det hele. Trur jeg nesten letta fra stolen når det starta. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hihih n1, gode høytalere hvertfall natta folks! snax imorgo! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Fytti rakkern å jeg skvatt Jeg satt og leste på de forskjellige nettavisenne. Jeg hadde glemt å skru av høyttalerne etter at jeg hadde hørt på lit musikk tidligere i dag, og da sto Logithec z680 på 3/4. Plutselig når jeg var nesten ferdig å lese no greier, og jeg var helt inne i de tankenne så kom det en reklame sak nederst på sia. Reklame med lyd, og det høyt også. Foreldra mine som har lagt seg alt kom og lurte på hva jeg dreiv med og det hele. Trur jeg nesten letta fra stolen når det starta. Haterhaterhater rekalme med lyd. Det er no møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøk. Grr. Sinna. Skvatt av det i dag jeg også. Hathat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe, slike reklame-ting er bare irritenrede. Missliker de sterkt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm? Synes forsamlingen det er på tide at jeg begynner å loke rundt i SO3? Har ikke hatt for vane å henge her egentlig. Bør det bli det? bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm? Synes forsamlingen det er på tide at jeg begynner å loke rundt i SO3? Har ikke hatt for vane å henge her egentlig. Bør det bli det? bfisk Ja, siden du er så søt Velkommen skal du være! (may teh gayspeak be with us.) Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Velkommen skal du være! (may teh gayspeak be with us.) Ufff burde vel poste litt av det som er sagt om natta nå på irc de siste dagene. Alex har tatt helt av...hehe Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 "Due to popular demand, the US publication schedule for release of Song of Susannah and The Dark Tower have been moved ahead. The on-sale date for Song of Susannah will now be June 8, 2004 and The Dark Tower will be available September 21, 2004." ^ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Vil, bare si at siden jeg begynte å drekke kl 17:00 i ettermiddag, så går jeg å legger meg nå Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Vil, bare si at siden jeg begynte å drekke kl 17:00 i ettermiddag, så går jeg å legger meg nå hehe litt tidlig kanskje Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Så jævlig dødt det var her. Må så jævlig på do, men orker ikke å gå opp trappene.:! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Så jævlig dødt det var her. Må så jævlig på do, men orker ikke å gå opp trappene.:! Hva skal jeg gjøre? Bruk en tom colaflaske Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tomme flasker+pisse.. Ikke steng for utluftning i tuten, isåfall spruter det over -alt-.. =) Husker jeg presterte det som 8-åring i BILEN.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg